Vykdomas projektas Jawa 350/360
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 73
- Užsiregistravo: 01 Lie 2012, 20:56
-
- Forumietis
- Pranešimai: 73
- Užsiregistravo: 01 Lie 2012, 20:56
Re: Jawa 350/360
Updeitas.
Surinkau jawos ratukus ant senų stebulių su naujais lankais. Varžiau pats, gavos neblogai, 1mm į šonus, 1,5 aukstyn zemyn.
Lankus pirkau naujus, taiwanietiškus ar kažkokius ten. Tai sujungimo vietoj įdubimas ant x (ir iškilimas ant y) aišku nemažas.
Surinkau jawos ratukus ant senų stebulių su naujais lankais. Varžiau pats, gavos neblogai, 1mm į šonus, 1,5 aukstyn zemyn.
Lankus pirkau naujus, taiwanietiškus ar kažkokius ten. Tai sujungimo vietoj įdubimas ant x (ir iškilimas ant y) aišku nemažas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 73
- Užsiregistravo: 01 Lie 2012, 20:56
Re: Jawa 350/360
Taip pat sudėjau kaip koks latvis baltus kraštelius.
Dar nemažai arbo liko. Pakeist dūsles dangčius poliruot.
Dar uždėjau originalią gazo rankeną. Tai pasukt sunku, apie atšokimą gazo nėr kalbos.
Dar nemažai arbo liko. Pakeist dūsles dangčius poliruot.
Dar uždėjau originalią gazo rankeną. Tai pasukt sunku, apie atšokimą gazo nėr kalbos.
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 350/360
Julius0606 rašė:Taip pat sudėjau kaip koks latvis baltus kraštelius.
Dar nemažai arbo liko. Pakeist dūsles dangčius poliruot.
Dar uždėjau originalią gazo rankeną. Tai pasukt sunku, apie atšokimą gazo nėr kalbos.
Na ir visai gražus motociklas gavosi, laikui bėgant dar pagražės
Dėl gazo rankenos. Ją galima padaryti gerai veikiančią. Buvau 559 pasidaręs, reikia įdirbio ir bus gerai ir atšoka pati atgal pilnai ir veikia gerai be didelio laisvumo, tik pilnam gazui atidaryti vistiek reikdavo sukti apie pusantro karto mažiausiai, nes tokia jau ten konstrukcija. Reikia vieną patį šliaužiklį išpjovoje judinti, žiūrėti ar jis nestringa, vairo išpjovos kampus dilde gražiai suapvalinti kad nebūtų kampuota, tai sumažins kliūvimą ir trintį, išvalyti/išplauti benzinu pačią gazo rankeną ir vairo išpjovimą ir slieką nuo nešvaraus seno sukitėjusio prikibusio tepalo, pažiūrėti ar neišdilęs „sliekas“ kuriuo juda šliaužiklis kai sukama rankena. Po to viską renkant sutepti kokiu tai riebiu tepalu, aš naudojau guolių tepalą. Tepalo reikia daug, negailėti, riebiai pritepti ir į vairo išpjovimą ir į rankeną, kad sliekas su visais paviršiais judėdamas būtų tepamas. Pasitikrinti ar priekinė gazo rankenos aliuminė dalis priveržta prie vairo ir ar neįveržta į gazo rankeną, tai stabdydavo/sunkindavo gazo rankenos sukinėjimą (ale autopilotas ).Dar svarbu pasitikrinti kad gazo trosas būtų suteptas, neatsišerpetojęs, „neužlaužtas“ kur nors. Susitepti gazo trosą su kokia nors skystesne alyva. Troselius, bent aš, tepu į vieną galą pakėlus pilant alyvą lėtai į šarvą judinant troselį kol pro šarvo apačią ar ant sauso troselio apačioje pradės bėgti ar pasimatys alyva. Gerai šitą troselio tepimo darbą atlikti dviese. Na kaip ir viskas, kai visą tai pasidariau savo gazo rankenai, ji man nebestrigdavo, pilnai užsukus pati ir atsileisdavo,negreitai, bet atsisukdavo atgal. Gal padės patarimai, sėkmės ir toliau su Jawute.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168