Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

K750 variklio alternatyva.

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

Sveiki,ateityje planuoju prikelti savo turimą k
K750. Ir karts nuo karto pamastau del variklio, vis del to ar prikelti senąjį ir visą perrinkti ar suradus deti pvz nuo kokio BMW, kuris net ir esantis nebe pirmos jaunystes , tiketina tarnautų ilgiau. Norėčiau išgirsti komentarus žmonių,nuo kokių motociklų esatę pritaikę variklį būtent šiam , K750, opozitui. Kaip pavyzdžiui su tų pačių BMW opozitų variklių nupirkimu, ar labai sunkus variantas gauti vien tik variklį,pilnam komplekte?
Domina kiekvieno iš Jūsų nuomonė..
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 862
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė evris »

MaxAir rašė:Sveiki,ateityje planuoju prikelti savo turimą k
K750. Ir karts nuo karto pamastau del variklio, vis del to ar prikelti senąjį ir visą perrinkti ar suradus deti pvz nuo kokio BMW, kuris net ir esantis nebe pirmos jaunystes , tiketina tarnautų ilgiau. Norėčiau išgirsti komentarus žmonių,nuo kokių motociklų esatę pritaikę variklį būtent šiam , K750, opozitui. Kaip pavyzdžiui su tų pačių BMW opozitų variklių nupirkimu, ar labai sunkus variantas gauti vien tik variklį,pilnam komplekte?
Domina kiekvieno iš Jūsų nuomonė..

Labas,
jei motyvas, kad reikia resurso - uzsiduokite sau klausima: kiek ruosiuosi pravaziuoti su tuo K750? Gerai suremontuotas motoras tarnaus apie 30-40K km.
Jei pirkti BMW motora - vargiai gausite isimta gero stovio. is kitos puses - kaip ji patikrinti. Teks pirkti motocikla su rida +/- 60-80k. Tokie kainuoja apie 1500eur. Klausimas ar reikia?
Atsakykit sau i siuos klausimus ir spreskite.
K750 alkuninis po restauracijos kainuoja 85eur, stumokliai (kaltiniai)-90eur, paprasti stumokliai - apie 20eur, darbas ir kitos smulkmenos - 200-300eur. Taigi biudzetas remonto 300- 500 eur priklausomai, ka darysite.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

Dėkoju už Jūsų komentarą. Motyvas ieškotis tarkim to pačio BMW variklio gal labiau dėl patikimumo į kurį ir įeina resursas. Nesiruošiu į tolimas keliones važiuoti, bet noriu nebijoti ir daugiau km per diena susukti nei tik aplink kaimą apvažiuoti.. Tiesiog norisi apgalvoti , kas geriau, ar vis dėlto , imant tą patį K750 variklį , skirti apie 300e ir keisti visus guolius,salnikus, perrinkus alkūnini, dėjus naujus stūmoklius su žiedais ir prišlifavus cilindrą turėti originalų daiktą.. Originalumas irgi svarbu, bet patikimumas taip pat svarbu. Jeigu sakote, kad su perrinktu varikliu tikrai galima iki 40k km pravažiuoti, manau gal visai ir neblogai kaip tų laikų motociklui..
Vartotojo avataras
aivaras.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
Miestas: Palanga

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė aivaras. »

Gerai padarytas k750 yra tikrai patikimas, is patirties sakau, kad pavaziuoti kazkur toliau tikrai imanoma.
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

aivaras. rašė:Gerai padarytas k750 yra tikrai patikimas, is patirties sakau, kad pavaziuoti kazkur toliau tikrai imanoma.

Supratau. O kaip pavyzdžiui jo uždegimo sistema arba krovimas problematiškos vietos? Mačiau keletas žmonių yra priderinę motorolerio degimą..
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė jakovlevas »

MaxAir rašė:
aivaras. rašė:Gerai padarytas k750 yra tikrai patikimas, is patirties sakau, kad pavaziuoti kazkur toliau tikrai imanoma.

Supratau. O kaip pavyzdžiui jo uždegimo sistema arba krovimas problematiškos vietos? Mačiau keletas žmonių yra priderinę motorolerio degimą..


Degimą galima dėti elektroninį SOVEK, pritaikyta gamykliškai, patikima.
Generatorius ir krovimo sistema yra tikras galvos skausmas - bet galima daug ką pritaikyti ir pereiti nuo 6V į 12V sistemą. Nuo Dnepr 12 V generatorių iki Trabant (pats turiu) ar japoniškų Denso, pinigų klausimas.
Perkant BMW variklį reikia ne tik greičių dėžės tvirtinimus galvoti - karbiuratoriai, jo elektronika, išmetimo sistema, karbiuratorių trosai - visa tai reikia nusipirkti papildomai. Tada paprasčiau pirkti visą motociklą. Normalaus kaina prasideda ne nuo 1500, o nuo 2500€. Nusipirkus gal geriau tuo bmw ir važinėti. :puiku:

Matematika aiški.

K750 su lopšiu - max 75km/h kreiserinis greitis.
Su Bmw būtų galima ir į autostradą įvažiuoti.
:labas:
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

jakovlevas rašė:
MaxAir rašė:
aivaras. rašė:Gerai padarytas k750 yra tikrai patikimas, is patirties sakau, kad pavaziuoti kazkur toliau tikrai imanoma.

Supratau. O kaip pavyzdžiui jo uždegimo sistema arba krovimas problematiškos vietos? Mačiau keletas žmonių yra priderinę motorolerio degimą..


Degimą galima dėti elektroninį SOVEK, pritaikyta gamykliškai, patikima.
Generatorius ir krovimo sistema yra tikras galvos skausmas - bet galima daug ką pritaikyti ir pereiti nuo 6V į 12V sistemą. Nuo Dnepr 12 V generatorių iki Trabant (pats turiu) ar japoniškų Denso, pinigų klausimas.
Perkant BMW variklį reikia ne tik greičių dėžės tvirtinimus galvoti - karbiuratoriai, jo elektronika, išmetimo sistema, karbiuratorių trosai - visa tai reikia nusipirkti papildomai. Tada paprasčiau pirkti visą motociklą. Normalaus kaina prasideda ne nuo 1500, o nuo 2500€. Nusipirkus gal geriau tuo bmw ir važinėti. :puiku:

Matematika aiški.

K750 su lopšiu - max 75km/h kreiserinis greitis.
Su Bmw būtų galima ir į autostradą įvažiuoti.
:labas:

Na taip, girdėjau apie SOVEK degimus, nėra jis toks brangus iš tikrųjų.. O jei sakote, kad krovimo sistema problematiška, o jei ją perrinkus, nes kaip ir turiu senų dalių užsilikusių naujų, pvz generatorių ir pnš, nes kolkas nebuvau dar susidūręs su nei vienu opozitu ir jų krovimo bėdomis..
Kažkaip permąsčiau , kad gal ištikrųjų tas BMW variklis atseitų gana nemažus pinigus, o tuo labiau ir laiko, kurio visada pritrunka, o ir originalus daiktas , manau būtų autentiškas.
Dėl to greičio kažkaip iššaugau jau, lakstymui ir drožimui kita technika.Šitą techniką reikia saugoti ir mėgautis važinėjant :D
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė jakovlevas »

Viskas veikia tvarkingai, jeigu teisingai padaryta. Galbūt važinėsite ilgai ir ilgai neturėsite problemos. Bet ta vienintelė raudona lemputė ant K750 vistiek kada nors užsidega :) Bet čia jau kitas etapas, kai motociklas važiuos, motoras dirbs, bus galim pereiti prie krovimo. Kol kas sėkmės! :labas:
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

jakovlevas rašė:Viskas veikia tvarkingai, jeigu teisingai padaryta. Galbūt važinėsite ilgai ir ilgai neturėsite problemos. Bet ta vienintelė raudona lemputė ant K750 vistiek kada nors užsidega :) Bet čia jau kitas etapas, kai motociklas važiuos, motoras dirbs, bus galim pereiti prie krovimo. Kol kas sėkmės! :labas:

Dėkui , bandysim netolimoje ateityje rinkti detales ir prikelti tą drakoną :D Manau dar nekartą teks klausti Jūsų visų nuomonės ar patarimo :labas:
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

Gal kartais tarp skaitančių šią temą yra žmonių, kurie yra restauravę k750 arba k750m motociklą ir galėtų atsiliepti, norėčiau užduoti vieną klausimą..
Skelbti atsakymą