Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Raimis rašė:Dėl žvakių tai ir man pradžioj buvo tokia situacija. Karštas nesivesdavo. Kolega iš Latvijos rekomendavo vežiotis purkštuvėlį su vandeniu ir ataušinti cilindrą, jei po važiavimo įkaitusį reikia tuoj užvesti. Dariau ir taip. Paskui įsukau žvakę A23 ir porą sezonų laikė be problemų, nereikėdavo to aušintuvo. Šiemet kažkaip vėl pradėjo karštas nelabai vestis, kartais šaudavo per išmetimą. Pakeičiau žvakę į DENSO su kaitriniu skaičiumi 20. Reikėtų 24 arba 22, bet negavau. Kol kas lyg ir gerai. Žiūrėsim, kaip bus.
Dėkui, reiks tada nusipirkti žvakę pagal Jūsų rekomendacijas, tikiuosi, kad bus geriau
Vedant meta atgal ir man, aktualus klausimas, truputį pavėlinus degimą visai neužkuriu... motoras dirba puikiai, kuriasi lengvai, noras kyla kelis dantis nudrožt...
Tvarkau Pannonia T1 variklį. Susidūriau su alkūninio veleno problema. Nėra veleno ašiškumo, kažkur apie 1mm kreivas velenas, matavom ant staklių su indikatoriumi. Surinkus akivaizdžiai matosi kad kreivas. Kokie būtų patarimai, kaip ištiesinti jį? Išpresuoti ir vėl rinkti naujai?
Tvarkau Pannonia T1 variklį. Susidūriau su alkūninio veleno problema. Nėra veleno ašiškumo, kažkur apie 1mm kreivas velenas, matavom ant staklių su indikatoriumi. Surinkus akivaizdžiai matosi kad kreivas. Kokie būtų patarimai, kaip ištiesinti jį? Išpresuoti ir vėl rinkti naujai?
Paprastai patiesinamas žalvariniu plaktuku per reikiamą pusę vis "gražiai paprašant" grįžti į savo vietą, ir vis pamatuojant iš naujo. Jei supresuota ne per standžiai dėl kokių nors matmenų neatitinkimo. Aišku, ir pačios dalys turi būti tiesios
Norėjau paklausti: sušlifavo man cilindrą pagal naują stūmoklį, stūmoklis fi68,5mm Tarpą tarp cilindro ir stūmoklio 0,025mm surinkau, bet pavažiuoti negaliu po 20 km užvelka, palauki truputi ir vėl važiuoji kurį laiką.
Noriu paklausti: koks turi būti tarpas tarp cilindro ir stūmoklio? lyg ir rašo kad 0,05mm turi būti? bet reikia kad ir netarškėtų?
Sveiki. Cilindras gal šlifuotas Asveloje? Man yra tekę ten šlifuoti Voschod cilindrą. Daviau seną cilindrą, naują remontinį stūmoklį ir laukiau atlikto darbo. Bet sulaukiau meistro skambučio - prašlifavome cilindrą pagal stūmoklį, bet jis truputį nori strigti apačioje, ar palikti taip? Klausiu, tai ar stūmoklis koks deformuotas, ne ne viskas gerai tik kai mažas šiluminis tarpas tai taip gaunasi. Aš pasakoju kad taip palikti negali ir privalo didinti šiluminį tarpą pagal tech. reikalavimus. O jis sako - tai aš jau nebežinau, vienas tokio nori, kitas kitokio nori - nebesugebame pagal klientų norus šokinėti. Na aš vėl - padarykite pagal gamintojų reikalavimus ir srigti negali. Pokalbis baigėsi, taip ir padarė. Bet išvada peršasi viena, kad atsiranda meistrų kurie mano kitaip nei techninės literatūros ir šlifuotojai daro broką pagal klientų pageidavimus. Šiluminis tarpelis padarytas 0,025, o jei rekia 0,050 tai vadinasi šilumos tarpelis sumažintas dvigubai . Po tokio užvilkimo kenčia visa cilindrinė grupė - žiedai, stūmoklis, cilindras.
kęstutis rašė:Sveiki. Cilindras gal šlifuotas Asveloje? Man yra tekę ten šlifuoti Voschod cilindrą. Daviau seną cilindrą, naują remontinį stūmoklį ir laukiau atlikto darbo. Bet sulaukiau meistro skambučio - prašlifavome cilindrą pagal stūmoklį, bet jis truputį nori strigti apačioje, ar palikti taip? Klausiu, tai ar stūmoklis koks deformuotas, ne ne viskas gerai tik kai mažas šiluminis tarpas tai taip gaunasi. Aš pasakoju kad taip palikti negali ir privalo didinti šiluminį tarpą pagal tech. reikalavimus. O jis sako - tai aš jau nebežinau, vienas tokio nori, kitas kitokio nori - nebesugebame pagal klientų norus šokinėti. Na aš vėl - padarykite pagal gamintojų reikalavimus ir srigti negali. Pokalbis baigėsi, taip ir padarė. Bet išvada peršasi viena, kad atsiranda meistrų kurie mano kitaip nei techninės literatūros ir šlifuotojai daro broką pagal klientų pageidavimus. Šiluminis tarpelis padarytas 0,025, o jei rekia 0,050 tai vadinasi šilumos tarpelis sumažintas dvigubai . Po tokio užvilkimo kenčia visa cilindrinė grupė - žiedai, stūmoklis, cilindras.
Visų pirma reikia išsimatuoti turimą stūmoklį, prieš vežant šlifuoti, kad nebūtų deformuotas. Asveloje priduodant šlifavimui pakanka pasakyti norimą šiluminį tarpą, tada klausimų nekils. Seniau ten dirbo suprantantis apie sovietinę techniką, tai žinojo tarpus. Dabar geriau nurodyti iš anksto
Čia tik mano nuomonė: Meistrai dirbantys šį darbą privalo žinoti ką daro ir užsakovui tai neturėtų rūpėti - ieškotis literatūros, suprasti apie metalų plėtimosi amplitudes priklausomai nuo temperatūrų ir t.t. Nėra tekę girdėti kad automobiliui šlifuojant cilindrus, užsakovas nurodinėtų meistrui šiluminius tarpelius. O kai užsakovas nurodo norimą tarpelį - meistrai nebeneša jokios darbo atsakomybės nors ir dirbdami gal padaro broką ir mažesnį tarpelį nei prašėt. Ar visi parsivežę matavo su mikrometrais ką ten sumeistravo? Gyvas pvz. po šlifavimo užvelka cilindrinę grupę - ir kam galima pareikšti pretenzijas - kaip prašėte taip ir padarėme.