Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
aivaras.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
Miestas: Palanga

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė aivaras. »

Vima rašė:Vat kažko panašaus aš ir tikėjausi, nes kompresijos vertė nuo paduodamo mišinio kiekio turėtų skirtis. Na pakeisiu žiedus, patikrinsiu galvutes, surinksiu ir tada žiūrėsiu. Tikėsiuosi, kad antrą kartą ardyti nereikės :)

Rekomenduoju būtinai pakeisti ir paskirstymo grandinę. Ji būna išsitampiusi dėl ridos. Kartais būna, kad dantis gerai atitaikai, o mietkės vistiek neidealiai stovi - priežastis pavargusi grandinė.
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Kad užsiminėt apie grandines, tai jas dar kartą pamatavau, dabar jau išimtas. Matavimas pagal manualą atliekamas taip: ištempti, pasirenki bet kurį narelio pirštą ir tada matuoji atstumą tarp jo ir 21 piršto. Jei ilgis didesnis nei 161 mm, reiškiasi grandinę meti lauk. Dvi velenėlių grandinės, kurias buvau jau matavęs geros tikrai (buvo keistos). Bet va ta, kuri suka tarpinį velenėlį pasirodo išdilus smarkiai, netgi jaučiasi kliuvimas lankstant. Šitą deja reikės irgi keisti :rasau:

O čia šiaip jei kam įdomu "paini gyvenimo schema" schema:)
Prikabinti failai
taimingas.png
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Padėkit susigaudyti O-žiedų medžiagose, nes jau visai susipainiojau.

Kokio tipo medžiagos atsparios benzinui? Vienur rašo, jog tinka NBR guma,kitur rašo, jog tai tas pats, kas Nitril'as. Trečiur rašo, jog tinka tik Nitril'as, tačiau benzinui jis atsparus tik dalinai (anot vieno gamintojo iš JAV). Tai kas yra atsparu benzinui? :shock: Ir ar to gėrio (o-žiedų) būtų galima nusipirkti Lietuvoj?
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Zhynys »

Benzui atsparus vitonas. Nbr, ar nitrilinė guma atspari tepalams, bet ne benzinui. Ieškok o-ringų iš vitono.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Zhynys rašė:Benzui atsparus vitonas. Nbr, ar nitrilinė guma atspari tepalams, bet ne benzinui. Ieškok o-ringų iš vitono.


Ačiū už informaciją. Čia radau didelį "o-ring'ų" (ir ne tik) pasirinkimą. Kol kas randu viską, ko ieškau. Gal kam dar pravers

https://www.polymax.co.uk/o-rings/
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Atėjo laikas paklibinti ir šitą projektą. Nusipirkau keletą matavimo įrankių, tiesa dar kai kurių trūksta. Mintis yra pilnai išmatuoti esmines variklio detales, tarpelius taip įvertinant būklę ne iš akies, bet skaičiais. Vis nedavė ramybės firmos, kuri pamatavus vieno cilindro išdilimą pasakė, jog čia viskas pas mane gerai. Tam kad tikrai matyčiau, jog viskas yra tvarkoje, norėjau matyti prieš save skaičius. Galima buvo vežti kitur, bet pažinimo vardan nusprendžiau truputį investuoti ir tai daryti pats. Pliusas dar tame, kad tikslus dalykai man patinka:)
Nepirkau labai brangių ir tikslių mikrometrų, nes nemanau kad man to reikia. Bendram įvertinimui tiks ir mažiau tikslūs. Atlikdamas keletą matavimų gali apskaičiuoti vidutinę vertę ir taip dalį paklaidos eliminuoti.

Taigi, matavimams turiu:
0 - 25mm mikrometrą (Jį mesiu lauk, nes pirkau dėvėtą iš turgaus ir neapsižiūrėjau, jog truputį kliba. Tai atsiliepia matavimo tikslumui)
25 - 50 mm mikrometrą (Naujas/senas CCCP gamybos)
50 - 75 mm mikrometrą (Naujas/senas CCCP gamybos, visas dar tepale)
Elektroninį ir mechaninį slankmačius
Kinietišką indikatorinį mikrometrą cilindrų elipsėms matuoti
specialias plastikines juosteles (Plastic gauge) indėklų ir velenų tarpeliams matuoti
įrankį tarpeliams matuoti
Rodyklinį indikatorių

Taigi iki pilnos laimės dar reikėtų kito 0 - 25 mm ir 75 - 100 mm mikrometrų, bazės/laikiklio rodykliniam indikatoriui.
Paskutinį kartą redagavo Vima 08 Bal 2018, 16:22, redaguota 1 kartą(us).
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Kinietiškas mikrometras cilindrams matuoti. Prieš pirkdamas ieškojau informacijos ar aplamai verta pirkti, bet nelabai ką radau.
Kai kurie pastebėjimai

Jo matavimo vertės tikslumas priklauso nuo dviejų dalykų:
1. prietaiso, pagal kurį sureguliuoji pati mikrometrą, vertės tikslumas (Šiuo atveju mikrometras to neįtakoja)
2. pačio mikrometro įtaka, pvz. rodmenų stabilumas kintant temperatūrai, kiek skiriasi duomenys matuojant tą pačią detalę kelis kartus ir t.t.

Pirkdamas šį mikrometrą nepastebėjau, jog jo indikatoriui neina nustatyti 0 vertę pasukant rėmelį. Tai nėra būtina, bet man taip patogiau. Todėl vietoj kinietiško naudojau CCCP gamybos rodyklinį indikatorių.
Prikabinti failai
IMG_5289.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Taigi, pirmas matavimas, kurį dariau buvo cilindrų elipsės ir pačių stūmoklių matavimas.

Atlikus matavimus pastebėjau, jog jis nėra labai stabilus, todėl viską matavau kelis kartus, taip pat tikrindamas ar nepakito 0 vertė.

Cilindrus matavau 3 vietose (apačioje, viduryje ir viršuje) X (skersai variklio) ir Y (išilgai) ašyse. Maksimalus leidžiamas išdilimas yra 78.085 mm.

Mano atveju gavosi taip (cilindrai išvardinti pagal jų numeraciją ir išdėstymą variklyje):

2 cilindras_____________________ 4 cilindras
Viršus x 78.05 y 78.06_________Viršus x 78.05 y 78.06
Vidurys x 78.03 y 78.05_________Vidurys x 78.04 y 78.05
Apačia x 78.02 y 78.03_________Apačia x 78.02 y 78.04

1 cilindras_____________________ 3 cilindras
Viršus x 78.05 y 78.05________Viršus x 78.05 y 78.08
Vidurys x 78.03 y 78.04________Vidurys x 78.03 y 78.05
Apačia x 78.02 y 78.03_________Apačia x 78.02 y 78.04

Taigi cilindrų išdilimas daugiau mažiau vienodas ir kažkokių didelių anomalijų nerasta, išskyrus 3 cilindrą.
Prikabinti failai
IMG_5286.JPG
IMG_5288.JPG
Paskutinį kartą redagavo Vima 08 Geg 2018, 18:29, redaguota 2 kartą(us).
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Stūmoklius matavau 15 mm aukštyje (nuo apačios pagal manualą). Patys jie yra kūgio formos, todėl labai svarbu vieta, kur yra matuojama. Iš pradžių išsigandau pamatęs rezultatus kai matavau per vidurį, tačiau vėliau paskaitinėjęs manualą gavau tokius rezultatus:

2 - 77.94 _ 4 - 77.94
1 - 77.95 _ 3 - 77.83

Minimalus leidžiamas stūmoklio skersmuo yra 77.88 mm.

Reziume - 3 cilindro stūmoklis sudilęs per daug, todėl reikėtų keisti.

Bendras tarpelis tarp cilindro ir stūmoklio turi neviršyti 0.12 mm. iš didžiausios kiekvieno cilindro vidurio išdilimo vertės atėmiau stūmoklio storį:

2 cilindras 78.05 - 77.94 = 0.11 mm_ 4 cilindras 78.05 - 77.94 = 0.11 mm
1 cilindras 78.04 - 77.95 = 0.09 mm_ 3 cilindras 78.05 - 77.83 = 0.22 mm

Reziume: 3 cilindras išdilęs labiausiai ir reikėtų keisti stūmoklį. Ar praktikoje taip daroma? t.y. galima keisti vieną iš keturių, ar geriau jau tada visus keturis?
Paskutinį kartą redagavo Vima 08 Geg 2018, 18:25, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Raimis »

Patinka rimtas ir metodiškas Jūsų požiūris į problemas bei jų sprendimus. Seku projektą. Sėkmės.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Skelbti atsakymą