Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Nieko blatno, užmačiau jutubėj kaip paprastą kepimo aliejų naudoja, pabandžiau ir gavosi. Iki raudonumo įkaitintą metalą merki aliejun ir tiek. Kogero panašus rezultatas būtų ir su paprastu tepalu/atrabotke.
Procedūra įkaitinto metalo iki raudonumo ir mirkymas Obelių aliejuje ar tepale būdavo daromas dėl metalo neskaudaus užgrūdinimo (skaudus į vandenį). O kaip po šios operacijos, ar varžtai nepradės rūdyti? Gal apie tai turite kokių žinių, gal tepalas sugeba skverbtis į karšto metalo paviršių?
Metalas kažkiek atsparesnis, kaip ir juodintas ginklas - neprižiūrimas aprūdyja. Manau šio proceso metu metalas tik pasidengia sudegusiu aliejumi, "apanglėja".
Sakyciau reiketu paskaityti teorija. Jei ikaitinate - atlaidinate grudinima, gaunate minksta metala. Toliau imerkiate i alieju - uzgrudinate/priduodate spalva. Patarciau pasimatuoti HRC pries ir po
Gal jus nekaitinate, o tik pasildote...
Auryzzz rašė:Metalas kažkiek atsparesnis, kaip ir juodintas ginklas - neprižiūrimas aprūdyja. Manau šio proceso metu metalas tik pasidengia sudegusiu aliejumi, "apanglėja".
As ne metalu technologas, bet ikaitinus iki raudonumo - atlaidini. Sutinkate?
Net gi per filjeri traukdamas viela, ja pakaitinu, kad atsileistu ir gautusi vel elastinga.
Tai sakykime - atlaidinam, cia nieko nera kosminio.
O kiek uzgrudinti - va cia prasideda.
MAn vienas garazinis uzgrudino uralo genero dantrati bele kaip - tai teko keisti visus esamus. Gal varztams ir nesvarbu.
Sorry jei nusikalbejau, nemetykit kardanais
evris rašė:As ne metalu technologas, bet ikaitinus iki raudonumo - atlaidini. Sutinkate?
Net gi per filjeri traukdamas viela, ja pakaitinu, kad atsileistu ir gautusi vel elastinga.
Tai sakykime - atlaidinam, cia nieko nera kosminio.
O kiek uzgrudinti - va cia prasideda.
MAn vienas garazinis uzgrudino uralo genero dantrati bele kaip - tai teko keisti visus esamus. Gal varztams ir nesvarbu.
Sorry jei nusikalbejau, nemetykit kardanais
O man metalo tekintojas aiskino, kad atleisti metala nera lengva. Ji reikia ikaitinti ne iki raudonumo o iki baltos spalvos. Bet as jau nesigilinau, tik pagalvojau "kaip suprast balta spalva? cia jau ryba iki lydimosi? "
Grūdinimas, cementavimas, azotavimas - tai metalo paviršiaus kietinimo technologijos. Esmė tame, kad numatytas kietumas padaromas tik metalo paviršiuje, o viduje metalas lieka minkštas. Tokiu principu yra pagaminti visi krumpliaračiai, velenai. Tarkim grūdinimas tai yra anglies įsiskverbimas į metalą, ir tai atliekama detalę įdedant į specialią krosnį su anglimi ir kaitinant nustatytą laiką, priklausomai į kokį gylį norima kad įsiskverbtų anglis. O ataušinama dažniausiai tepale, kad būtų kuo mažesnės deformacijos.