Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Galinis tiltas aprinktas; sudėtos atramos, nupirkti nauji stabdžių cilindriukai, sailenblokai.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Cilindrukai skirti būtent šiam modeliui ar nuo ko pritaikyti?
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Raimis rašė:Cilindrukai skirti būtent šiam modeliui ar nuo ko pritaikyti?
Bendrai su stabdžių sistema nekas. Vamzdeliai parūdiję , cilindriukai užkirmyję , darbinis cilindras taip pat. Žodžiu sistemą reikia keisti visą. Nors automobilis europietiškas, bet visos stabdžių sistemos jungtys , vamzdeliai, cilindriukai - viskas colinės sistemos. Senieji cilindriukai gale stovi 25,4mm, o priekyje 28,6mm diametro darbinė ertmė (tai atitinka coliniai sistemai). Pavyko rasti naujus to pačio diametro , atitinkamo tvirtinimo ir ilgio matmenų. Tik vamzdelio pajungimas dabartinis standartinis 10*1mm. Pas senų pajungimas colinis. Taigi prašosi į komplektą ir vamzdeliai su galais 10*1. Pagrindinio naujo cilindro dar neturiu ir vietoje kol kas nerandu analogų. Pas Prancūzų kažką randu, gal ir teks iš ten siūstis. Šlangutės originalios taip pat coliniais galais. Gavus naujas eksploatacijos metu prireikus pakeisti , taptu didelė problema. Manau reikėtų visą magistralę surinkti mm sistemoje.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Ačiū už atsakymą. O kaip gaunate duomenis apie dabartinių cilindriukų matmenis? Gal yra koks katalogas atsisiųsti?
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Katalogo neturiu. Einu į: e.eoltas, visos prekės, stabdžių sistema, cilindras rato. Ten išmeta visus jų parduodamus cilindriukus. Po kiekvienu yra parašyta darbinis skersmuo ir t.t.. Susirandu tinkamo skersmens, atsidarau. Žemiau randu langelius - matmenys, kam tinka ir prekės kodą. Jei prekė tinkama, pagal gautą kodą galima ieškoti tos prekės ir kitose e. parduotuvėse - dėl kainų skirtumo. Be to įvedus tą patį kodą į eolto prekės paieška - išmeta tą prekę ir papildomai galimus analogus.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Darbų pastūmėta į priekį.
Surinktas liukas su drenažo mechanizmu ir įdėtas į automobilį. Liuko veikimas gamykliškai padarytas netobulai. Liuko galas vaikšto ant ratukų , o priekis ratukų neturi ir šliaužioja tik ant metalo profilių. Tai tamposi nelabai maloniai, bet konstrukcijos keisti nenorėjau, tai palikta kaip buvo. Ruošiamas automobilis variklio ir bagažinės skyrių dažymui spalva.
Surinktas liukas su drenažo mechanizmu ir įdėtas į automobilį. Liuko veikimas gamykliškai padarytas netobulai. Liuko galas vaikšto ant ratukų , o priekis ratukų neturi ir šliaužioja tik ant metalo profilių. Tai tamposi nelabai maloniai, bet konstrukcijos keisti nenorėjau, tai palikta kaip buvo. Ruošiamas automobilis variklio ir bagažinės skyrių dažymui spalva.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Nuspręsta automobiliui spalvą parinkti pagal gamintojų ar prekybininkų reklaminio leidinio tų 1959 metų siūlomą įsigyti automobilio spalvos pavyzdį.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Parenkant dažus, spalva šviesiai žalia (mint). Automobilis nudažytas.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Puiki spalva ir visas darbas