Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Emil rašė:Prasmeliuoti ratlankiai, yra vietu kur rudis labai giliai sedi ir smeliasroves galios neuzteko ja is ten iskrapstyt, todel klausimas Apdirbt surisieju? Arba galeciau tiesiog naudot reaktyvini grunta, bet noreciau labiau epoksidini, nes epoksidinis netraukia taip dregmes. Laukiu patarimu
Visų pirma geriau išardyk pilnai ratus ir tada su smėliasrove prabrauk, nes kitaip tavo darbas bus bevertis kai neatsiginsi rūdžių. VIsgi kur gavo kur negavo smėlio vienur liko rūdžių, kitur nusiėmė, o kur nusiėmė ten vistiek visur neprieisi po galvutėmis nugruntuot tai liks plikas metalas ir rūdys dar daugiau nei prieš tai. Antra špykius geriau vežk cinkuoti. Bus ir gražu ir pareguliuot po to galėsi. Trečia tai grubokas tavo smėliavimas, palikai daug rūdžių židinių, būtų geriau dar kartą persmėliuot, bet gavosi kaip gavosi. Turėsi dėt surišėjo. Sėkmės darbuose.
Neskiriu ypatingai daug demesio siems ratams, kadangi planuoju pirkt naujus ratlankius su spykiais, cia laikinas variantas bus todel neardomi jie, taipogi kaip ir dauguma sovietiniu motociklu ratlankiu, gave duobiu todel yra kreivoki, bet kiek sugebejau astuntuka pasalinau, ypatingu greiciu sie motocikla nevaziuoja, todel didelio diskomforto nebus. Bet nepaisant to, kad tai laikinas variantas noretusi, kad rudys is karto nepradetu list, nes vistiek gules kaip atsarginiai.
Jeigu jau smėliavai vargai tai pasidaryk iki galo. Išardžius pasidėtum ant kokio lygaus pagrindo kur reikia susižiūrėtum ir su kelėnu pasilenktum jeigu kreivi kažkiek, jeigu kraštai įdaužti irgi gali išsilygint. O špykiuojant susivesi kaip priklauso viskas į tolerancijos ribas, nebus prastesni nei tie tavo būsimi nauji. Nebent stebulės visai be šlicų...
gkeleris rašė:Jeigu jau smėliavai vargai tai pasidaryk iki galo. Išardžius pasidėtum ant kokio lygaus pagrindo kur reikia susižiūrėtum ir su kelėnu pasilenktum jeigu kreivi kažkiek, jeigu kraštai įdaužti irgi gali išsilygint. O špykiuojant susivesi kaip priklauso viskas į tolerancijos ribas, nebus prastesni nei tie tavo būsimi nauji. Nebent stebulės visai be šlicų...
Na turiu permiegot su jusu pasiulymu.. viska gerai apmastyt, aisku arteja ziema tai galima bus uzsiimt ratais. Stiebule ideali, slicai kaip is gamyklos.
Korozijos paveiktą metalą po smėliavimo nedelsiant (1 - 2 valandos) reikia dengti gruntu. Jei laiko tarpas po smėliavimo didelis ir matosi pakeltų rūdelių reiktų persmėliuoti arba dengti rūdžių surišėju. Manau geresnis būdas būtų pratraukti su smėliu ir iškart gruntuoti. Jei tie ratai ties stipinų galvutėmis nebuvo nurudije tai ir gerai nudažius tos rūdys nesikaupia ir nelys. Tik kaip ir forumietis minėjo - išrenkant stipinus galima cinkuoti ir eigoje reguliuoti. Be to dažant neišrinktus labai nepatogu dažyti stipinus kad visur gražiai jie išsidažytų , įpatingai kur tarpusavyje susikryžiuoja. Klausimas kaip yra pas originalių - dažyti ar cinkuoti stipinai?
kęstutis rašė:Korozijos paveiktą metalą po smėliavimo nedelsiant (1 - 2 valandos) reikia dengti gruntu. Jei laiko tarpas po smėliavimo didelis ir matosi pakeltų rūdelių reiktų persmėliuoti arba dengti rūdžių surišėju. Manau geresnis būdas būtų pratraukti su smėliu ir iškart gruntuoti. Jei tie ratai ties stipinų galvutėmis nebuvo nurudije tai ir gerai nudažius tos rūdys nesikaupia ir nelys. Tik kaip ir forumietis minėjo - išrenkant stipinus galima cinkuoti ir eigoje reguliuoti. Be to dažant neišrinktus labai nepatogu dažyti stipinus kad visur gražiai jie išsidažytų , įpatingai kur tarpusavyje susikryžiuoja. Klausimas kaip yra pas originalių - dažyti ar cinkuoti stipinai?
Originaliai budavo ir dazyti ir cinkuoti, mano atvieju jie buvo cinkuoti, veliau teptuku nudazyti.
Visgi priemiau galutini sprendima, kad darysiu taip kaip buvau sumanes is pradziu, apziurejus atidziai ratlanki, labai jau jis turi defekteliu ir padaryti ji idealu bus labai sudetinga, daug ilenkimu, duobuciu ir tt.. o dar jie ir chromuoti, tai dazai ilgai ant ju nesilaikys, nors ir bus uzmatuota su svitriniu pries dazant. Veliau greiciausiai jie taps stiebuliu donorais naujiem ratlankiam. O kolkas po smeliavimo dar visa ratlanki ir visus spykius gerai pravaliau su dratiniais sepeciais (Priminimas su dratiniais sepeciais dirbdami butinai uzdedam akinius ir tinkama apranga) ir apdirbau rudziu suriseju su cinku. Prisegu foto ratlankiu po dratiniu sepeciu proceduros, bet dar neapdirbtu surisieju.