Baigtas projektas K-750M 1966
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
K-750M 1966
Perlitavau pirktą sankabos trosą (dėl ko taip padariau manau aišku iš nuotraukos) ir sudėjau dalis nuo seno troso. Sulitavau ir gavau trumpinti 4 cm, nes jis tikriausiai pritaikytas MT dėžei, kuri yra ilgesnė. Dabar kitas klausimas. Turiu du troso vamzdelio įtvirtinimo variantus. Kuris iš jų man tinka, ar tas, kuris apspaudžia, ar į kurį įsiremia?
K-750M 1966
Elektra sutvarkyta Lempos dega, šviesos persijungia, signalas pypsi, kibirkštis šoka.
Liko patikrinti krovimą, bet tai padarysiu tik tada, kai užkursiu variklį. Kilo šiek tiek kuriozų su degimo jungikliu. Teko palenkti centrinį kontaktą, nes jis lietėsi su kitu ir taip pastoviai degdavo degimo lemputė, netgi tada, kai raktelis ištrauktas. kembrikas, kuris pirma galvojau bus per storas pasirodo buvo kaip tik. Apvalius varinius 4,5,6 mm antgalius pirkau Wurth'e, niekur kitur tokių neradau.
Liko patikrinti krovimą, bet tai padarysiu tik tada, kai užkursiu variklį. Kilo šiek tiek kuriozų su degimo jungikliu. Teko palenkti centrinį kontaktą, nes jis lietėsi su kitu ir taip pastoviai degdavo degimo lemputė, netgi tada, kai raktelis ištrauktas. kembrikas, kuris pirma galvojau bus per storas pasirodo buvo kaip tik. Apvalius varinius 4,5,6 mm antgalius pirkau Wurth'e, niekur kitur tokių neradau.
Re: K-750M 1966
Vima rašė:Perlitavau pirktą sankabos trosą (dėl ko taip padariau manau aišku iš nuotraukos) ir sudėjau dalis nuo seno troso. Sulitavau ir gavau trumpinti 4 cm, nes jis tikriausiai pritaikytas MT dėžei, kuri yra ilgesnė. Dabar kitas klausimas. Turiu du troso vamzdelio įtvirtinimo variantus. Kuris iš jų man tinka, ar tas, kuris apspaudžia, ar į kurį įsiremia?
Troso tvirtinimui tinkamas dešinys laikiklis, kairys atsirado ant MT dėžių.
K-750M 1966
Prijungiau sankabos trosą. Truputį glumina tai, jog troso galas ir korpusas yra ne vienoje linijoje. Išnešimas gana nemažas. Spaudžiant rankeną tas išnešimas dar labiau didėja. Nelabai suprantu, kodėl taip yra, atrodytų per trumpa sankabos svirtis (arba ją reikėtų palenkti), bet pagal mane ji yra originali. O gal čia viskas tvarkoje?
K-750M 1966
Nupirktos naujos padangos, sumontuoti ratai. Šiandien planavau juos uždėti, su galiniu problemų nekilo, tačiau su priekiniu gavosi ne viskas pagal planą. Priveržus ašį ratas kažkodėl užsispyrė ir nenorėjo suktis. Pradžioje galvojau kad užveržia naujos kaladėlės, tačiau atidžiau patyrinėjus radau, jog užveržia ne kaladėlės, o stebulė susiveržia su stabdžių lėkšte. Kas galėjo nutikti, tai arba kažkaip kreivai nudilo metalinė lėkštės įvorė, arba ji jau buvo brokuota iš pat pradžių. To pasekoje lėkštė susikreivina ir liečiasi į stebulę. Nuotraukoje pažymėtos dilimo žymės. Lėkštę pirkau, todėl apie šį defektą nieko nežinojau ir tų dilimo žymių ankščiau nepastebėjau.
Ką daryti...galvoju prašyti tekintojo (jeigu išeis lėkštę įtvirtinti į stakles) "ištiesinti" metalinę įvorę. Tada ištekinti papildomą įvorę, ją gal būt įklijuoti, arba tiesiog rinkimo metu įdėti tarp stebulės ir lėkštės. Teoriškai tai turėtų išspręsti problemą
Gal dar yra kokie variantai?
Ką daryti...galvoju prašyti tekintojo (jeigu išeis lėkštę įtvirtinti į stakles) "ištiesinti" metalinę įvorę. Tada ištekinti papildomą įvorę, ją gal būt įklijuoti, arba tiesiog rinkimo metu įdėti tarp stebulės ir lėkštės. Teoriškai tai turėtų išspręsti problemą
Gal dar yra kokie variantai?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2227
- Užsiregistravo: 02 Kov 2007, 18:52
- Miestas: Panevėžys
Re: K-750M 1966
Beveik visada yra variantai
Atitrauk šiek tiek lekštę nuo rato ir nesitrins .
Yra 2 budai: pakeisti ivore esancia rate i 1-2mm ilgesne ( galima nutekinti pagal rate esanti pavizdi ) , arba poverzle padeti tarp bugno ir rato ivores. Nemanau kad žiojės didžiulis tarpas dulkems ar purvams rinktis tarp rato ir st. bugno.
Atitrauk šiek tiek lekštę nuo rato ir nesitrins .
Yra 2 budai: pakeisti ivore esancia rate i 1-2mm ilgesne ( galima nutekinti pagal rate esanti pavizdi ) , arba poverzle padeti tarp bugno ir rato ivores. Nemanau kad žiojės didžiulis tarpas dulkems ar purvams rinktis tarp rato ir st. bugno.
Re: K-750M 1966
Taškais "priauginti"įvorės galą ir pratekinti.
K-750M 1966
Dėkoju už atsakymus Labai didelis laisvumas yra tarp ašies ir lėkštės, todėl nusprendėm arba tekinti ašį, arba ieškoti naujos. Tada bus aiškiau ant kiek išdilus ta lėkštės įvorė. Jeigu reikės, tada bandysim ją išpresuoti ir pakeisti nauja. Įvorę darysim kokiu 1 mm ilgesnę nei kad dabar yra, to pasekoje lėkštė nebesitrins į stebulę. Jeigu išpresuoti nepavyks, tada kogero liks davirinimo ir nutekinimo variantas.
P.s. Gal kas turit naują priekinę ašį pardavimui ?
P.s. Gal kas turit naują priekinę ašį pardavimui ?
Re: K-750M 1966
Aš kažko nesuprantu - tekinti naują ašį, kad išsiaiškinti ant kiek išdilusi lėkštės įvorė? O iškarto pamatuoti skylę niekaip?
Ašies skersmuo D20-0,02...0,04
Įvorės skylė D20+0,023
Ašies skersmuo D20-0,02...0,04
Įvorės skylė D20+0,023
K-750M 1966
Na problema tame, kad iki dabar nežinojau kokie ašies ir lėkštės įvorės matmenys turi būti, nes ant ašies išmatavom daugiau nei 5 skirtingus variantus. Ačiū Kalvi už matmenis. Ašį bet kokiu atveju keisiu nauja, o su lėkšte bus matyt