Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
vertinimo budu ir buvo suteiktas:) ko cia stebiesi?
Begemot rašė:Sveiki kolegos,
galbut kas nors gali logiskai paaiskinti, kokiu budu siai transporto priemonei buvo suteiktas istorines transporto priemones statusas
Begemot, nesąmone tikrai dėl tos Volgos GAZ24, vakar irgi mačiau šį skelbimą autogide, tikrai nesmagu, kad šitaip daro. Įvertino ir pripažino Lietuvos vabalų klubas..
GAZ 21 Volga III laida - 1963 m ;
GAZ 24 Volga I laida - 1972 m ;
Audi 100 - 1987 m ;
Ford Crown Victoria LX - 1993 m ;
Vadim rašė:Begemot, nesąmone tikrai dėl tos Volgos GAZ24, vakar irgi mačiau šį skelbimą autogide, tikrai nesmagu, kad šitaip daro. Įvertino ir pripažino Lietuvos vabalų klubas..
Gaila dėl tokios situacijos Lietuvoj, bet pasižiūrėjus, ką išdarinėja pvz. Vokietija...iš esmės tas pats..
Įdomi tema .
Manau problema yra, kad nėra kontrolės. Visi dirba pagal savo "žinias" ir sąžinės balsą. Esu kažkada skaitęs straipsnį, kad geriausia kontrolė bus pačių ekspertų nepriekaištingas darbas, nes niekas nenorės susigadinti savo reputacijos.
Klausimas kitas: esu skaitęs skelbimą, kad parduoda automobilį su istoriniu pripažinimu ir yra rudi numeriai. Bet automobilis parduodamas be rudų numerių. Tai kur tas buvęs savininkas galės panaudoti tuos rudus numerius priskirtus konkrečiam automobiliui? O gal keičiantis savininkui kas nutinka su istorine vertybe?
Tarkim LADA 1975m buvo užregistruota kaip istorinė prieš 3 metus. Gavo rudus numerius H75018. Tai reiškia kad ją registruojant tą dieną jau buvo užregistruotų 1975m. 17 automobilių ir ji tampa - 18. Jei šis automobilis parduodamas be tų rudų numerių, bet su galiojančiu istoriniu pripažinimu tai kokį Nr. jis gaus? - bus naujai antrą kartą gimęs? Ar nesugadinama jo istorija? Na o nupirkus tarkim šiandien laisvus Nr.H75018 Moskvičiui gaunasi kad pripažinimą gaunu šiandien, o numerių registracijos nr. protina kad automobilis tapo istorinis prieš 3 metus?
Be to su eiliniais valstybiniais numeriais būdavo, kad tik tą pačią dieną gali juos perregistruoti ant kito automobilio. Kitaip jie likdavo tik metalas. Metalo supirktuvėse yra numerių su nurašytais auto, bet ar juos nusinešus į Regitrą prisiregistruotume savo auto? O gal dabar kas pasikeitę?
kęstutis rašė:Tarkim LADA 1975m buvo užregistruota kaip istorinė prieš 3 metus. Gavo rudus numerius H75018. Tai reiškia kad ją registruojant tą dieną jau buvo užregistruotų 1975m. 17 automobilių ir ji tampa - 18. Jei šis automobilis parduodamas be tų rudų numerių, bet su galiojančiu istoriniu pripažinimu tai kokį Nr. jis gaus? - bus naujai antrą kartą gimęs? Ar nesugadinama jo istorija? Na o nupirkus tarkim šiandien laisvus Nr.H75018 Moskvičiui gaunasi kad pripažinimą gaunu šiandien, o numerių registracijos nr. protina kad automobilis tapo istorinis prieš 3 metus?
Be to su eiliniais valstybiniais numeriais būdavo, kad tik tą pačią dieną gali juos perregistruoti ant kito automobilio. Kitaip jie likdavo tik metalas. Metalo supirktuvėse yra numerių su nurašytais auto, bet ar juos nusinešus į Regitrą prisiregistruotume savo auto? O gal dabar kas pasikeitę?
nuo balandzio 1 atnaujinimai
nuo liepos 1 atnaujinimai
Turiu auto 87m su daug modifikaciju. Tai man uztenka tik nusipirkti numerius uz 200e ir galiu registruoti kaip istorini? Gal istorini registruojant nereikia TA ir jei negalima be TA priregistruoti tai kiek laiko tie numeriai gali guleti lentynoje?