Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderators: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forum rules
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by Vima »

Vis dar nesugalvojau kaip atnaujinti tuos jungiklius. Graveriai sakė, jog mano mintis išgraviruoti raides ir po to užpilti dažais nėra gera. Nesigaus gražiai padaryti raidžių ant plastmasės. Youtube mačiau kaip plastmases atnaujina tiesiog su fenu. Ilgiau pakaitina ir ji pajuosta. Reikės pabandyti kurioj nors nematomoj vietoj.
Ką daryti su raidėm? :galvoti:
Infektus
Forumietis
Forumietis
Posts: 188
Joined: 2006 May 25 Thu, 20:51
Location: Vilnius

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by Infektus »

gal galima bandyt daryti lipdukus su užrašais. Dar galima bandyti su lazeriu graviruoti ir tada užpildyti tas ertmes dažais.. Jei reiks kontaktų kas gali atlikti graviravimo darbą prašau kreiptis. O plasmasę visai gerai atnaujina CIF butinė chemija :)
862358722
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by Vima »

Infektus wrote:gal galima bandyt daryti lipdukus su užrašais. Dar galima bandyti su lazeriu graviruoti ir tada užpildyti tas ertmes dažais.. Jei reiks kontaktų kas gali atlikti graviravimo darbą prašau kreiptis. O plasmasę visai gerai atnaujina CIF butinė chemija :)


Lipdukai netinka, principe reikėtų arba štampo arba gal tada rimtai lazeriu. Reikės pasidomėti :labas:
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Posts: 146
Joined: 2010 Jun 08 Tue, 16:58

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by Zhynys »

Gal kokia reklamos agentūra padarytų?
Jie daro visokius užrašus ant tušinukų ir kitokių plastikinių niekučių.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by Vima »

Padarytas dar vienas brangus darbas - karbiuratorių perrinkimas. Priekinių būklė buvo dar gana neblogai, bet galinių dviejų - labai prasta. Viduje buvęs benzinas pavirto į labai smirdančią žalią masę ir užkišęs visus žikliorius. Dvi diafragmos iš 4 buvo su skylėmis, du oro uždarymo vožtuvai užstrigę. Kai kurios gumelės įtrūkusios. Pradžioje bandžiau viską mirkyti acetone, bet rezultatu nebuvau labai patenkintas, todėl viskas papildomai buvo išplauta ultragarsinėje vonelėje. Po plovimo pastebėjau, jog 1 cilindro karbiuratoriaus benzino paėmimo vamzdelis yra įtrūkęs. Lyg ankščiau to nepastebėjau, spėju gal buvo užsikimšęs ir plaunant ultragarsu dėl burbuliukų keliamo slėgio įtrūko. Na bet tai tik spėjimas. Buvo nupirktas kitas, nenorėjau rizikuoti ir dėti seną atgal. Šiame motocikle karbiuratorių ardymas yra velniškai sudėtingas, todėl jau geriau sudėti viską iš karto gerai.
Keičiau visus O-žiedus, visus sklendžių riebokšlius, adatas, diafragmas. Vienas šių motociklų ekspertas rekomendavo truputį kitaip sureguliuoti plūdės aukščius, nei kad siūlo manualas. Ir tai gana logiška, nes karbiuratoriai stovi ne visai horizontaliai, todėl ir plūdės aukščiai skirtingose pusėse turėtų būti skirtingi.
Oro kolektorių gumos per daug metų sukietėjo, o naujų senai nebegamina. Jei ant kolektorių karbiuratorius dar galima uždėti salyginai nesunkiai, tai ant pačių karbiuratorių uždėti oro dėžę yra menas. Tos gumos irgi labai kietos, aukštis žemas pati dėžė nuo karščio ir laiko deformuojasi. Ar gerai užsidėjo dėžė galima pamatyti tik keliose vietose, kitur tegalima spėti - jei sąvarža pilnai susispaudžia, reiškiasi kažkur guma gerai neužsidėjo. Kai nuėmiau pirmą kartą tą dėžę mačiau, jog vieno cilindro guma nebuvo gerai uždėta. Šioje vietoje papildomai traukia nevalytą orą, keičiasi mišinio sudėtis na ir visos su tuo susijusios bėdos. Bandžiau visur žiūrėti su USB kamera, na bet ir su ta negalėjau įlįsti visur.
Iš tikro pirma reikėjo uždėti oro dėžę ir po to karbiuratorius dėti ant variklio. Na kitą kartą būsiu gudresnis. Gumoms suminkštinti naudojau karšto oro feną. Kiti, kiek teko domėtis, verda viską alkoholio/acto mišinyje. Na jie teigia jog tada guma suminkštėja, mačiau ir youtube'je bandymų. Na bet kažkaip nesinorėjo virti alkoholį, dar kaimynai būtų policiją iškvietę. Todėl fenas, manau, gana neblogai pagelbėjo.

Karbiuratorių uždėjimo tvarka:
1. Surenkami visi 4 į vieną krūvą ir surenkamas juos laikantis rėmas. Varžtai paliekami laisvi.
2. Visas mechanizmas sumontuojamas ant variklio oro kolektorių, tada suvaržomi karbiuratorių rėmo varžtai.
3. Karbiuratoriai nuimami nuo kolektorių, atliekamas visų keturių karbiuratorių sklendžių balansavimas. Visi jie turi būti atsivėrę iki tam tikros vietos. Čia labai svarbu kad rėmas būtų gerai suveržtas, nes jeigu karbiuratoriai bent kiek pajudėtų - sklendžių balansavimas būtų pažeistas.
4. Uždedama oro dėžė ir viskas sumontuojama ant variklio.

Belieka tikėtis jog viskas veiks. ir beliks atlikti sinchronizavimą. Nes norint juos nuimti ... geriau nereikėtų :)
Attachments
IMG_0331.jpg
IMG_0324.jpg
IMG_0408.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by Vima »

Dar kelios foto
Attachments
IMG_0427.jpg
IMG_0431.jpg
IMG_0438.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by Vima »

Viena valanda, du žmonės, ir variklis įkrautas į rėmą, arba tiksliau rėmas uždėtas ant jo. Sunkus bjaurybė, užtat širdžiai džiaugsmas :)
Attachments
IMG_0445.jpg
IMG_0446.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by Vima »

Gal galit kas pamatuoti ir parašyti VAZ 2101 priekinio amortizatoriaus 1,2 ir 3 išmatavimus? Originalus jau netoli mirties, jų naujų nėra, galvoju gal išeitų ką nors "priburti". Ieškau kažko ką būtų galima įdėti į išardytą originalaus amortizatoriaus korpusą.

Originalaus amortizatoriaus išmatavimai:

1 - 175 mm
2 - 300 mm
3 - 44 mm
Attachments
IMG_0444.jpg
IMG_0467.jpg
Infektus
Forumietis
Forumietis
Posts: 188
Joined: 2006 May 25 Thu, 20:51
Location: Vilnius

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by Infektus »

Fastmx restauruoja amortizatorius
862358722
User avatar
uzas
Forumietis
Forumietis
Posts: 82
Joined: 2010 Jun 01 Tue, 21:34
Location: Utena

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Post by uzas »

Fiat Punto, apie 1993-1997 metų, galiniai labai nedideli, nupjovus apatinę kilpą, telpa į emkes amotizatoriaus korpusą, gal ir tau tiktų, tik emkė kietoka pasidaro, gal per gerai gesina :D, paieškok, kodas: AHF050MT, gal kur parduotuvej turi pasimatavimui.
Post Reply