Aptrupėjusius dantukus pašlifavau, nuėmiau visus aštrius kantus, manau nieko blogo nenutiks.
Prasuktas karterio tepalo išleidimo varžto sriegis buvo sutvarkytas įsukant spyruoklę. Taip pat dar niekaip nepavyko atsukti sankabos cilindriuko nuorinimo taško. Nepadėjo nei kaitinimas, nei WD-40, niekas. Teko gręžti jį lauk, besitikint, jog kuriuo nors momentu jis atsipalaiduos. Bet taip neįvyko. Teko pilnai jį išgręžti. Sriegį pavyko išsaugoti, bet pažeidžiau patį konusą ir naujas nuorinimo taškas jau pilnai kanalo nebeuždarė. Teko dėti į vidų šratą. Dabar panašu viskas ok.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Sutvarkius karterio dangtį pagaliau galėjau pabaigti surinkti variklio apačią. Serviso manuale yra laidų ir kabelių pravedimo schemos. Išardęs visą motociklą vietoj gero tuzino įvairių metalinių kabelių laikiklių radau visą vieną. Nors ir nelaikau šio projekto restauracija, bet vis tiek stengiuosi viską surinkti kuo arčiau originalo. Teko aiškintis įvairiuose šaltiniuose, ieškoti nuotraukų ir žiūrėti kas ir kaip pravesta, kaip tvirtinta. Kai kuriuos laikiklius galima nusipirkti, kai kurie nebegaminami. Tuos laikiklius, kurių neišeis pačiam pagaminti nusipirksiu, kitus darysiu pats.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Vima 29 Rgs 2019, 11:05, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Pasigaminau rėmą variklio laikymui. Tai pasidariau tam, kad nepažeisčiau bloko dažų, būtų lengviau ir patogiau surinkinėti. Gal šiame rėme variklį ir užkursiu, bus patogu reguliuoti karbiuratorius, matysis ar kur nesisunkia tepalas. Pačiam motociklo rėme prie jo labai sudėtinga prieiti, ypač viršutinės dalies.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Surinktas tarpinis reduktorius. Ankstesni meistrai kažkodėl įsuko papildomai 2 varžtus. Apie juos jokios informacijos niekur neradau, todėl manau jų ten nereikia. Originali tarpinė pilnai skyles uždengia, kitas dalykas tie du varžtai rėmėsi į reduktoriaus korpusą palikdami jame įspaudus. To tikrai neturėtų būti. Kam tos skylės reikalingos neaišku, gal projektavimo metu buvo koks kitas sumanymas kaip tvirtinti sankabos cilindriuką ir pačio reduktoriaus korpusas buvo kitoks. Vėliau padarė pakeitimus, o bloko dizaino nekeitė. Peržiūrėjau visas šio motociklo modifikacijas ir niekur tos skylės nenaudojamos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Esu minėjęs, jog iš trijų variklio paskirstymo grandinių vidurinioji buvo nekeista ir labai išdilus. Naujos vėlgi rasti nepavyko, tad teko siųstis dėvėtą. Šį kartą pasisekė. Grandinės būklė labai gera. Priedo pardavėjas pridėjo patį velenėlį, žvaigždutę ir įtempėją. Pradžioje galvojau, jog jų man nereikia, bet vėliau kai palyginau su savo turimais... Na viską patys matote nuotraukose.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Tiesa, netyčia padariau atradimą, apie kurį ligi šiolei nežinojau. Ir vos visko nesulaužiau Reikalas tame, jog varžto, kurį reikia užsukti 60 Nm jėga sriegis yra kairinis, todėl dinamometras, kurį naudoju, sukant į kairę neveikia. Tai išsiaiškinau tada, kai užspaudžiau taip, kad net dantys pradėjo traškėti, o takštelėjimo taip ir nesulaukiau.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Truputį prisiviriau košės. Per anksti sudėjau vožtuvų gumeles. Ar jas galima nuimti ir vėl uždėti? ta prasme nėra jos vienkartinės?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Ar vožtuvai liko nepritrinti?
Jei gumelė kietai užsikalė, ar nepažeisit jas nuimant?
Gal būtų kaip variantas pamėginti nuimti gumelės spyruoklę, sutepti gumelę ir vožtuvo kotelį. Neliktų tiek trinties trinant vožtuvą.
Jei gumelė kietai užsikalė, ar nepažeisit jas nuimant?
Gal būtų kaip variantas pamėginti nuimti gumelės spyruoklę, sutepti gumelę ir vožtuvo kotelį. Neliktų tiek trinties trinant vožtuvą.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
kęstutis rašė:Ar vožtuvai liko nepritrinti?
Jei gumelė kietai užsikalė, ar nepažeisit jas nuimant?
Gal būtų kaip variantas pamėginti nuimti gumelės spyruoklę, sutepti gumelę ir vožtuvo kotelį. Neliktų tiek trinties trinant vožtuvą.
Nea, pamiršau sudėti lėkštutes spyruoklių. Jos dabar nepralenda pro gumeles Reikia 8 gumeles lupti lauk. Nežinau ar keisti jas naujomis (reikia vėl ieškoti) ar dėti atgal. Vieną išėmiau, vizualiai kaip ir viskas tvarkoje. Bet kaip žinoti ar nesideformavo kur
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985
Gal kokį "sjomniką" tam tikslui reikėtų bandyti pasidaryti. Paimti atitinkamo diametro šaibą. Ją prapjauti - gausis kaip U raidė. Užmauti po gumele ir ...........sugalvoti kaip taisyklingai ją kelti lauk. Dar ir gumelės būna skirtingos - minkštos , kietos.