Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K750M improvizacija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Raimis »

Kalvis rašė:...Negalima ratų guolių špricuoti. Stebulėje susikaupia kokie 200g tepalo, jis ten gauna dulkių, drėgmės ir t.t. Špricuojant, naujas tepalas tik pastumia senajį į guolį. Gaunasi, kad kaskart tepame senu, užterštu tepalu...

Atsiprašau, kad vėl kiek nutolsim nuo konkretaus projekto, tačiau norėčiau pasiaiškinti šį momentą (žr. citatą). Aš nelabai suprantu, kaip gali užsiteršti tepalas, esantis stebulės viduje. Per kur gali pakliūti nešvarumai?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė augism »

Nežinau šios stebulės konstrukcijos, bet savo parpalų, dviračių stebulių irgi smarkiai netepu. Dulkės patenka per stebulės šonus, o patenka, nes kelias visada dulkinas, dulkės limpa prie tepaluotu daliu, guolių, ir gana greitai dviračio galines stebules guolis išbilda iki šratukų išbirimo. Paskutinį kartą dėl per vėlo apsižiūrėjimo guolio pakeisti nepakako. Suardytas separatorius suėdė ir ašį, tikrai tvirto plieno, ir visus stebulės vidurius. O pas kolegą mačiau tokio gedimo rezultatą, iš vidaus suėsta stebulę. Praktiškai, sveikas tik ratlankis ir stipinai.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Raimis »

Parpalams gal ir taip. Betgi šiuo atveju iš šonų yra guoliai ir riebokšliai. Daugiau jokiu skylių, jei neskaičiuotume paties taško. Sakykime, per riebokšlius į guolius pateko nešvarumai. Tokiu atveju tepimas iš centro kaip tik paduotų į guolius švaresnį tepalą. Ar jis irgi užterštas? Kaip, iš kur?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Kalvis »

Raimi, negi neteko išardyti stebulę ir rasti ten pajuodusį, apdžiuvusį solidolą? Guolių dėvėjimosi produktai, riebokšlis iš lauko, viduje tik figurinė šaiba, o ten dar ir stabdžių kaladėlių dulkės, temperatūriniai svyravimai dėl intensyvaus stabdymo, upių brastų forsavimas negerina tepalo savybių.
Šiaip manualai rekomenduoja kas 8...10 tkm stebules išardyti, guolius išplauti ir sutepti.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Raimis »

Kai kurie argumentai įtikinami. Kai (jei) prieisiu prie savo K-750 tvarkymo, tada ir spręsiu, kaip pasielgt. :)
O dabar gal jau grįžkim prie vienos iš įdomesnių temų, gal autorius jau turi ką nors naujo parodyt. :labas:
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Infektus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 188
Užsiregistravo: 25 Geg 2006, 20:51
Miestas: Vilnius

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Infektus »

tie veržiami guoliai yra kaip ir atgyvena. Geriau nevargti ir kad sudėti pigesnius 6204 dengtus guolius ir viskas - jokio solidolio kibirų ir pan. Tik prieš dedant reikia parinkti (pasigaminti) tinkamo ilgio distancines įvores.
p.s. jei kas sakys, kad neįmanoma, nelaikys ir taip toliau - nuvažiavau taip kokius 15-20 tūkst. km. su pigiausiais craft guoliais, kurie kainavo kelis litus. Tiesa, neseniai keičiau, tai kai kurie guoliai surudijo dėl kelio druskų/vandens ir blogų riebokšlių.
862358722
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Zhynys »

Vietoj įvorių gerai tinka dar 3 vnt tokių pačių guolių. Perkant ne skf, gaunasi pigiau nei įvores tekinti.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Kalvis »

Važinėjant su priekaba, vis tik geriau yra radialiniai-atraminiai (reguliuojami)guoliai, nes posūkiuose jie geriau laiko ašines apkrovas. Solo variantui užtenka ir paprastų radialinių.
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė Zhynys »

Man 5000 km su rutuliniais guoliais ir priekaba jokių bėdų posūkiuose neiškilo. :)
Rutuliniai guoliai irgi laiko dideles ašines apkrovas.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Re: K750M 1966 improvizacija

Standartinė virgas »

Infektus rašė:tie veržiami guoliai yra kaip ir atgyvena. Geriau nevargti ir kad sudėti pigesnius 6204 dengtus guolius ir viskas - jokio solidolio kibirų ir pan. Tik prieš dedant reikia parinkti (pasigaminti) tinkamo ilgio distancines įvores.
p.s. jei kas sakys, kad neįmanoma, nelaikys ir taip toliau - nuvažiavau taip kokius 15-20 tūkst. km. su pigiausiais craft guoliais, kurie kainavo kelis litus. Tiesa, neseniai keičiau, tai kai kurie guoliai surudijo dėl kelio druskų/vandens ir blogų riebokšlių.

60, 70, 80-tų motociklai važiuojantys max. 90km/h ir srebiantys min. 10l/100km, reikalaujantys nuolatinio rankų tepalavimosi irgi yra atgyvena. Nežiūrint į tai, kažkas juose kai kuriems žmonėms yra magiško, jei jie leidžia savo pinigus ir laiką jų gaivinimui. Palikim istorinei technikai autentiškus techninius sprendimus ir konstrukcijas, o pigiam/ patogiam kasdieniniam naudojimui yra daugiau ar mažiau šiuolaikinių priemonių.
Skelbti atsakymą