Kaip autentiškam vaizdui, sėdynė net gi labai puikios būklės. Priekiniai amortizatoriai, kurių taip reikia, nes dabar net negaliu išbandyti važiuoklės
Savaitgalį jau beveik viską sukroviau, beliko tik sėdynė ir priekinės šakės. Dabar įdėtos nuo Riga, bet jos netinka. Daug rašyti: priekinis ratas dviratinis, o šakių įvorių diametras trim milimetrais per didelis. Ratas tabaluojasi, trinasi į šonus. Be originalių šakių nepajudėsiu.
Pamatęs Jūsų eksponatą persigalvojau dėl dažymo. Galima nusmėliuoti, nudažyti milteliniu, bet kas iš to? Nuo to nieko geresnio. Vaizdas gal ir geresnis, bet tik ne oldtaimeriui. Gavęs santykinai geros būklės baką ir pamatęs, kad Jūsų galinis sparnas nėra baisu, galvoju lengvai nupoliruoti rūdeles, ir palikti originalius dažus. Motorinis dviratis nebus eksploatuojamas per lietų, bus laikomas sausoje patalpoje, todėl mano amžių išgyvens su tomis nupoliruotomis rūdelėmis. Taip bus tik dar autentiškesnis.
Vykdomas projektas Motorinis dviratis MV-044. Reikia stopuko
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Motorinis dviratis MV-044. Reikia stopuko
Šiek tiek pasidomėjau ir manau, kad pas mane yra MV-045. Nes metai 1968. Kažkokios keistos daiktadėžės likučiai ant galinio sparno (reiškia, skiriasi šiek tiek galinis sparnas, nes 044 ten buvo pūmpa, todėl dar reiktų pagalvoti ar tikrai verta iš manęs imti sparnus ir nedažyti) ir amortizatorių apsaugos plastmasinės. MV-045 buvo jau su kitokiu baku. Ar daugiau skirtumų buvo?
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Motorinis dviratis MV-044. Reikia stopuko
Skyrėsi tik bakas ir variklio gaubtas.
Dėl galinio sparno tai gaila. Ta daiktadėžė irgi girdėtas dalykas ant 045, nes pas 044 daiktadėžė yra tarp bako puselių (buvo nuotrauka aukščiau).
Reikia žiūrėti prie vietos, ar labai ta daiktadėžė skylių sparne padarė. Gal galima paslėpti? Vienu žodžiu, žiūrėti prie vietos.
Greitosiomis pažiūrėjau internete, skylė bus didoka
Dėl galinio sparno tai gaila. Ta daiktadėžė irgi girdėtas dalykas ant 045, nes pas 044 daiktadėžė yra tarp bako puselių (buvo nuotrauka aukščiau).
Reikia žiūrėti prie vietos, ar labai ta daiktadėžė skylių sparne padarė. Gal galima paslėpti? Vienu žodžiu, žiūrėti prie vietos.
Greitosiomis pažiūrėjau internete, skylė bus didoka
Re: Motorinis dviratis MV-044. Reikia stopuko
Geriau palikit savo turimas dalis ir dažykit. Bus ir teisingiau ir gražiau Dalys bus nuo tikrai to modelio, nebus marga (nes vis tiek jūsų bakas kito atspalvio). O tos mano dalys yra stipriai aprūdiję ir palankstytos. Realybėj baisiau nei nuotraukoj Dėl to tikrai neverta išsaugoti tų dažų, sukt galvos, ir keist savo projekto esmės. Stopuką, rankenas, priek. amortizatorius, sėdynę prižadu jums nes tos dalys nesiskiria ir yra jum tikrai reikalingos. Rėmą su šakėmis ir sparnais pasilieku, gal kada pats sukonstruosiu kažką. Pagalvokit, gal dar ko reikia iš kitų modelių motorinių, tai paieškosiu. Taip pat ir aš pagalvosiu gal ko neturiu. Gal ką sumainysim. Ir kai jau galėsit atvykt, lauksiu svečiuose
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Motorinis dviratis MV-044. Reikia stopuko
Ledūklis rašė:... Stopuką, rankenas, priek. amortizatorius, sėdynę prižadu....
Tai prie šių dalių dar vairą su visa iškyša, jei galima, pridėkim.
Dėl Jums reikalingų dalių - tik duokit žinoti.
Pastaruoju metu pradėjau lituoti el.degimas D motorams. Nei vieno nepardaviau ir turbūt neparduosiu, bet bendraminčiams sulituoju ir keičiu į kitas dalis, kelis net gi esu padovanojęs. Iš kiniečių užsakiau plokščių, yra iš ko pasirinkti Ir kaip mes gyvenome anksčiau be tų kiniečių?
Re: Motorinis dviratis MV-044. Reikia stopuko
augism rašė:Ledūklis rašė:... Stopuką, rankenas, priek. amortizatorius, sėdynę prižadu....
Tai prie šių dalių dar vairą su visa iškyša, jei galima, pridėkim.
Dėl Jums reikalingų dalių - tik duokit žinoti.
Pastaruoju metu pradėjau lituoti el.degimas D motorams. Nei vieno nepardaviau ir turbūt neparduosiu, bet bendraminčiams sulituoju ir keičiu į kitas dalis, kelis net gi esu padovanojęs. Iš kiniečių užsakiau plokščių, yra iš ko pasirinkti Ir kaip mes gyvenome anksčiau be tų kiniečių?
Super
Rankenas - vairą ir turėjau omenyje.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Motorinis dviratis MV-044. Reikia stopuko
Sveiki, kaip sekasi projektas?
Stebėjau jį nuo pradžių, nes motoriniai dviračiai taip pat domina, dar berods Jums tokio motorinio pr. šakę buvau pardavęs
Ir staiga netikėtai, man pačiam pavyko tokį motorinį dviratį prigriebti! Atsiprašau, dabar teturiu tik vieną nuotrauką, nes neturėjau laiko jo pilnai apžiūrėti, nes ir taip teko išsiprašyti iš darbo, kad nuvažiuoti pasiimti. Gaila nėra išlikusios rėmo lentelės, kaip reiktų sužinoti gamybos metus? Kas neoriginalu, be galinio stopo? Kai turėsiu laiko, padarysiu geresnių nuotraukų Ką supratau, tai kaip minėta buvo, kad manasis naujesnis - 045 modelio.
Stebėjau jį nuo pradžių, nes motoriniai dviračiai taip pat domina, dar berods Jums tokio motorinio pr. šakę buvau pardavęs
Ir staiga netikėtai, man pačiam pavyko tokį motorinį dviratį prigriebti! Atsiprašau, dabar teturiu tik vieną nuotrauką, nes neturėjau laiko jo pilnai apžiūrėti, nes ir taip teko išsiprašyti iš darbo, kad nuvažiuoti pasiimti. Gaila nėra išlikusios rėmo lentelės, kaip reiktų sužinoti gamybos metus? Kas neoriginalu, be galinio stopo? Kai turėsiu laiko, padarysiu geresnių nuotraukų Ką supratau, tai kaip minėta buvo, kad manasis naujesnis - 045 modelio.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Re: Motorinis dviratis MV-044. Reikia stopuko
Atsiprasau, bet nesu pasikaustes Lvovo motodviraciuose. Reiketu parsisiusti 045 knygele ir paziureti. Nesu gyvai mates.
Re: Motorinis dviratis MV-044. Reikia stopuko
Babina (neturi būt), sėdynė Rygos-11 arba 13, kabūra nuo dviračio ir didelė tikimybė kad rankenėlės nuo Rygos motorinių... Bagažiukas užlenktas, trūksta variklio dangtelio ir apsaugų. Kiek gi čia tėra tų motorinių - kelios detalytės...
Retas daiktas. Sveikinu
Retas daiktas. Sveikinu
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.