Na nesuprantu kodėl negražiai dilo tik pusė švaistiklio. Jei jis būtų lenktas tai dilimas būtų per visą ir indėklas veleno būtų kentėjęs. Gal surenkant papuolė kokių šiukšlių ir pragrandė. Dėl bronzinės įvorės nežinau, kaip ten būtų 1 bronzinė ir 3 ne - dilimas, apkrovos, apsukos, svoriai? Gal yra remontinių pirštų pirkti?
Čia seno variklio remonto ir bėdos -variklis sukosi ir viskas dilo. Remontuojant lieka viską kapitaliai šlifuoti ir keisti, arba lopyti daug kur užsimerkiant.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Dėl to, jog variklis buvo nešvariai surinktas, tai kogero 100%. Tai rodo įbrėžimai pagrindiniuose indėkluose, gal būt čia irgi kažkas pateko. Remontinių pirštų nėra, jų yra naujų ir jie ne brangūs. Klausimas ką daryti su tuo švaistikliu. Faktas, jei dėti bronzinę įvorę, tai tada į visus, tik klausimas ar toks variantas yra geras. Senuose motocikluose būdavo bronzinės įvorės, bet jie žemasūkiai.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Nuveikti dar keli darbai. Pamatuotas alkūninio veleno mušimas. Kadangi neturiu prizmių, tai veleną įdėjau į korpusą išėmęs vidurinį indėklą. Mušimas 0.01 mm (riba 0.05)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Ruošiu blokus plovimui. Viską pilnai išardžiau, cilindrų ir galvučių plokštumas atsargiai "gramdžiau" su buka glaistykle. Ankščiau valydavau su peiliu, tačiau jis aštrus ir labai sunku nepadaryti įbrėžimų. Glaistyklė šiuo atveju visai pasiteisino. Nušveitęs paviršius patikrinau ar plokštumos nėra kreivos - su jomis viskas tvarkoje.
Šiaip klausimas ateičiai. Bent jau automobilių varikliams nuėmus galvutę patartina ją šlifuoti. Ką daryti su motociklų galvutėmis? Ji kaip ir nėra kreiva, tad gal palikti taip kaip yra ir nešlifuoti?
Šiaip klausimas ateičiai. Bent jau automobilių varikliams nuėmus galvutę patartina ją šlifuoti. Ką daryti su motociklų galvutėmis? Ji kaip ir nėra kreiva, tad gal palikti taip kaip yra ir nešlifuoti?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Tiesa, bloko viduje liko guolis ir aš nelabai įsivaizduoju kaip jį išimti. Koks įrankis tiktų tokiam darbui?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Dar kartą patikrinau vožtuvų hermetiškumą žibalo pagalba. Kaip ne keista, išmetimo vožtuvai visi buvo sandarūs, išskyrus vieną, kuris šiek tiek drėko. Keli įsiurbimo vožtuvai taip pat vos ne vos drėko, vienas tik 3 cilindro leido šiek tiek daugiau.
Žodžiu visa tai nelabai paaiškina kodėl tokia maža kompresija priekiniuose cilindruose. (ir galvutė ir cilindrinės grupės tvarkingos) Tad vienintelis paaiškinimas, kuris mano galva būtų teisingas yra priekinių galvučių paskirstymo velenėlių peršokimas per vieną dantį. (tai pastebėjau dar beardydamas variklį)
Žodžiu visa tai nelabai paaiškina kodėl tokia maža kompresija priekiniuose cilindruose. (ir galvutė ir cilindrinės grupės tvarkingos) Tad vienintelis paaiškinimas, kuris mano galva būtų teisingas yra priekinių galvučių paskirstymo velenėlių peršokimas per vieną dantį. (tai pastebėjau dar beardydamas variklį)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Išsiėmiau vožtuvus, patikrinau jų ir kreipiančiųjų būklę. Nieko baisaus neradau, pritrinti per naują manau nepamaišys, ypač išmetimo vožtuvus. Visi kreipiančiosiose turi laisvumą 0.15-0.2 mm, kas dar yra toleruotina, nes maksimalus laisvumas leidžiamas 0.3 mm. Vožtuvų kakliukų storiai irgi normos ribose. Tiesa, kelias anomalijas visgi radau: 3 cilindro išmetimo dešinės pusės vožtuvas panašu kad keistas ir įdėtas 0.02 mm plonesnis, nei kad turėtų būti. Jis nėra išdilęs, kadangi kakliuko storiai visur vienodi. Pats kakliuko paviršius kažkoks matinis, kai tuo tarpu visų kitų tarpuose veidrodinis. Gal jis buvo pratekintas? žodžiu neaišku. 3 cilindro kairės pusės išmetimo vožtuvo kreipiančioji ir pats vožtuvas buvo matomai keisti, nes judėjimo praktiškai nėra (~ 0.05 mm).
Vožtuvų gumelės kietos, būtina keisti. Šiaip nesu matęs tokių. Įdomu, ar čia to laikmečio techninis sprendimas, ar dėl to, kad tai motociklo variklis?
Vožtuvų gumelės kietos, būtina keisti. Šiaip nesu matęs tokių. Įdomu, ar čia to laikmečio techninis sprendimas, ar dėl to, kad tai motociklo variklis?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Bemastydamas kodėl buvo tvarkyti 3 cilindro vožtuvai dar kartą atidžiai apžiūrėjau 3 stūmoklį. Ir radau štai ką:
1. Vožtuvo žymes.
2. Jis buvo virintas. Aiškiai matosi lyginant su šalia esančiu kitu stūmokliu.
Taigi tęsiant detektyvą: Nelabai įsivaizduoju kaip galėjo nutikti, kad stūmoklis įsirėmė į vožtuvą. Jeigu trūko grandinė, tada tikėtina ir kiti vožtuvai turėjo turėti kontaktą, šiuo atveju visi kiti yra tvarkingi. Jeigu atsilaisvino vožtuvo spyruoklių fiksatoriai, ar galėjo likti tokios smūgio žymės? Matomai kažkas daryta ir kitam išmetimo vožtuvui,tiesa kreipiančioji palikta sena.
Greičiausiai vožtuvas buvo sulenktas, todėl reikėjo keisti jo kreipiančiąją. Vis dar lieka klausimas iš kur tokie dideli pažeidimai ant galvutės ir stūmoklio paviršiaus? Gal čia viskas nutiko per kelis kartus ir nebūtinai yra susiję.
1. Vožtuvo žymes.
2. Jis buvo virintas. Aiškiai matosi lyginant su šalia esančiu kitu stūmokliu.
Taigi tęsiant detektyvą: Nelabai įsivaizduoju kaip galėjo nutikti, kad stūmoklis įsirėmė į vožtuvą. Jeigu trūko grandinė, tada tikėtina ir kiti vožtuvai turėjo turėti kontaktą, šiuo atveju visi kiti yra tvarkingi. Jeigu atsilaisvino vožtuvo spyruoklių fiksatoriai, ar galėjo likti tokios smūgio žymės? Matomai kažkas daryta ir kitam išmetimo vožtuvui,tiesa kreipiančioji palikta sena.
Greičiausiai vožtuvas buvo sulenktas, todėl reikėjo keisti jo kreipiančiąją. Vis dar lieka klausimas iš kur tokie dideli pažeidimai ant galvutės ir stūmoklio paviršiaus? Gal čia viskas nutiko per kelis kartus ir nebūtinai yra susiję.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Gvildenant detektyvo pėdsakais - galvutėje matyti taisyklingi randai prie abiejų vožtuvų. Tai prielaida kad atsikabino vožtuvas nuo spyruoklės kaip ir atkrenta. Manau gal pastatė netaisyklingai velenelį ir stūmoklis pagavo vožtuvus sukaldamas galvutę ir stūmoklį kuo pasekoje teko virinti. Na tarkim gal pritaikytas kitas velenėlis nuo mažesnės kubatūros, ar restauruotas netinkamai ir netinka fazės statant pagal metkes? Gal dėl to spicialiai buvo pramestas velenėlis nuo metkes kad vėl nepagautu vožtuvų. Ar čia ne to paties velenelio metkes netiko?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Man dnepre vienas vožtuvas buvo kelis kartus užstrigęs kreipiančiojoje. Gal ir čia taip buvo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk