Ačiū.
Smėliuoti ir nudažyti ratų diskai. Teko susivirinti visiems stovelius. Kai montuotojas išmontavo ratus, kraipė pečius kaip sumontavus reikės balansuoti, nes nėra centre skylės . Na mastė kad bandys statyti ant trijų rato tvirtinimui skylių, bet ar kas gausis nežinau .
Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Pradedamas po truputį surinkinėti automobilis. Vėl statoma ant keltuvų. Nupirkus automobilį galiniai stopai buvo neoriginalūs. Pirkau iš Prancūzų originalius chromuotus lankelis su stikliukais. Likusias detales tarp lankelio ir sparno teko gaminti pačiam. Traktorių dalių parduotuvėje pavyko nusipirkti techninės gumos tarpinių gamybai. Pagamintos naujos tarpinės iš gumos stopams.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Gražu Bjauriausias darbas baigtas (bent man) ir toliau taip
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Labai gražiai ir kruopščiai dirbama. Mėtinių saldainių nemėgstu, bet šitas saldainiukas ypatingas.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 153
- Užsiregistravo: 20 Geg 2014, 08:53
- Miestas: Kaunas
- Susisiekti:
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Spalva tai tikrai išskirtinė, bus labai graži mašina. Na o darbo kruopštumas ir pateikimas tai be žodžių...
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Ačiū visiems už palaikymą.
Kaip Valdas minėjo - bjaurių (dulkinų ) darbų etapas baigtas. Bet prie likusių darbų turiu dirbti atsargiau, neužgaudamas "mergaitės" - kad nereikėtų ką dažyti.
Kai tenka glostinėti vos ne kiekvieną varžtą, tai darbų kiekiai dar gan dideli laukia. Bet po truputį vis į priekį.
Perrinktas šildymo pečiukas. Teko keisti el. laidą nes seno izoliacija patrukinėjusi. Ventiliatorius išbandytas - veikia.
Kaip Valdas minėjo - bjaurių (dulkinų ) darbų etapas baigtas. Bet prie likusių darbų turiu dirbti atsargiau, neužgaudamas "mergaitės" - kad nereikėtų ką dažyti.
Kai tenka glostinėti vos ne kiekvieną varžtą, tai darbų kiekiai dar gan dideli laukia. Bet po truputį vis į priekį.
Perrinktas šildymo pečiukas. Teko keisti el. laidą nes seno izoliacija patrukinėjusi. Ventiliatorius išbandytas - veikia.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
kaip taip išvalėt radiatorių, su kompresoriumi? Ir kuo paskui nudażėte jį?
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Radiatorius valytas rankiniu vėliniu šepečiu , braukiant tik viena kryptimi išilgai grotelių langelių kryptimi. Tik po šveitimo išpūtinėta oru. Dažyta akrilu. Dėl temperatūros akrilas tiek atlaikys, tik kad bakeliai žalvariniai, vyksta greitas oksidas kaip ir ant cinko tai nekaip ten bet kokiems dažams gyventi.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Buvo planas pastatyti automobilį ant savo tiltų ir ratų. Imti šalin kapotą, atjungti nuo variklio greičių dėžę ir tik tada su gerve dėti per viršų variklį. Bet išsimatavus kilo idėja bandyti variklį pastatyti per apačią. Taigi variklis su greičių dėže komplekte keliauja prie automobilio. Aprinktas priekinis tiltas vėl atsukamas ir traukiamas į šoną. Keltuvai pilnu pajėgumu aukštyn. Variklis juda po automobiliu. Keltuvai žemyn ir variklis vietoje . Nereikėjo sukti lauk nei kapoto .