Sovietinių opozitų skirtumai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderators: Baronas, Moderatoriai

Forum rules
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
User avatar
PASHKA31
Forumietis
Forumietis
Posts: 278
Joined: 2008 Mar 19 Wed, 22:01
Location: Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by PASHKA31 »

Ant rėmo kaip ir nieko nėra, identifikacinis numeris tik lentelėje.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Posts: 470
Joined: 2005 Jul 08 Fri, 21:02
Location: Šiauliai

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by Kalvis »

Ant rėmo numerio nebuvo, tik lentelėje
https://oppozit.ru/node/46417
Infektus
Forumietis
Forumietis
Posts: 188
Joined: 2006 May 25 Thu, 20:51
Location: Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by Infektus »

Atsiprašau, jei apie tai kalbėta. Bet gal turite nuotraukų kaip atrodo ural m62 ir m63 variklio krutinės? Ir ar skiriasi minėtų modelių variklio blokai
862358722
virgas
Forumietis
Forumietis
Posts: 2131
Joined: 2004 Sep 12 Sun, 9:52
Location: Alytus

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by virgas »

Kokia įgilinimų šonuose, apatinėje atlošo dalyje paskirtis? Ar yra tokie patys ir pačioje sėdynėje?
Attachments
20191122_192837-600x800.jpg
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Posts: 470
Joined: 2005 Jul 08 Fri, 21:02
Location: Šiauliai

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by Kalvis »

Sėdynėje įgilinimų nėra. Paskirtis greičiausia dekoratyvinė.
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Posts: 1160
Joined: 2006 Apr 14 Fri, 18:51
Location: Lazdijai/Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by AGspecial »

Ne dekoratyvinė Kalvi, apskritai apie kažkokį dekorą, estetiką ar panašius dalykus gamindami šituos motociklus kažin ar kas bent pagalvojo :) Toje vietoje sėdynės atlošas turi suplonėti, todėl padaryti tokie "išėmimai", kad dermantino raukšlių tiek nebūtų. Suplonėjimas reikalingas, kad atlošas su apatine dalimi gražiai sueitų. Čia jau matosi ta vata per vidurį sukritus į apačią, bet per visą sėdynės plotį čia turi būti plonesnė dalis. Trūksta žodžių paaiškint, tai nupiešiau (akvarelė) :)
Attachments
sėdynė.png
virgas
Forumietis
Forumietis
Posts: 2131
Joined: 2004 Sep 12 Sun, 9:52
Location: Alytus

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by virgas »

Šedevras, Aurimai. Pasirodo talentas ne vien motociklų žanre. Bet nesutinku: vata nesukritus, o kalba apie aiškiai išfasonuotus ir atsiūtus kampus atlošo apatinės dalies po kuriais visai nėra vatos. Nežinau ar jie dekoratyviniai ar turi kokią kitą paskirtį, bet ateina aiškiai dar iš vokiškų protėvių:
Attachments
Screenshot_2019-11-27-00-43-20.png
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Posts: 1160
Joined: 2006 Apr 14 Fri, 18:51
Location: Lazdijai/Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by AGspecial »

Dabar įsižiūrėjau atidžiau. Vienintelė man suprantama jų paskirtis galėtų būti, kad būtų lengviau apatinę sėdynės dalį išimti įkišus rankas per šonus. Apatinė dalis čia išsiima atverčiant ją į priekį, tik tada išsiima atlošas.
virgas
Forumietis
Forumietis
Posts: 2131
Joined: 2004 Sep 12 Sun, 9:52
Location: Alytus

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by virgas »

AGspecial wrote:Dabar įsižiūrėjau atidžiau. Vienintelė man suprantama jų paskirtis galėtų būti, kad būtų lengviau apatinę sėdynės dalį išimti įkišus rankas per šonus. Apatinė dalis čia išsiima atverčiant ją į priekį, tik tada išsiima atlošas.

Apatinė dalis turi specialiai tam pritvirtintą kilpą- rankeną kad išimt už jos sugriebus. Atlošo apatinių kampų išfasonavimas visgi bus estetikos elementas, kaip ir sakė Kalvis.
Nesutinku su tavim kad nebuvo galvojama apie estetiką ir dekorą. Linijos ant bakų, lopšių ir sparnų yra išskirtinai dekoratyvinis momentas.
Ar tavo 1970 neliestojo uralo sėdybė jau be tokių kampų?
Attachments
Screenshot_2019-11-28-12-10-28.png
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Posts: 1160
Joined: 2006 Apr 14 Fri, 18:51
Location: Lazdijai/Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Post by AGspecial »

Pas mano m63 sėdynė jau buvo prarasta..
Post Reply