Na taip, darbai šiek tiek pažengę negu talpinamos nuotraukos. Bet nedaug, tuoj susivienodins darbų eiga su nuotraukų kėlimu
Taigi, tęsiant temą, pajuodintos kelios dalys.
Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas K750M improvizacija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: K750M 1966 improvizacija
gkeleris rašė:Ledūklis rašė:Tai lempos ir signalai bus žali? O kodėl sakai "Žaliu sodu" nesąmonė būt buvę dažyt? Ar dėl to, kad RAL - labiau standartas?
Tai visas motocikals žalias
O dėl dažų tai todėl, nes parduotuvėje pasakė jog standartinis "žalias sodas" kurį jie gali užsakyti - sintetika. Tuo viskas ir pasakyta
Tada taip, nu, aš kažkada dažiau Yžą, tai atvežė akrilą. Bet dabar kai žiūriu ant to Yžo lyg per tamsi ta "Žalio sodo" spalva... O RAL-6005 pavadinimas "Samanų žalia". Ir kaip tau ji realiai atrodo nudažius? Atitiko lūkesčius? Nes kartais ant paletės rodos vienaip, o gaunas kitaip, per tamsi ar per šviesi ar vėl kokia...
O dėl lempų ir signalo klausiu už tai, kad jie būna juodi bet kokiu atveju (jei originaliai). Signalus, matau, jau pajuodinai.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: K750M 1966 improvizacija
ral 6005 gyvai galit apžiurėt ant segmentiniu žaliu tvorų
Re: K750M 1966 improvizacija
Ledūklis rašė:Tada taip, nu, aš kažkada dažiau Yžą, tai atvežė akrilą. Bet dabar kai žiūriu ant to Yžo lyg per tamsi ta "Žalio sodo" spalva... O RAL-3005 pavadinimas "Samanų žalia". Ir kaip tau ji realiai atrodo nudažius? Atitiko lūkesčius? Nes kartais ant paletės rodos vienaip, o gaunas kitaip, per tamsi ar per šviesi ar vėl kokia...
O dėl lempų ir signalo klausiu už tai, kad jie būna juodi bet kokiu atveju (jei originaliai). Signalus, matau, jau pajuodinai.
Dėl atspalvio tai taip, visada jie skirtingai atrodo. Pagooglinus pagal kodą irgi 100 skirtingų atspalvių išmeta... nežinosi kuris tikrasis. Aš pats tiesiog iš akies "primečiau" ir tiek, nežinau ar jis panašus ar skiriasi kaip diena nuo nakties (neturiu kaip 1 prie 1 palyginti), tiesiog norėjau žalio motociklo ir tiek . O kadangi pas mane nėra restauracija, tai leidžiu sau šiokius tokius nukrypimus O dėl juodų signalų ir lempos tai deja, bet jie bus vistiek žali...
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
Kadangi prieš metus, beveik tuo pačiu metu savo facebook paskyroje talpinau nuotraukas iš savo Jawos restauravimo projekto, kuriose kaip tik buvo poliruojamos stebulės, tai ir dabar sugalvojau pasidalinti šiuo "malonumu"
Taigi, kaip buvo rašyta anksčiau, ratai buvo išardyti, paruoštos ir nucinkuotos reikiamos dalys. Vienas ratas buvęs su storesniais stipinais išmestas lauk. Taigi į jo vietą parsinešiau kadaisę išardyto rato stebulę su puikiais šlicais (visa laimė jog mažas būdamas jos kai išardžiau neišmečiau kaip supuvusio lanko... ).
Taigi, išardyti stebulių viduriai, stebulės nušveistos mechaniniu būdu (plastmasiniai bei dratiniai šepečiai, vėliau smulkus švitrinis popierius randams išlyginti) , vėliau pasta GOJA ir veilokas. Rezultatas gavosi neblogas, esu patenkintas (nors iki pilnos laimės pritrūko kantrybės...). Bet kam rodžiau tiems labiau rezultatas patiko nei man pačiam
Vėliau susukti naujai nucinkuoti tepimo taškai, sudėti nauji guoliai, salnikai, naujai cinkuotos vežlės.
Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta...
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.
Taigi stebulytės gavosi tokios, galite įvertinti. Beje, visus forumiečius su artėjančiomis šventėmis
Taigi, kaip buvo rašyta anksčiau, ratai buvo išardyti, paruoštos ir nucinkuotos reikiamos dalys. Vienas ratas buvęs su storesniais stipinais išmestas lauk. Taigi į jo vietą parsinešiau kadaisę išardyto rato stebulę su puikiais šlicais (visa laimė jog mažas būdamas jos kai išardžiau neišmečiau kaip supuvusio lanko... ).
Taigi, išardyti stebulių viduriai, stebulės nušveistos mechaniniu būdu (plastmasiniai bei dratiniai šepečiai, vėliau smulkus švitrinis popierius randams išlyginti) , vėliau pasta GOJA ir veilokas. Rezultatas gavosi neblogas, esu patenkintas (nors iki pilnos laimės pritrūko kantrybės...). Bet kam rodžiau tiems labiau rezultatas patiko nei man pačiam
Vėliau susukti naujai nucinkuoti tepimo taškai, sudėti nauji guoliai, salnikai, naujai cinkuotos vežlės.
Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta...
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.
Taigi stebulytės gavosi tokios, galite įvertinti. Beje, visus forumiečius su artėjančiomis šventėmis
Tel.: 869644916
Re: K750M 1966 improvizacija
gkeleris rašė:Kadangi prieš metus, beveik tuo pačiu metu savo facebook paskyroje talpinau nuotraukas iš savo Jawos restauravimo projekto, kuriose kaip tik buvo poliruojamos stebulės, tai ir dabar sugalvojau pasidalinti šiuo "malonumu"
Taigi, kaip buvo rašyta anksčiau, ratai buvo išardyti, paruoštos ir nucinkuotos reikiamos dalys. Vienas ratas buvęs su storesniais stipinais išmestas lauk. Taigi į jo vietą parsinešiau kadaisę išardyto rato stebulę su puikiais šlicais (visa laimė jog mažas būdamas jos kai išardžiau neišmečiau kaip supuvusio lanko... ).
Taigi, išardyti stebulių viduriai, stebulės nušveistos mechaniniu būdu (plastmasiniai bei dratiniai šepečiai, vėliau smulkus švitrinis popierius randams išlyginti) , vėliau pasta GOJA ir veilokas. Rezultatas gavosi neblogas, esu patenkintas (nors iki pilnos laimės pritrūko kantrybės...). Bet kam rodžiau tiems labiau rezultatas patiko nei man pačiam
Vėliau susukti naujai nucinkuoti tepimo taškai, sudėti nauji guoliai, salnikai, naujai cinkuotos vežlės.
Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta...
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.
Taigi stebulytės gavosi tokios, galite įvertinti. Beje, visus forumiečius su artėjančiomis šventėmis
Apakinsi eismo dalyvius su tokiom stebulem. Anksciau nikeliuodavom Jawa bakus ir sparnu, bet policininkai uzdraude, tipo atspindziai...
Sveikinimai uz kantrybe, svarbu stipinu skyles neistampytos.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Re: K750M 1966 improvizacija
gkeleris rašė:
Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta...
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.
Savaitgalis ne prie ko. Tepimo taškas stebulėje - atgyvena. Iš pradžių liejinyje nebegręžė skylės, o vėliau ir to įgilinimo nebeliko.
Negalima ratų guolių špricuoti. Stebulėje susikaupia kokie 200g tepalo, jis ten gauna dulkių, drėgmės ir t.t. Špricuojant, naujas tepalas tik pastumia senajį į guolį. Gaunasi, kad kaskart tepame senu, užterštu tepalu. Kitas dalykas, kad tepalo perteklius trukdo guolio riedėjimui. Atidarykite firminius, dengtus guolius ir pažiūrėkite kiek ten tėra tepalo, ir tai ne iš gamintojų skūpumo, o parasčiausiai tiek užtenka visam guolio tarnavimo laikui.
O kad negalvotum, kad tik tau pakliuvo "brokuota" stebulė, aš iš gretimos, kolegos manciusm temos pasiskolinau nuotrauką
Re: K750M 1966 improvizacija
Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta...
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.
Ar tai rusas juos gamyno?
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.
Ar tai rusas juos gamyno?
Re: K750M 1966 improvizacija
sumskas2 rašė:Kas mane nustebino, tai ruso grubus darbas (matomai artėjo savaitgalis kai gamino) Vienos stebulės liejinys išlietas su tepimo taško vieta, paviršiuje išfrezuota plokštuma jam, o skylė taip ir neišgręžta...
Tai aišku užbaigiau pradėtus darbus ir įdėjau naują tepimo tašką.
Ar tai rusas juos gamyno?
O kas gali paneigti, kad gamykloje prie staklių negalėjo dirbti rusas ?
Kas dėl tepimo taškų ratų stebulėse, kaip Kalvis minėjo, taip tai atgyvena ir manau niekas su špricu nebelaksto apie ratus. Bet jei šiam modeliui priklauso, tai manau puiku kad jį pastatėte. Be to kaip atrodytų vienas ratas su tepimo tašku, kitas be jo .
Re: K750M 1966 improvizacija
Kad vėliau tepimo taškų išvis nebedėjo tai žinojau, bet kad paliktų pusiau padarę to nesitikėjau Aš įdėjau nes man nepatinka "nedadelkos" (gali jo išvis nebūt kaip viename rate, bet ne darytas ir nedadarytas...) o ar špricuosiu tai tikrai abejoju, ne tik dėl kolegų Kalvio ir Kęstučio paprotinimų, bet ir dėl to jog gaila tiek daug gero tepalo privaryt į vidų Patepiau "nuo dūšios" guolius granatų tepalu surinkimo metu ir manau jog kiek jie riedės turėtų užtekt
O toliau prieššventiniu laikotarpiu perrinkti 3 generatoriai. Jiems pakeisti guoliai ir salnikai, bei uždėtos kelios nucinkuotos smulkmenėlės.
O toliau prieššventiniu laikotarpiu perrinkti 3 generatoriai. Jiems pakeisti guoliai ir salnikai, bei uždėtos kelios nucinkuotos smulkmenėlės.
Tel.: 869644916