Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Interesas šiai mįslei išblėso, gaila, bet turiu pasakyti - neatsakyta. Jony padarė daug, dėkui tau, sužinojome, kad tai automobilis su BMW agregatais, patikslinant su BMW 700 agregatais. Bet gerbiamieji, tai ne viskas, galima pasakyti kur kas daugiau. Dar prieš II Pasaulinio karo pabaigą amerikiečių politikas Henry Morgenthau parašė veikalą ..Germany is our problem.. kur sakoma kad po galimos pergalės vokietija turėtu tapti agro šalimi ir jokios industrijos. Nors po 1945 m Morgenthau planas buvo pamirštas, o konstruktoriams konstarvusiams galingus lėktuvų variklius ir kitas karo mašinas buvo aišku kad to daryti nebereikės, taip Albert Friedrich dirbęs Daimler-Benz sukonstravo Unimog, o Fahr AG gamykloje vyko bandymai lengvesnio ir paprastesnio skirto ūkininkams automobilio. Pirmasis prototipas gavosi nevisai sėkmingas, bet jo tobilinimas įgavo dar svarbesnę reikšmę kai buvo pristatytas Hanoverio parodoje, besikurianti Europos Ekonominė Bendrija rėmė ir tikėjosi kad automobilis būtu ne karinės paskirties. Grįžtant prie mįslės, nuotraukoje matome BMW Farmobil 700 prototipa pagaminta buvo viso 15 vnt. Vėliau gamintas serijiniu būdu automobilis prarado šiek tiek Isetta primenantį veidą, pasidarė kampuotesnis ir automobilis su daugybe veidų ir dar daugiau galimybių buvo gaminamas Graikijoje, Turkijoje, Jugoslavijoje ir Sirijoje.