K-750M 1966
Moderators: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forum rules
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
K-750M 1966
Ar neturi būti trosai žemiau? Man trūksta ilgio ir bandau suprasti kurioje vietoje, o kitos rankenos neturiu palyginimui
Re: K-750M 1966
Matau visos gumines rankenėlės naujos. Gal pasidalinsi kur pirkai ir kiek mokėjai? Nes pačiam reikės pirkti.
K-750M 1966
Man pasisekė, nes rankenų originalias gumas atidavė vienas pažįstamas žmogus. Visas kitas siunčiausi iš Ukrainos, ten dar galima gauti originalių, CCCP gamybos. Galima siųstis iš Alegro, būna forumiečiai jų turi ir pardavinėja. Manau, jei reikia, duok skelbimą ir tikrai atsiras kas pagelbės
K-750M 1966
Manau radau, dėl ko trosai buvo įtempti. Palyginus naują ir seną detalę skirtumas akivaizdus. Nežinau, ar čia yra gamyklinis brokas, ar taip turi būti, bet nušlifavus nuotraukoje pažymėtą vietą trosai tapo laisvi, atsirado galimybė reguliuoti karbiuratorius
K-750M 1966
Taip pat buvo bėdų su priekinio rato stabdžių lėkšte - veržiant ji susikreipdavo ir užspausdavo ratą. Tekintojas pakeitė įvorę, dabar viskas ok
- Stumoklis24
- Forumo rėmėjas
- Posts: 948
- Joined: 2008 Feb 09 Sat, 18:27
- Location: Vilnius- Birzai
Re: K-750M 1966
Nekantraujam pamatyti jau surinkto motociklo foto
Re: K-750M 1966
Emil wrote:Nekantraujam pamatyti jau surinkto motociklo foto
Na čia reikės palaukti pavasario kad ištraukti į lauką, nes dabar į kadrą netelpa:)
K-750M 1966
Benzino kranelis. Kiek išsiaiškinau, turėtų būti toks. Nulaužtas/nupjautas paėmimo vamzdelis, o visa kita atrodo neblogai. Tiesa buvo reikalų išardyti nes viduje radau daug neaiškios kilmės baltų kristalų. Guminės dalys tiesiog subyrėjo akyse. Šveičiau su Dremel'iu (apačioje matosi kas liko iš originalaus šveitimo antgalio), vėliau dar mirkiau acetone. Korpusas nusivalė gražiai, viduje nepavyko tų kristalų pilnai išveisti, na bet neturėtų jie trukdyti bendram darbui.