Sveiki, puikios mintys, bet nuo pradžių:
Cituoti:
1. Subalansuoti alkūninį veleną, smagratį
Nežinau ar verta, bet, jeigu taip, tai tik smagratį kartu su sankaba.
Cituoti:
2. sucentruoti guoliavietes
Svarbiausia pažiūrėti cilindrų plokštumų ašiškumą su alkūniniu.
Cituoti:
3. uždėti naują gilesnį karterį su tepalo filtru (jau užsisakiau iš Ebay)
Tepalo filtras yra ok, bet jeigu ten ta sistema, kur karteryje tepale maudosi guminė šlanga, tai arba 1 reikia rasti tokią šlangą, kuri po, tarkim, po 5 metų tepale nevirs varške, arba 2 padaryti tą pajungimą variniais/aliuminiais vamzdeliais. Taip pat, jeigu išmetimo vamzdžiai sujungti, neaišku ar filtras tilps.
Cituoti:
4. nufrezuoti-išlyginti visas variklio bloko plokštumas
Nebent to reikia estetikai, bet nereikia pamiršti, kad grubus paviršius geriau vėsinasi.
Cituoti:
5. sudėti automobilinius stūmoklius
Yra puikių šiuolaikinių stūmoklių Dnieprams, pvz lenkiški almot. Yra kaltinių, 79mm. Svarbu ne tik stūmokliai, bet ir žiedai, bei cilindro paviršius.
Šiaip patikrinkite ką turi citroen 2cv, yra gerų internetinių parduotuvių.
Cituoti:
6. iššlifuoti galvos (kuro įsiurbimo-išmetimo) angas
Tada reikia skaičiuoti ir karbiuratorius, oro įsiurbimo filtrą, išmetimo vamzdžius kartu, nes ir jie sistemos dalis. Jeigu bus padaryta viena, bet nebus kitur geresnio pratakumo, nebus ir efekto. Opozitų įsiurbimo angos - (kur tokios kiaušinio formos) protingai apmąstytos, nes pro kampelius eina mišinys, taip apeidamas vožtuvo kotelį.
Cituoti:
7. sudėti naujus vožtuvų kreipiančiasias įvores
Bronzines dėkite, jos geriau slysta
Cituoti:
8. sudėti naujus vožtuvus (manau platesnius-automobilinius)
labai daug platesni netilps, liesis į stūmoklio paviršių, tada liesis į cilindro kraštą.
Cituoti:
9. paditinti tepalo siurblio našumą
KAM? Jis yra taip galingesnis nei reikia, kai kurios mašinos tokio neturi. Svarbiausia sutvarkyti tas vietas, pro kurias tepalas pabėga, visų pirma, tą vietą gitaroje, kur į alkūninį patenka tepalas.
Cituoti:
10. uždėti elektroninį degimą
Geriausias sprendimas, dėkite kartu su specialiai tam pritaikyta babina.
Cituoti:
Cituoti:
11. susverti ir subalansuoti visas judančias variklio dalis
Cituoti:
kolkas tiek, tikrai žinau jog darbo eigoje atsiras dar kažkas.
Iškart turiu klausimą dėl suspaudimo laipsnio kėlimo, paskaičiavau, kad norint pasiekt suspaudimo laipsnį 9, reikia nušlifuoti galvą 2mm. Kaip manote, kas geriau, šlifuoti galvą ar dėti aukštesnius stūmoklius?
Suspaudimo laipsnį reikia skaičiuoti kiekvienam cilindrui atskirai (dėl tų pačių priežasčių, kodėl norite sucentruoti guoliavietes
). Turbūt vėliau rasiu formules, bet procesas toks - viską surenkate, ir skaičiuojate, kiek į kamerą prie VMT telpa tepalo (dažniausiai apie 50 cm3). Tada pagal forulę išskaičuojami milimetrai.
Iš akies nurėžti 2mm nerekomenduoju - nes patys cilindrai skiriasi - vieni būna aukšteni, kiti žemesni, skiriasi stūmokliai (vieni būna sferiniai, kiti, kurie užpildo daugiau kameros tūrio, nupjautu viršum). Jeigu dėsite, pvz 79mm stūmoklius, vėl keičiasi tūris.
Kodėl 9,0:1? Sakyčiau 8,5:1 yra ok, šiuolaikiniai uralai turi tokį suspaudimą. Geriau būti saugioje pusėje, nes per daug... bus detonacija.
Cituoti:
Taip pat galvoju iššlifuoti cilindrus 80 diametro stūmokliams, kaip manote ne per plona liks gilzė?
Kodėl jūs norite tą daryti? Nors gausite kelis papildomus kubikus, bet jie gali viską komplikuoti, nes svarbiausia - balansas.
Cituoti:
Taip pat dėl "Gitaros" manžetų-riebokšlių, skaitinėjau forume ir neradau bendros išvados, kokius manžetus ar riebokšlius dėti. Taip pat gal esate padarę ir turite tokią "Gitarą" kurią galėtumėte parduot, mielai nupirkčiau. Jei taip susiekite el. paštu: Vreneckis[eta]gmail.com (atkristų vienas darbas)
Aš asmeniškai dariau kelias gitaras savo varikliams, niekur nedėjau gumos. - pagrintinė priežastis - aš nežinau, kaip ta guma atrodys, pvz po 10 metų važiavimo, nes sūkiai ten dideli, temperatūra taip pat. Geriausia, mano supratimu, bronzinė įvorė, kuri tiksliai padaryta pagal alkūninio kaklelį ir guolį 209.
Cituoti:
Jei turite kažkokių pastabų, komentarų, kritikos, visada lauksiu žinučių.
Nepamirštkite, kad vožtuvų spyruoklių tvirtumas turi įtakos greičio paėmimui
aš esu vietoj tų dviejų įsidėjęs po vieną spyruoklę nuo vaz 2109. Jos tinka be modifikacijų. Galima dėti ir vakarietiškas, bet reikia matyti jas gyvai ir matuoti stiprumą, plotį, aukštį ir pan. Vėl, galite patikrinti citroen 2cv.
Esmė yra karomyslai (pakėlėjai), reikia dadaryti viską taip, kad jie neturėtų jokio liufto į šonus ir spaustų vožtuvus tiesiai į centrą, o ne į šoną, nes kitaip išnešios kreipiančiąsias.
Ačiū