Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas Trabant 601 S De Luxe 1987

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Standartinė virginijus007 »

Laimiss123 rašė:Kadangi domiuosi ne tik senovine technika, bet ir kemperiais, radau gražią nuotraukėlę, manau kaip Trabių gerbėjui patiks :D :labas:


Joo, čia kažkas tokio. :D Bet čia manau beprotiška apkrova Trabio varikliukui, ar nebus tik koks kitas įdėtas.. :)
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Standartinė virginijus007 »

Sveiki,
Dėkui, stengiuosi, kad būtų įdomu paskaityti ir pažiūrėti, juk dėl to čia ir keliu visą šitą istoriją. :labas:

Taigi pratęsimas. Užkūrus variklį ir jį sureguliavus normaliam darbui, sekė stabdžių sistemos remontas. Pasistengsiu labai neišsiplėsti be reikalo, tik papasakosiu faktus. Visi keturi ratai sunkiai prasisuko, kad užvaryti ant traliuko reikėjo pasistengti, taip pat ir nuvarant nuo traliuko, nereikėjo stabdyti ar dar ko daryti. Su stabdžiais dirbau taip - ardžiau po vieną ratą ir tvarkiau stabdžių sistemą. Pradžioje, pamačiau, kad stabždžių kaladėlės gero stovio, tai turėjau mintį tiktais prajudinti mandžetus cilindrėliuose ir bandyti varyti technikinę. Galiniai stabdžiai buvo smarkiai paveikti korozijos, tad juos ardant nulaužiau stabdžių vamzdelius abiejose pusėse. Šiaip vamzdeliai buvo gero stovio ganėtinai, neprarūdiję, bet bandant atsukti, sulūžo (sukosi kartu su vamzdelio priveržimo varžtu cilindrėlyje). Ardant vieną cilindrėlį galinį, niekaip neišsukau nuorinimo varžtelio, net ir kaitinant ir visaip kaip dar bandant ne atsisuko, tai bandžiau gręžti, sriegti, bet galų gale, prasprūdo gražtas ir sugadinau darbinį cilindrėlio paviršių. Tada ėmiau ieškoti naujų dalių. Galvojau nepavyks, bet paieškos buvo sėkmingos, ko tikėjausi mažiausiai :D Autoaibėje dirbantis draugas, kataloguose rado man visas reikalingas dalis Trabio stabdžių sistemos remontui. Pradžioj užsisakiau abu galinius cilindrėlius ir kalades, vėliau dar ir priekinius stabdžių cilindrėlius bei kaladžių komplektą, sudūriau galinius stabdžių vamzdelius su naujais vamzdeliais, naudojant sujungėjus.
Padariau klaidų, arba iš nesuvokimo, arba iš bandymo sutaupyti. Techninę apžiūrą praėjau tik iš 5 karto. Pirmą kartą, buvau nepraleistas dėl per mažų visų keturių ratų stabdymo jėgų, priekinių šakių laisvumo, bei dėl benzino pratekėjimo. Šakes tereikėjo paveržti (pakišau poveržles didels, pats ištekinęs jas, tereikėjo praplatinti paprastų didelių poveržlių centrines skyles, kad galėtų užsimauti ant storokos ašies (gal 32mm) ir kad estetiškai atrodytų - per daug neišsikištų į šalis). Benzinas pratekėjo, dėl per laisvos žarnelės užmautos ant kranelio esančiu po benzino baku. Tvarkymas perdaug paprastas, kad jį aprašyti. :lol:
Antrą kartą varant TA bebuvo netolygaus stabdymo bėda. Prieš tai galvojau, kad prastai nuorinau stabdžių sistemą, tai nuorinau iš naujo, draugo paprašiau spaudyti stabdžių pedalą. Bet šį kartą prakiuro vienas stabdžių cilindrėlis (tas kurį pataupiau, galvojau praeis, keičiau tik vienoje pusėje naują). Tada pakeičiau ir kitą naują cilindrėlį gale, bei naujas kaladėles.
Trečią kartą varant TA netolygus stabdymas buvo priekiniams ratams. Galinių ratų stabdymo skirtumas buvo 0.00% !! :shock: Vis taupiau ir taupiau. Bandžiau senas kaladėles pritrinti, kad jos tolygiau liestų stabdžių būgną (taip, priekyje irgi būgniniai stabdžiai, tik po du cilindrėlius vienam ratui - po cilindrėlį ant kaladėlės).
Ketvirtą kartą, stabdymo jėga priekiniuose ratuos buvo dar netolygesnė... Kairys ratas beveik nebestabdė... Tada pamačiau kad ir priekinis vienas cilindrėlis prakiuro, tai pakeičiau dar du cilindrėlius (apatinius), viršutiniai buvo labai gražūs, bei pakeičiau priekines kaladėles naujomis, nors norėjau jas pataupyti ateičiai. Dar kartą visą stabdžių sistemą nuorinau, užklydusiam draugui į garažą spaudinėjant stabdį. Tuo pačiu pertikrinau visą elektrinę dalį, pilnai išrinkau salono kilimus, galines sėdynes, viską išsisiurbiau, išsivaliau, bei užsidėjau stogo bagažinę, nes juk ale madinga.
Penktasis kartas buvo laimingasis, Techninę Apžiūrą pagaliau praėjau ir seną svajonę įgyvendinau, laisvai galėjau dūminti gatves, su savo senelio, mano išsvajotu automobiliuku. Tarp kitko, po antro bandymo varyti TA važinėdamas dviračiu ekstremaliai, susilaužiau kairįjį raktikaulį, tad 2-3 savaitėm darbai buvo apstingę. Bet neištvėriau sėdėti namuose ir viena ranka pilnai, kitą iki pusės galėdamas pakelti, tvarkiau Trabį toliau. Nes tikslas buvo suremontuoti - "paleisti" iki vasaros, bet dėl problemos tikslą įgyvendinau tik 2016 Birželio pabaigoje. Na, kad ir sulamdytas, tikslą pasiekiau :puiku:

Nuotraukos iš darbų.
Prikabinti failai
2016-03-12 23.08.42.jpg
2016-03-12 23.11.47.jpg
2016-06-23 00.30.48.jpg
2016-06-22 22.45.45.jpg
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Standartinė virginijus007 »

Dar..
Prikabinti failai
Mėgstu dirbti naktimis, tai kartais pritrūksta energijos. Padarom pertraukėlę. Kairėje pusėje matote pasiruoštą valymui Trabio karbiuratorių.
Mėgstu dirbti naktimis, tai kartais pritrūksta energijos. Padarom pertraukėlę. Kairėje pusėje matote pasiruoštą valymui Trabio karbiuratorių.
Ant naujų stabdžių kaladėlių reikėjo pačiam perkniedyti rankinio stabdžio dalis.
Ant naujų stabdžių kaladėlių reikėjo pačiam perkniedyti rankinio stabdžio dalis.
2016-06-23 06.00.15.jpg
2016-06-28 17.50.10.jpg
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Standartinė virginijus007 »

Dar foto.
Prikabinti failai
Laukdamas prie TA, užmačiau ir kolegą. :) Bet dėja pokalbio neužmezgėme..
Laukdamas prie TA, užmačiau ir kolegą. :) Bet dėja pokalbio neužmezgėme..
Stogo bagažinė.
Stogo bagažinė.
Salono valymas.
Salono valymas.
Paskutiniai stabdžių bandymai ant žvyro, paskutiniai patikrinimai prieš rytojaus penktąją TA ir šiaip vakaro "test drive".
Paskutiniai stabdžių bandymai ant žvyro, paskutiniai patikrinimai prieš rytojaus penktąją TA ir šiaip vakaro "test drive".
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Standartinė virginijus007 »

Kadangi Ta praeita, reikėjo kažkur ir išbandyti Trabį. Buvo Latvijoje Sabilės miestelyje Vyšnių šventė, kurios metu Jawa klubas organizavo draugų sąskrydį. Mane ten buvo kvietę atlėkti, bet kadangi dar buvau susilaužęs raktikaulį, su Jawa lėkti bijojau. Tad išlėkiau su Trabiu ir buvau maloniai sutiktas. Trabis +- 350km kelionę atlaikė visiškai be jokių defektų. Net lemputė jokia neperdegė. :puiku:
Prikabinti failai
Išvakarėse prie penktąją TA.
Išvakarėse prie penktąją TA.
2016-06-29 Praėjau Techninę apžiūrą. Perėjau iš penkto karto, vien dėl to, nes norėjau viską padaryti sąžiningai ir nemokėti nei cento kyšių.
2016-06-29 Praėjau Techninę apžiūrą. Perėjau iš penkto karto, vien dėl to, nes norėjau viską padaryti sąžiningai ir nemokėti nei cento kyšių.
jawas.png
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Standartinė Ledūklis »

Įdomūs aprašymai. Džiaugiuosi už tave :) Gal kokį straipsniuką iš savo nuotykių su Trabanto remontais ir "RETROMANAI" žurnalui parašytum? Manau visai tiktų.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Standartinė virginijus007 »

Ledūklis rašė:Įdomūs aprašymai. Džiaugiuosi už tave :) Gal kokį straipsniuką iš savo nuotykių su Trabanto remontais ir "RETROMANAI" žurnalui parašytum? Manau visai tiktų.


Dėkui, stengiuosi, kad būtų įdomūs. :) Na, jeigu kažkam būtų įdomu, radęs laisvesnio laiko, parašyčiau, manau, tik gal klaidas reiktų patikrinti ir stiliaus klaidų daug darydavau :lol:
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Trabant 601 S De Luxe 1987

Standartinė Ledūklis »

Paredaguosim jei reikės :) Rašyti straipsnius mūsų visų bendras reikalas, kad žurnalas gyvuotų :)
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Skelbti atsakymą