Laba diena. Norėčiau jums pristatyti jau baigtą projektą. Tai Mercedes Benz kupė su 3.5 darbo tūrio varikliu, gamybos eilė w111. Pagamintas 1971 metais.
Apie 2000-uosius metus šis automobilis buvo pilnoje komplektacijoje ir važiuojantis. Nutarta jį restauruoti. Bet pateko ne ten kur reikia (taip dažnai būna). Automobilis buvo dalinai išrinktas. Smėliuotas. Galite įsivaizduoti ką padarė smėlis išorinėms dalims, tokioms kaip variklio dangtis, bagažinės dangtis, priekiniams ir galiniams sparnams (stogo nelietė). Jo pateko į elektros instaliaciją, įvairius prietaisus...
2015-aisiais automobilis atvyko pas mane. Trūko labai daug dalių, ypatingai chromo. Šio modelio atstatymui prireikė dar dviejų donorų.
Restauracija truko apie 3000 h.
Vykdomas projektas Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Toliau...
Re: Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Toliau...
Re: Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Toliau...
Re: Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Tuo mano kėbulo darbai buvo baigti. Automobilis anksčiau buvo nestipriai daužtas. Prieš tai keista viršutinė K.P. variklio skyriaus dalis be pagrindinio lanžerono. Lanktytos vairuotojo durys. Tiesinant priekį labai deformuotas priekinis skersinis. Jį teko taip pat gaminti. Neskaitant jau minėtų smėliavimo deformavimų išorinėms kėbulo dalims, daug kur buvo prarūdiję, surūdiję. Įprastai keltuvo vietos, apie galines arkas, priekiniai sparnai prie žibintų ir prie durų, priekinis skersinis, visa bagažinė ir kt. Žodžiu senas automobilis, tikėtis geros būklės neverta, kad ir kaip atrodytų surinktas.
Re: Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Dauguma mazgų buvo susidėvėję arba surūdiję. Priekinio tilto konstrukcija panaši į gaz24. Išsidėvėję svirčių varžtai, ašių guoliavietės laisvos. Galinio tilto pusašiai kreivi, todėl sugadino viduje esančią paslankią kryžmę. Pavarų dėžėje vanduo per 15 metų sugadino krumpliaračius nepataisomai. Pagrindiniai, pagalbiniai sankabos, stabdžių cilindriukai surūdiję.
Re: Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Dėl valytuvų mechanizmo susidėvėjimo valytuvai kabindavosi vienas į kitą. Pakeisti visi pakabos guoliai. Atnaujinti visi stabdžių suportai
Re: Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Kadangi pavarų dėžės krumpliaračiai buvo surūdiję, teko paimti donoro pav. dėžės vidurius.
Re: Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Varikliui reikėjo gaminti naujus stumoklius, nes cilindrai buvo rimtai susidėvėję ir tinkamų remontinių stumoklių nebuvo. Žinia, su originaliu varikliu automobilis vertinamas labiau, todėl kitas blokas pasirinktas nebuvo. Radiatorius buvo kiauras. Pagamintas naujas.
Re: Mercedes Benz coupe 280se 3.5 1971m.
Nustačius tinkamą uždegimo kampą variklis užsivedė lengvai. Vėliau teko pavargti su purkštukų diagnostika, jutiklių tikrinimu keitimu, sklendžių reguliavimu ir kt, nes pradėjo "užmetinėti" žvakes dėl riebaus mišinio.