Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K750M improvizacija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

Taip, kad nusilakuotų ir juostelės, taip pat kad su laku dar kažkiek išsilygintų juostelių kantelis, nors jis ir nedidelis, bet yra jaučiamas. O tos juostos buvo tai tiesiog kad drebančia ranka nepripaišyt kur nereikia :D
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: K750M improvizacija

Standartinė Ledūklis »

Ar kažkaip sušiauši viską prieš lakuodamas, ar lakuosi ant glenco? Jau esi bandęs taip daryti?
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

Ledūklis rašė:Ar kažkaip sušiauši viską prieš lakuodamas, ar lakuosi ant glenco? Jau esi bandęs taip daryti?


Teoriškai reikėtų su labai smulkiu švitru praeiti, bet aš asmeniškai neturiu kantrybės tam, nuvalau su antistatiniu skudurėliu ir tiek... Šiaušiu aš tik gruntą prieš dažant.
Bet taip, sutinku, sušiaušti ir dažus šiek tiek prieš laką būtų gerai. Taip dažydavau kitas savo technikas, kad ir mėgėjiškai, nesakau kad gaudavosi viskas idealiai, bet man tikdavo, o ir kas pamato irgi tinka. Taip pat nudažius jawą manęs dar yra klausę, ar čia gamyklinis dažymas ar ne? :D Būtų per gerai viskas nudažyta ir nupoliruota iškart į akis kristų jog perdažyta viskas :D
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: K750M improvizacija

Standartinė Ledūklis »

Nu, jei toks būdas, ant išdžiūvusio akrilo blizgaus lakuoti, tavo išbandytas ir laiko, nesilupa, tai gerai. Niekad taip dar nebandžiau. :?

O šita žalia tai tikrovėj daug tamasesnė turėtų būt, nei ekrane atrodo.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

Ledūklis rašė:Nu, jei toks būdas, ant išdžiūvusio akrilo blizgaus lakuoti, tavo išbandytas ir laiko, nesilupa, tai gerai. Niekad taip dar nebandžiau. :?

O šita žalia tai tikrovėj daug tamasesnė turėtų būt, nei ekrane atrodo.


Žalia nuotraukose kažkodėl gaunasi kažkokia pilkai-žalia... Labiausiai panašus pavyzdys į realią spalvą tai ko gero yra nuotraukoje su baku, aplipintu vinilinėmis juostelėmis.
Tel.: 869644916
Emil
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 273
Užsiregistravo: 30 Bir 2017, 22:20

Re: K750M improvizacija

Standartinė Emil »

Bet, gi akrilas tai dazai jau sumaisyti su laku ir jie turi savo blizgesi, ar lakuoti akrila jau nebutu technologijos pazeidimu?
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

Emil rašė:Bet, gi akrilas tai dazai jau sumaisyti su laku ir jie turi savo blizgesi, ar lakuoti akrila jau nebutu technologijos pazeidimu?


Šitą žinau, bet asmeniškai man patinka storesnis padengimo "buterbrodas" ant metalo. Ne vieną sykį eksploatuojant teko ir jawutę per neatsargumą nubrėžt, tai kartais įsirėždavo tik viršutinis lakas o dažai palikdavo nepasižeidę, kas atveju be papildomo lako būtų jau matomi išlindę pilki grunto dryžiai... Kitas dalykas tai storesnis sluoksnis sunkiau praeiti drėgmei ir ateičiai kelti rūdims. (ramiau miegu su storesnu "buterbrodu" ... :D ) O trečia tai su papildomu laku man atrodo jog vistiek blizga labiau nei vien tik akrilas...

Bet čia galima diskutuot ir diskutuot, žinau tik jog galima ir be papildomo lako daryt :)


O jeigu pratęsiant temą tai dažymo darbai nulakavus kaip ir baigti. Pradėti stipinuoti ratlankiai. Buvau percinkavęs ir senus stipinus, bet juose visitek liko smulkių duobučių (nuo buvusių rūdžių), taip pat vietomis cinkas neblizgus. Taigi nepagailėjus eurų ant kokybės buvo nupirkti iš forumiečio Evris nauji stipinai. Bebaigiant kambaryje kaišioti į ratus stipinus pamačiau jog maišelyje ukrainiečiai apsiskaičiavo ir trūko vienos galvutės... Džiaugiuos jog Evris parduodant pridėjo papildomai vieną špykį, todėl senos galvutės naudoti taip ir neprireikė :) Vėliau ant savadarbio stenduko (jeigu galima taip pavadinti lentą su išpjauta skyle.. :D ) pradėjau tampyt, varžyt. Iki idealumo, kaip kad jawos ratą su naujais lankais privest nepavyko, nes šie seni opozitiniai lankai gamykloje padaryti belenkaip. Jų suvirinimo vietoje lankai sudurti prasikeičiant ir į šoną ir į viršų... Taigi kad ir idealiai sustipinavus sudūrimo vietoje vistiek bus 1,0-2,0mm kilnojimas ir krivaliojimas į šonus. Bet tik todėl jog suvirinti lankai netiksliai, todėl to panaikinti nepavyks. Bet, žinant K750 greičius ir tai, jog dar išsilygins ant padangos tai skaitau jog viskas čia gerai.

Toliau kameros. 3 iš 4 senų kamerų orą laikė, ketvirtos net nebandžiau pūsti , jai buvo nužievintas ventilius. Teko ventilių pasikeisti.
Apsauginės kamerų juostos dvi dar buvo naudotinos. Vietoj kitų 2 kažkada buvo užvyniota izoliacija, tad teko pora jusotų pirkti naujų.
Na ir padangos. Mitas SW-07. Gautos gana pigiai ir labai minkštos. Minkštų norėjau nes ratlankiai ne chromuoti o dažyti, todėl montuojant senas sukaulėjusias būtų baimė juos pažeisti. Šias minkštas padangas montuoti paprasta, net nereikėjo jokių įrankių, - užmontavau tiesiog rankomis :puiku:
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_2485.jpg
FormatFactoryDSC_2506.jpg
FormatFactoryDSC_2501.jpg
FormatFactoryDSC_2508.jpg
FormatFactoryDSC_2512.jpg
Tel.: 869644916
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: K750M improvizacija

Standartinė kęstutis »

gkeleris rašė:
Ledūklis rašė:Ar kažkaip sušiauši viską prieš lakuodamas, ar lakuosi ant glenco? Jau esi bandęs taip daryti?


Teoriškai reikėtų su labai smulkiu švitru praeiti, bet aš asmeniškai neturiu kantrybės tam, nuvalau su antistatiniu skudurėliu ir tiek... Šiaušiu aš tik gruntą prieš dažant.
Bet taip, sutinku, sušiaušti ir dažus šiek tiek prieš laką būtų gerai. Taip dažydavau kitas savo technikas, kad ir mėgėjiškai, nesakau kad gaudavosi viskas idealiai, bet man tikdavo, o ir kas pamato irgi tinka. Taip pat nudažius jawą manęs dar yra klausę, ar čia gamyklinis dažymas ar ne? :D Būtų per gerai viskas nudažyta ir nupoliruota iškart į akis kristų jog perdažyta viskas :D

Prieš lakuojant pagal technologiją šiaušti reikia dėl glenco ir panaikinamos dažo dulkės - spuogai bei juostelių kantukai. Na nešiaušiant tai gal tik viena tikimybė kad šviežiai buvo dažyta ir lakas įsigers į dažus. Kitu atvėju po 2- 4-6 metų gali pradėti luptis. Tokių atsilupusių automobilių gatvėse matosi daug. Kas dėl lakavimo, tai žinoma kad efektas daug geresnis. Nes dažymas lieka kaip pirminis, dažai moka gertis į gruntus ir išdžiūvus sumažėja blizgesys. Taigi kraunamas ant viršaus lakas gaunamas kaip antrinis dažymas ir puikus blizgesys :puiku: , plius laką lengviau poliruoti.
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

Pagaliau pradėti surinkinėjimo darbai. Pirmiausia pradėta nuo galinės šakės įkišimo, nes maniau, jog bus sunku kaip ir išimti, bet pasirodė nebuvo taip ir sunku. Aišku, užmiršau įdėt šaibelę į tarpą tarp rėmo ir šakės, tad teko vėl traukti kaištį lauk...

Tada sekė variklio su dėže įkėlimas. ( Kaip minėjau pranešime dar prie dėžės rinkimo, dėžę teko rinkti per 3 kartus... Antrą kartą rinkau, nes nežinojau, jog užvedimo kojelės spyruoklė užvedama iš išorės, todėl ieškojau problemos viduje, kodėl neatmeta kojelės... Tuo pačiu dar sutvarkiau atbulinio bėgio rankenėlės laisvumą. O trečiasis kartas buvo šiuo metu, kai bandžiau įdėti variklį į rėmą ir supratau, jog bėgių kojelė turi būti labiau palenkta į priekį, o ne lygiai horizontaliai.... Tad teko variklį vėl išimti, nuimti dėžę, nuimti dangtelį ir perstatyti kojelės šlicus.).
Taigi vėl įdėjus į rėmą variklį, laikinai uždėjus pakojus, uždėta centrinė kojelė su spyruokle, amortizatoriai bei reduktorius su kardanu.

Kalbant apie amortizatorius, tai naudoti tie, kurie su plastmasiniais gaubtais. Apie vidurių remontą jau kalbėjau, tai dabar keli sakiniai apie išorę: Nežinau, kodėl niekas jų nevertina ir visi deda su chromuotais gaubtais, kas, mano manymu, pagal metus jau nebebuvo originaliai dedama...
Taigi, spyruoklės nušveistos, suteptos rūdžių surišėju, vėliau gruntas, vėliau storelesnis juodų alkidinių dažų sluoksnis. O kadangi amortizatoriai mėgsta pūti po gaubtais tai ir spyruoklės ir pats amortizatoriaus korpusas, išteptas moviliu. (Nežinau ar padės, bet riebalas yra riebalas, blogiau nebus...). Nuo gaubtų, kad nepažeisti dar labiau plastiko (jei šveisčiau mechaniniu būdu) naudojant dažų nuėmėją "LARAFEN'ą" nuimti visi per ilgą gyvenimą uždėti dažai. Patys gaubtai buvo stipriai subraižyti, tad vistiek priėmiau sprendimą atnaujinti šveičiant mechaniniu būdu. Gręžimo staklėse, su smulkiu, berods 320 rupumo švitriniu, stipriai nespaudžiant, visai gražiai galima plastiką nušveisti, išlyginti duobeles. Taigi rezultatas gavosi visai neblogas. Netgi geresnis nei tikėjausi.

Kalbant apie reduktorių, tai jo rinkimas buvo taip pat anksčiau aprašytas. Tik pridėsiu tai, jog buvo perkniedytos galinės kaladėlės. Kniedyjau paprastomis pritraukiamomis kniedėmis (galit sakyt nelaikys, netokiomis seniau kniedyjo ir pan. (žinau kad jos tokiems reikalams paprastai būtų š.) bet esmė tame, jog, visų pirma, seniau tokiomis nekniedyjo, nes tokių nebuvo, o antra, - tikrai laikys, nes šių kniedžių paskirtis dabar yra tik prispausti feredo prie pačių kaladėlių kad nebūtų tarpelių) ir naudojant epoksidinę dervą - išbandytas ir patikimas būdas. Ir uždėtas reduktorius...

Ir tada prasidėjo pats linksmumas... Būna, kai dėl kokio dažų nubrėžimo nusikeiki, bet pasitaiko ir tokių avejų, kai prasikeiki visą dieną... Kaip ir šis. Uždėjus reduktorių ir užmovus ratą (stabdžių kaladėlės naujai užkniedytos per aukštos barabanui ir vos užsimovė ratas) - neina įkišti ašies. Pasirodo, renkant šitokį motociklą reikia atkreipti dėmesį į visas smulkmenas... Tada supratau, kodėl buvo stipriai nuėsti reduktoriaus šlicsai, kodėl rato guoliai buvo visai pabirę, be šratų ir kodėl buvo taip stipriai nuėsta rato ašis, jog ją teko apvirinti ir aptekinus prišlifuoti... Tada nelabai į tai atkreipiau daug dėmesio ir viską sutvarkęs maniau jog problemos baigėsi. O viso to priežastis buvo kadaise nulūžusi galinė šakė ir betkaip kolūkyje suvirinta su svarke atgal. Tvarkydamas šakę virinimą mačiau, padailinau ir tiek... Taigi, kad padaryti mažiausiai pažeidimų dažams ir kad būtų greičiau, taip pat kad sužinoti suvirinimo kokybę priėmiau sprendimą iškalti amortizatoriaus įvorę, pjauti šakę per virinimą žemėn ir suvirinti kokybiškai, reikiamu kampu iš naujo. Taip ir padariau. Viską nupjoviau (virinimas pasirodė irgi nelabai gerai atliktas), išpjoviau didelius karpus, įsidėjės reduktorių, ratą su ašimi susikabinau ir nuėmęs viską, pervirinau stipriai iš visų pusių. Dažai nudegė minimaliai, uždažius nėra jokio matomo skirtumo.

Taigi, visai maloni surinkimo pradžia.... Tikiuosi vėliau bus geriau...
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_2585.jpg
FormatFactoryDSC_2586.jpg
FormatFactoryDSC_2592.jpg
FormatFactoryDSC_2594.jpg
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

Tęsiant surinkimą tai:

Sutepus geru granatų tepalu surinktas tiltelis. Nustebau jog pirmą sykį radau sudėtus visus šratus ir nei vieno netrūko. Kiek tekę ardyti tai pastoviai likdavo tarpas, į kurį be vargo įkišdavau papildomai vieną šratą...

Toliau įsidėjus galinį ratą ir pasistačius motociklą ant kėdutės įkišta, jau seniau minėta, priekinė šakė ir užpilta reikiamu kiekiu tepalo. Užsuktos naujai chromuotos vežlės. Taip pat per keletą sykių aptekinta priekinė ašis, kad giliau įsikištų ir nebūtų stabdžių lėkštės klibėjimo ir laikinai įdėtas priekinis ratas.

Taip pogi su pagalba aptrauktos sėdynės.
Prikabinti failai
FormatFactoryDSC_2607.jpg
FormatFactoryDSC_2608.jpg
FormatFactoryDSC_2611.jpg
FormatFactoryDSC_2604.jpg
Tel.: 869644916
Skelbti atsakymą