Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Vykdomas projektas Moskvič-403 1963 m. remontas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
viktoras
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 983
Užsiregistravo: 10 Vas 2004, 11:41
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė viktoras »

sprendžiant iš detalių kodų kažkas tokio turėtų būti:

https://banga.ua/acat/legkovye_avtomobi ... go_okna-12
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė Raimis »

viktoras rašė:sprendžiant iš detalių kodų kažkas tokio turėtų būti:

https://banga.ua/acat/legkovye_avtomobi ... go_okna-12

Ko gero, taip ir bus. Bakelis tokis pats, kaip ir vėlesniuose, tik paskui jį perkėlė po kapotu. M408 kataloge irgi tokis pats brėžinys ir bakelio numeris prasideda „403...“.
Pastebėjau dar vieną įdomų dalyką- purkštukas turi numerį „407...“. Matyt, planavo jau septintam įrengt apiplovimą.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Eisinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 26 Spa 2011, 11:34
Miestas: Vilnius

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė Eisinas »

Toks pat bakelis buvo ir mūsų Maskvos gamybos 412 1975 m.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė kęstutis »

Toks bakelis po kapotu stovėjo ir pas mūsų 1974 m M412 Iževsko . Kas dėl bakelio stovėjimo salone, tai ar yra požymių kad jis ten stovi originaliai? Ar jis ten patogu , ar kojom netrukdo ? Ar negalėjo būti pas Jus jis perkeltas buvusio savininko į saloną , kad žiemą važiuojant neužšaltų.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė Ledūklis »

Ačiū. Originaliai taip ir būna, salone. Tvirtinimas tikras. Netrukdo, tai gal taip reiks ir palikt.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė Ledūklis »

Posukių jungiklis.
Plastmasė buvo dar originali, (matosi data VII "63) supuvus negyvai.
Jungiklis pats kažkoks prikonstruotas iš išorės.
Vairo kolonėlės "apdaila" - kažkokia gofruota guma užmauta...
Prikabinti failai
IMG_0910.JPG
IMG_0911.JPG
IMG_0913.JPG
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė Ledūklis »

Jungiklį uždėjau 412, jis toks pats, tik iš juodos patvarios plastmasės.
Prikabinti failai
IMG_0956.JPG
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė Ledūklis »

Šiek tiek istorijos. Kodėl atsirado Moskvič-403 modelis, ir kodėl jis toks?

Amerikoje kiekvienais metais būdavo išleidžiamas naujas modelis. Esminis lūžis buvo 1959 metai, kai pereita prie "trečiosios kartos", kampuotų kėbulo formų.
Sovietų sąjunga nespėjo koja kojon, imta vis labiau atsilikti. 1959 metais pradėtas kurti Moskvič-408, o jo prototipai pasirodo tik 1961.
Smarkiai vėluoja serijinės gamybos paleidimas, todėl nuspręsta sukurti pereinamą modelį - 403 - kurio išvaizda kaip senojo 407, bet jau panaudoti visi naujieji 408 mazgai. Buvo manoma, kad modelis bus gaminamas labai trumpai, tačiau 408 pradėti gaminti serijiniu būdu tik 1964 metais, o senosios išvaizdos 403 gaminami net iki 1965...

(Nuotraukoje - palyginimui, kaip skyrėsi 1958 ir 1959 Chevrolet. Taip kaip 407 ir 408... Ir 408 prototipas, kuris šviesą išvydo tik 1961...).
Prikabinti failai
54db0221d1dbc3df44ca092b54db51ca.jpg
chevrolet-bel-air-hardtop-sedan-008.jpg
chevrolet-bel-air-hardtop-sedan-008.jpg (38.05 KiB) Peržiūrėta 2961 karus(ų)
moskvich-407-8.jpg
b55fd5s-1920.jpg
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė Ledūklis »

Dėl minėtų priežasčių, dizaine atsirado šiokių tokių neatitikimų...
Naujoji 408 vairo kolonėlė trumpesnė nei 407, šiek tiek kitoks ir pavarų perjungimo mechanizmas. Gamintojai, manydami, kad 403 modelį gamins labai trumpai, tiesiog nesivargino ir nepagamino vairo apdailos skardų... Taigi, gavosi taip, kad visas vairas ir kas prie jo buvo toks kaip sukurtas 408am, skirtumas tik plastmasės spalva... Visa tai aiškiai neįsipaišo į senąjį mašinos stilių.
Tai akivaizdu, nes dažnai gaudavau replikų iš net nežinančių istorijos "Bet tavo vairas tai aštunto"...

Todėl nusprendžiau ištaisyti gamintojų klaidas ir tai pagrįsti šiais istoriniais faktais.

Taigi, pagaminau kolonėlės apdailos skardas. Už pagrindą teko imti 407, trumpinti, perdaryti tvirtinimus, visas angas. Pirmoje nuotraukoje - palyginimui su 402 ir 407. Pagaminau ir apdailines juosteles iš neržaveikos ir su sriegiais. 402, 407 būna aliuminės, kniedytos.
Prikabinti failai
IMG_0945.JPG
IMG_0946.JPG
IMG_0953.JPG
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Moskvič-403 1963 m. remontas

Standartinė Ledūklis »

Apačioje privirinau tvirtinimą su sriegiu.
Posukių rankenėlę užapvalinau, kad forma būtų tokia kaip ir visų kitų mašinoje. Žinoma rankenėlė bus dažoma kaulo spalva.
Prikabinti failai
IMG_0957.JPG
IMG_0958.JPG
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Skelbti atsakymą