Siandien nekoks oras buvo tai perdaug nenuveikiau.
Buvau turguje pas viena zmogu, kuris rusiskom dalim prekiauja, jis turejo 92mm ziedu bet jie buvo 4mm storio, o man reik 2mm, taciau sake jis jei ras tai kita kart atves.
Dar sake, kad turi nauja Volgos varikli, tai zinosiu kur gaut jei prireiks.
Gryzes namo griebiau bloka ir isvales gilzes sutepiau tepalu, kad nerudytu.
Tuo paciu pastaciau bloka ant sono ir praploviau ausinimo kanalus, is kuriu bego visokiausiu spalvu kalkes.
Ir dar darbastali greitai susiveikiau, kad butu kur darbus daryt. Pries tai viskas vyko ant Volgos kapoto.
PS: gal kas zino kur spilku gaut? Girdejau Kaune dar prekiauja rusiskom dalim.
Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Vykdomas projektas Volga 24, 1972m.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Volga 24, 1972m.
Tos dvi nupjautos spilkos niekaip neatsisuka, uzvirinau verzle, trankiau plaktuku, bandziau kaitint ir vistiek nuluzo besukant.
Visa laime, kad dar liko koks 1cm tos spilkos virs bloko tai sugalvojau, kad situ spilku atsukt niekaip neiseis todel privirinsiu galiuka spilkos ir tikesiuosi, kad laikys.
Kadangi ta spilka taip giliai bloke ja sukant ji tik spyruokliuoja ir viskas.
Pamatavau spilkos sriegi ir taip iseina cia M11x1mm sriegis, gana keistas dydis, jei nerasiu tokio tai desiu M12X1mm.
Visa laime, kad dar liko koks 1cm tos spilkos virs bloko tai sugalvojau, kad situ spilku atsukt niekaip neiseis todel privirinsiu galiuka spilkos ir tikesiuosi, kad laikys.
Kadangi ta spilka taip giliai bloke ja sukant ji tik spyruokliuoja ir viskas.
Pamatavau spilkos sriegi ir taip iseina cia M11x1mm sriegis, gana keistas dydis, jei nerasiu tokio tai desiu M12X1mm.
Re: Volga 24, 1972m.
Siek tiek praploviau tepalo kanalus bloke, ir nuo pacio bloko nuvaliau prilipusias zemes.
Bloke dar liko daug smalos, kuria reikes isplaut, bet man pasibaige skiediklis.
Bloke dar liko daug smalos, kuria reikes isplaut, bet man pasibaige skiediklis.
Re: Volga 24, 1972m.
Pradejau savo dirbtuviu renovacijas, todel variklio tvarkymas bus trumpam sustabdytas.
Buvau atidares vandens pumpa, rodos ant varztu sriegiu buvo kazkokios juodos koses todel jie nepripuvo.
Pora reikejo kaltu atsukt bet visi atsisuko.
Pumpos nuotrauku nekelsiu, ten tik aprudyjes spiziaus gabalas, nieko idomaus.
Impelerio varztas uzrudyjes, atsukt net nebandysiu. Guolis geras, salnykas turbut irgi geras.
Buvau atidares vandens pumpa, rodos ant varztu sriegiu buvo kazkokios juodos koses todel jie nepripuvo.
Pora reikejo kaltu atsukt bet visi atsisuko.
Pumpos nuotrauku nekelsiu, ten tik aprudyjes spiziaus gabalas, nieko idomaus.
Impelerio varztas uzrudyjes, atsukt net nebandysiu. Guolis geras, salnykas turbut irgi geras.
Re: Volga 24, 1972m.
rudys rašė:Kas per diedukas 1972m.nusipirkęs naują volgą?
Jis nepirko, o sake jam valdzia dave kartu su dnepru ir dar ten kazkuo.
Re: Volga 24, 1972m.
Diedukas,ko gero,melavo.
Re: Volga 24, 1972m.
SAABakas rašė:rudys rašė:Kas per diedukas 1972m.nusipirkęs naują volgą?
Jis nepirko, o sake jam valdzia dave kartu su dnepru ir dar ten kazkuo.
Galbūt "valdžia davė" reiškia, kad gavo paskyrą pirkimui. Tikrai įdomu kam Lietuvoje 1972 m. duodavo paskyras nuosavoms Volgoms pirkti ir kiek tų Volgų tebuvo parduodama. Kiek pamenu VAZ 2101 kainavo apie 5500 rublių, kažin kiek pagal paskyrą kainuodavo Volga 24?
Re: Volga 24, 1972m.
Eisinas rašė:SAABakas rašė:rudys rašė:Kas per diedukas 1972m.nusipirkęs naują volgą?
Jis nepirko, o sake jam valdzia dave kartu su dnepru ir dar ten kazkuo.
Galbūt "valdžia davė" reiškia, kad gavo paskyrą pirkimui. Tikrai įdomu kam Lietuvoje 1972 m. duodavo paskyras nuosavoms Volgoms pirkti ir kiek tų Volgų tebuvo parduodama. Kiek pamenu VAZ 2101 kainavo apie 5500 rublių, kažin kiek pagal paskyrą kainuodavo Volga 24?
Dokumentai tvarkingi (laminuotas techninis pasas) tai gal ir tiesos yra tame ka jis pasakojo.
Netai kai ten buna kokia rusiska masina su "pamestais" dokumentais.
Re: Volga 24, 1972m.
Siek tiek sugalvojau atsipust nuo dirbtuviu tvarkymo ir uzmest aki i indeklus.
Radau garaze deze nauju indeklu kaip tik sitai volgai, problema, kad jie -0.25, o pas mane sudeti -0.50.
Kiek senelis pasakojo -0.50 yra jau trecias (ar antras?) remontas, zodziu -0.75 yra paskutinis, tai sitas yra pries paskutinis.
Variklis prabeges tik 92 tukstancius, todel itariu, kad to tepalo slegio reguliatorius jau nuo seniai pastriges buvo.
Kazkur nukisau savo 0.01mm tikslumo slankmati, tai turiu tik 0.1mm tikslumo, bet indeklai zenkliai skiriasi, -0.50 apie 2.4mm storio, o -0.25 apie 2.3mm storio.
Todel tuos naujus indeklus nera prasmes det.
Reiketu nauju indeklu, bet i sita varikli det naujas detales butu tiesioginis pinigu metimas i bala, zinoma kelis eurus i bala reiks numest, nes be tarpiniu neapsieisiu.
Bet kai pinigu mazai (arba ju nesinori svaistyt) atsiranda visokiausiu minciu.
Kas nezino, standartiniu alaus ar kolos skarbonkiu sonines sienos storis yra tiksliai 0.1mm, todel biski pasveites indeklo krasta ir pakises skarbonkes aliumo po indeklu galiu is -0.50 indeklo padaryt -0.60 indekla
Svarbu ant to indeklo dar babito butu.
Radau garaze deze nauju indeklu kaip tik sitai volgai, problema, kad jie -0.25, o pas mane sudeti -0.50.
Kiek senelis pasakojo -0.50 yra jau trecias (ar antras?) remontas, zodziu -0.75 yra paskutinis, tai sitas yra pries paskutinis.
Variklis prabeges tik 92 tukstancius, todel itariu, kad to tepalo slegio reguliatorius jau nuo seniai pastriges buvo.
Kazkur nukisau savo 0.01mm tikslumo slankmati, tai turiu tik 0.1mm tikslumo, bet indeklai zenkliai skiriasi, -0.50 apie 2.4mm storio, o -0.25 apie 2.3mm storio.
Todel tuos naujus indeklus nera prasmes det.
Reiketu nauju indeklu, bet i sita varikli det naujas detales butu tiesioginis pinigu metimas i bala, zinoma kelis eurus i bala reiks numest, nes be tarpiniu neapsieisiu.
Bet kai pinigu mazai (arba ju nesinori svaistyt) atsiranda visokiausiu minciu.
Kas nezino, standartiniu alaus ar kolos skarbonkiu sonines sienos storis yra tiksliai 0.1mm, todel biski pasveites indeklo krasta ir pakises skarbonkes aliumo po indeklu galiu is -0.50 indeklo padaryt -0.60 indekla
Svarbu ant to indeklo dar babito butu.