Sveiki.
Pradedu motociklo projektą.
Motociklą nupirkau 2014 metais, prie lietuviškų pinigų- litų.
Pavyko iškarto prisiregistruosi savo vardu, nes tuo metu nebuvo prievolės tech. apžiūros. Prie dokumentų buvo 2 ar 3 pirkimo - pardavimo sutartys, vadinasi šis motociklas pabuvo ne pas vieną - gal kas ir atpažins.
Ankstesnis planas buvo sukomplektuoti trūkstamas dalis ir tik tada kibti į darbus. Tačiau pilnai sukomplektuoti kol kas nepavyko. Žinoma ardant atsiras dar nemažai trūkumų.
Projekto įžangai prikabinu nuorodą apie šį motociklą: moto-kovrov.ru/ekspozitsiya/voshod-1/
Vykdomas projektas VOSCHOD 1969 metų
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: VOSCHOD 1969 metų
Man ypač patiko priekinės šakės vėlevėlės buvęs remontas - panaudotas kibiras.
Re: VOSCHOD 1969 metų
Gražus modelis. Priekinis sparnas tikriausiai uždėtas nuo naujesnio, Voschod-2.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: VOSCHOD 1969 metų
Ir štai, sparnas kaip sykis toks turi būt: viewtopic.php?f=36&t=71623
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: VOSCHOD 1969 metų
Šiam motociklui tinkantį priekinį sparną jau turiu. Ačiū forumiečiui cbr.
Re: VOSCHOD 1969 metų
Pradėjau ardymo darbus. Varžtai atsisukinėjo gerai, užrūdijimų nebuvo. Na ir liko išimti galinę šakę. Veržlės atsisuko abi, o ašelė nei krust . Pabandžiau forume paskaityti Kavrovų -Voschodų projektus. Pasirodo ta vieta nepasiduoda išardoma. Na radau kad vienam loterijoje pasisekė ir ši vieta lengvai išsiardė.
Kimbant prie darbo - bandžiau vieną veržlę užsisukus veržti tolyn,prie padarytos įtampos per kitą galą su plaktuku , bet rezultatas -0.
Sekantis bandymas kaitinti rėmo pridžiūvusius galus, ant jų karštų pili vandenį, na kad atkeptų. Ir valio ašelė pradėjo suktis apie savo ašį. Na maniau su plaktuku liko tik stuktelt ir ašis bus pas manę. Bet kalk nekalęs, tempk netempęs. Ašis lauk nei krust Teko susitaikyti su tuo, kad be organų persodinimo neišsisuksiu.
Prasidėjo operacija: Kišau pleištą tarp šakės šono ir rėmo, padarydamas tarpelį tarp rėmo ir šakės selenbloko ir pjūvis per ašialę su fleksu. Tas pats su kitu šonu ir šakė rankose. Toliau šakę įsistačiau į tekinimo stakles ir su arkliuku stūmiau ašelę. Per kančias pavyko išstumti, išstumiant ir selenbloko vidinę įvorę. Taigi ašelės viduryje stovi vamzdelis kuris reikalingas kad selenblokai turėtų atramą. Bet jis ten moka prikepti, jo pakaitinti nėra galimybės, tai dalis tampa neardoma. Selenblokų laukines įvores išimu, jas perpjaunant. Galinės šakė išardyta .
Kimbant prie darbo - bandžiau vieną veržlę užsisukus veržti tolyn,prie padarytos įtampos per kitą galą su plaktuku , bet rezultatas -0.
Sekantis bandymas kaitinti rėmo pridžiūvusius galus, ant jų karštų pili vandenį, na kad atkeptų. Ir valio ašelė pradėjo suktis apie savo ašį. Na maniau su plaktuku liko tik stuktelt ir ašis bus pas manę. Bet kalk nekalęs, tempk netempęs. Ašis lauk nei krust Teko susitaikyti su tuo, kad be organų persodinimo neišsisuksiu.
Prasidėjo operacija: Kišau pleištą tarp šakės šono ir rėmo, padarydamas tarpelį tarp rėmo ir šakės selenbloko ir pjūvis per ašialę su fleksu. Tas pats su kitu šonu ir šakė rankose. Toliau šakę įsistačiau į tekinimo stakles ir su arkliuku stūmiau ašelę. Per kančias pavyko išstumti, išstumiant ir selenbloko vidinę įvorę. Taigi ašelės viduryje stovi vamzdelis kuris reikalingas kad selenblokai turėtų atramą. Bet jis ten moka prikepti, jo pakaitinti nėra galimybės, tai dalis tampa neardoma. Selenblokų laukines įvores išimu, jas perpjaunant. Galinės šakė išardyta .
Re: VOSCHOD 1969 metų
Klausimėlis.
Ar yra kokia galimybė tas kniedes ištraukti nesugadinus? Ten per šakės tiltelio vidų matosi kniedžių vietos, bet kaip ten prieiti stuktelt?
Ar yra kokia galimybė tas kniedes ištraukti nesugadinus? Ten per šakės tiltelio vidų matosi kniedžių vietos, bet kaip ten prieiti stuktelt?
Re: VOSCHOD 1969 metų
Puiki subtili chirurginė operacija su tikrais oldtaimeriniais įrankiais - kūju, fleksu ir autogenu
-
- Forumietis
- Pranešimai: 108
- Užsiregistravo: 15 Kov 2015, 10:07
- Miestas: Šilute
Re: VOSCHOD 1969 metų
kęstutis rašė:Klausimėlis.
Ar yra kokia galimybė tas kniedes ištraukti nesugadinus? Ten per šakės tiltelio vidų matosi kniedžių vietos, bet kaip ten prieiti stuktelt?
paimk atsuktuva ar koki rimtesni pleista(metalo kirstuka)ir atremes i kniede stumtelk.Visada pavyksta su jawom
Re: VOSCHOD 1969 metų
Bandžiau tas kniedes stumtelt, bet žeidžiasi kniedės galvutė arba plokštelė, o kniedė stovi vietoje. Bandysiu dar ką pagalvoti kaip jas stumti iš vidaus, jei nepavyks teks kniedes nugręžti kad nepažeisti plokštelės.
Sekantis numatomas darbelis tai rėmo remontas. Nutrūkusios, išdilusios ir susikraipiusios variklio tvirtinimo ausys bus keičiamos kitomis.Vairo fiksavimo į šonus atrama nulūžusi - bus naudojama iš kitos šakės. Duslintuvo tvirtinimo auselė bus atstatoma. Vairuotojo pakojų vamzdis stovi kažkaip netvarkingai. Pirmą poziciją tai akivaizdžiai matosi kad reikia lenkti žemyn, na o pozicija 2 tai nežinau ar dabar yra gerai - atrodo ji stovi statmenai rėmui, bet reikės bandyti kažkaip matuoti.
Sekantis numatomas darbelis tai rėmo remontas. Nutrūkusios, išdilusios ir susikraipiusios variklio tvirtinimo ausys bus keičiamos kitomis.Vairo fiksavimo į šonus atrama nulūžusi - bus naudojama iš kitos šakės. Duslintuvo tvirtinimo auselė bus atstatoma. Vairuotojo pakojų vamzdis stovi kažkaip netvarkingai. Pirmą poziciją tai akivaizdžiai matosi kad reikia lenkti žemyn, na o pozicija 2 tai nežinau ar dabar yra gerai - atrodo ji stovi statmenai rėmui, bet reikės bandyti kažkaip matuoti.