K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderators: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forum rules
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

K-750M 1966

Post by Vima »

Ar neturi būti trosai žemiau? Man trūksta ilgio ir bandau suprasti kurioje vietoje, o kitos rankenos neturiu palyginimui :galvoti:
Attachments
IMG_5221.JPG
Pelenas
Naujokas
Naujokas
Posts: 7
Joined: 2017 Nov 13 Mon, 13:06

Re: K-750M 1966

Post by Pelenas »

Matau visos gumines rankenėlės naujos. Gal pasidalinsi kur pirkai ir kiek mokėjai? Nes pačiam reikės pirkti.
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

K-750M 1966

Post by Vima »

Man pasisekė, nes rankenų originalias gumas atidavė vienas pažįstamas žmogus. Visas kitas siunčiausi iš Ukrainos, ten dar galima gauti originalių, CCCP gamybos. Galima siųstis iš Alegro, būna forumiečiai jų turi ir pardavinėja. Manau, jei reikia, duok skelbimą ir tikrai atsiras kas pagelbės
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

K-750M 1966

Post by Vima »

Manau radau, dėl ko trosai buvo įtempti. Palyginus naują ir seną detalę skirtumas akivaizdus. Nežinau, ar čia yra gamyklinis brokas, ar taip turi būti, bet nušlifavus nuotraukoje pažymėtą vietą trosai tapo laisvi, atsirado galimybė reguliuoti karbiuratorius
Attachments
IMG_5223(1).JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

K-750M 1966

Post by Vima »

Taip pat buvo bėdų su priekinio rato stabdžių lėkšte - veržiant ji susikreipdavo ir užspausdavo ratą. Tekintojas pakeitė įvorę, dabar viskas ok
Attachments
IMG_5226.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

K-750M 1966

Post by Vima »

Na ir pagaliau po 17 metų motociklas vėl stovi ant savo ratų 88888)
Attachments
IMG_5229.JPG
User avatar
Stumoklis24
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Posts: 948
Joined: 2008 Feb 09 Sat, 18:27
Location: Vilnius- Birzai

Re: K-750M 1966

Post by Stumoklis24 »

Uuuuuraaaaaa :geriam:
Emil
Forumietis
Forumietis
Posts: 273
Joined: 2017 Jun 30 Fri, 22:20

Re: K-750M 1966

Post by Emil »

Nekantraujam pamatyti jau surinkto motociklo foto ;)
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Re: K-750M 1966

Post by Vima »

Emil wrote:Nekantraujam pamatyti jau surinkto motociklo foto ;)


Na čia reikės palaukti pavasario kad ištraukti į lauką, nes dabar į kadrą netelpa:)
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

K-750M 1966

Post by Vima »

Benzino kranelis. Kiek išsiaiškinau, turėtų būti toks. Nulaužtas/nupjautas paėmimo vamzdelis, o visa kita atrodo neblogai. Tiesa buvo reikalų išardyti nes viduje radau daug neaiškios kilmės baltų kristalų. Guminės dalys tiesiog subyrėjo akyse. Šveičiau su Dremel'iu (apačioje matosi kas liko iš originalaus šveitimo antgalio), vėliau dar mirkiau acetone. Korpusas nusivalė gražiai, viduje nepavyko tų kristalų pilnai išveisti, na bet neturėtų jie trukdyti bendram darbui.
Attachments
IMG_5234.JPG
IMG_5235.JPG
Post Reply