Sovietinių opozitų skirtumai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Rokis
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 08 Lie 2018, 20:29

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Rokis »

Vikas rašė:
Rokis rašė:Sveiki, truputi ne i tema, bet noreciau issamesnes info apie karbiuratorius k62; k63; k65; k68. Kuris is ju labiausiai vertas demesio? Pas mane dnepr mt 10-36 su k301 karbais kurie jau ohoho kiek gyvenimo mate ir iskile, ir sulinke, ir kura leidzia zodziu nieko gero. Vienas zmogus minejo, kad patys karbai sie k301 nieko gero. Taip pat minejo, kad k62 neblogi. Gal yra kas labiau ismano apie juos? Ar verta pirkti is ebay ar aliexpress? Aciu.


Sveiki.
Jusu atveju reiketu akcentuoti K 63T ir K 68Y karbiuratorius, nes K 62 ir K 65 modeliai ir ju modifikacijos pagrindinai buvo komplektuojami su Iz markes motociklais (priklausomai nuo modifikacijos kuri yra nurodoma raide).
K 63T - loterija. Kartais visai neblogi, bet dazniausiai niekam tike.
K 68Y - adekvati alternatyva, jei daug nevazinejat, su salyga, kad karbiuratoriai bus ne Kinieciu gamybos.
Jei planuojat rimciau pakeliauti - reiketu susimastyti apie uzsienietisku motociklu karbiuratoriu pritaikyma Jusu opozitui.


Ka galetumet pasiulyti is uzsienietisku karbiuratoriu? Mikuni VM? Keihin CVK? Gal yra dar kokiu verto demesio variantu? Pagrinde domina kainos ir kokybes santykis, labai auksiniu karbu man tikrai nereikia. Pakeliauti gali ir tekti, bet daugiau 200km i diena tikrai nebutu. Net ir 100km retas atvejis.
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Vikas »

Rokis rašė:
Vikas rašė:
Rokis rašė:Sveiki, truputi ne i tema, bet noreciau issamesnes info apie karbiuratorius k62; k63; k65; k68. Kuris is ju labiausiai vertas demesio? Pas mane dnepr mt 10-36 su k301 karbais kurie jau ohoho kiek gyvenimo mate ir iskile, ir sulinke, ir kura leidzia zodziu nieko gero. Vienas zmogus minejo, kad patys karbai sie k301 nieko gero. Taip pat minejo, kad k62 neblogi. Gal yra kas labiau ismano apie juos? Ar verta pirkti is ebay ar aliexpress? Aciu.


Sveiki.
Jusu atveju reiketu akcentuoti K 63T ir K 68Y karbiuratorius, nes K 62 ir K 65 modeliai ir ju modifikacijos pagrindinai buvo komplektuojami su Iz markes motociklais (priklausomai nuo modifikacijos kuri yra nurodoma raide).
K 63T - loterija. Kartais visai neblogi, bet dazniausiai niekam tike.
K 68Y - adekvati alternatyva, jei daug nevazinejat, su salyga, kad karbiuratoriai bus ne Kinieciu gamybos.
Jei planuojat rimciau pakeliauti - reiketu susimastyti apie uzsienietisku motociklu karbiuratoriu pritaikyma Jusu opozitui.


Ka galetumet pasiulyti is uzsienietisku karbiuratoriu? Mikuni VM? Keihin CVK? Gal yra dar kokiu verto demesio variantu? Pagrinde domina kainos ir kokybes santykis, labai auksiniu karbu man tikrai nereikia. Pakeliauti gali ir tekti, bet daugiau 200km i diena tikrai nebutu. Net ir 100km retas atvejis.


Tuomet nesukciau galvos ir deciau PEKAR K 68Y.
Bet jei norit pameistrauti tuomet placiau galit padiskutuoti ir pasiskaityti cia viewtopic.php?f=29&t=45532
Sekmes!
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Vima »

dalius-nsu rašė:
Vima rašė:Kuriems opozitų varikliams priklauso šios matuoklės?


K-750M varikliu velyvuju laidu.



Abejos? Tada kokia matuoklė turėtų būti 1966metų K-750M ? Pas abi viršutinė tepalo ribos žymė yra skirtinguose aukščiuose, nors pats variklis gi nesikeitė :?
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Vikas »

Vima rašė:
dalius-nsu rašė:
Vima rašė:Kuriems opozitų varikliams priklauso šios matuoklės?


K-750M varikliu velyvuju laidu.



Abejos? Tada kokia matuoklė turėtų būti 1966metų K-750M ? Pas abi viršutinė tepalo ribos žymė yra skirtinguose aukščiuose, nors pats variklis gi nesikeitė :?


Issprendziama labai paprastai - i karteri supilama tepalo norma pagla litraza ir idedama matuokle.
Kazkurios virsutine norma turi buti arti tikslo. O gal dar ir nei viena, nei kita netiks :D .

Dar reikia nepamirsti, kad buvo matuokles kurias reikejo issukti 17/19 raktu (kaip foto). Tiksliai nežinau iki kuriu metu jos ejo. Nenagrinejau. Esu mates tokia (kaip foto) butent ant 1966/67 metu Kaskiu.
Prikabinti failai
K.jpg
egvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 679
Užsiregistravo: 25 Kov 2008, 18:04
Miestas: Jankai

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė egvis »

Gal kazkas zino konkrecios informacijos kada pirmieji M72h isriedejo is gamyklos?
:labas:
senex
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 23 Sau 2007, 22:17
Miestas: Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė senex »

Vikas rašė:
senex rašė:Ar sioje vietoje turi buti M-63 priekabos apsvietimo laido skyle? Kaip toliau nuo jos iki priekabos reguliavimo traukes isvedziotas laidas?


Prisegu foto, kad +- matytusi kaip eina laidas nuo zibinto. Is esmes - padrikai.
Nuo stoplempes laidas eina per virsutine sparno dali.

Ar tarp priekabos ir motociklo yra koks sujungimas laidui (el. jungtis ar saugiklis)?
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Vikas »

senex rašė:
Vikas rašė:
senex rašė:Ar sioje vietoje turi buti M-63 priekabos apsvietimo laido skyle? Kaip toliau nuo jos iki priekabos reguliavimo traukes isvedziotas laidas?


Prisegu foto, kad +- matytusi kaip eina laidas nuo zibinto. Is esmes - padrikai.
Nuo stoplempes laidas eina per virsutine sparno dali.

Ar tarp priekabos ir motociklo yra koks sujungimas laidui (el. jungtis ar saugiklis)?


Del saugiklio labai abejojo. Vienintelis ir pagrindinis budavo faroje.
Manau, kad i abu Jusu kl. turetu atsakyti sio modelio el. schema esanti eksploatacijos instrukcijoje, tad belieka ja susirasti interneto platybese ir isanalizuoti :) .
senex
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 23 Sau 2007, 22:17
Miestas: Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė senex »

Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Vikas »

senex rašė:Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.


Siuo atveju, manau, kad geriausiai Jums gali pagelbeti sios temos autorius viewtopic.php?f=40&t=70073
Motociklo el. instaliacija turtetu buti autentiska, tad butu paprasciau susiziureti ar laidai kirpti ar buvo kazkokia jungtis tarp lopsio ir motociklo.
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė AGspecial »

Vikas rašė:
senex rašė:Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.


Siuo atveju, manau, kad geriausiai Jums gali pagelbeti sios temos autorius viewtopic.php?f=40&t=70073
Motociklo el. instaliacija turtetu buti autentiska, tad butu paprasciau susiziureti ar laidai kirpti ar buvo kazkokia jungtis tarp lopsio ir motociklo.

Ten yra jungtis, ties priekinės lopšio tvirtinimo traukės viduriu. Neturiu detalesnės foto
Prikabinti failai
1.jpg
Skelbti atsakymą