Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Pannonia T1 1961m. remontas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
marjaxxx
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
Miestas: Panevėžys - Vilnius

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Standartinė marjaxxx »

kęstutis rašė:Čia tik mano nuomonė:
Meistrai dirbantys šį darbą privalo žinoti ką daro ir užsakovui tai neturėtų rūpėti - ieškotis literatūros, suprasti apie metalų plėtimosi amplitudes priklausomai nuo temperatūrų ir t.t. Nėra tekę girdėti kad automobiliui šlifuojant cilindrus, užsakovas nurodinėtų meistrui šiluminius tarpelius. O kai užsakovas nurodo norimą tarpelį - meistrai nebeneša jokios darbo atsakomybės nors ir dirbdami gal padaro broką ir mažesnį tarpelį nei prašėt. Ar visi parsivežę matavo su mikrometrais ką ten sumeistravo? :D
Gyvas pvz. po šlifavimo užvelka cilindrinę grupę - ir kam galima pareikšti pretenzijas - kaip prašėte taip ir padarėme.

Na jei jau lendama į varikį iki šlifavimų, reikia šiek tiek pasidomėt apie šiluminius tarpelius. Sovietinei 2T technikai jie bus kitokie, nei šiuolaikiniai. Be to, novodielai stūmokliai irgi dažniau linkę plėstis labiau (matyt lydinys skiriasi). Aš tikiu, kad automobiliams yra katalogai ar kažkoks standartas, pagal kurį ir padaro, bet senovinei techikai - meistro žinių reikalas :)
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Standartinė kęstutis »

Ir kuo vertos mūsų žinios, jei šlifavimo darbus atliekame ne patys. O darbų atlikimui kaip ir nėra pasirinkimo kur kitur atlikti. Geras meistras neapsiims daryti per mažą tarpą, nes užvilkti varikliai tai kenkia jo firmos reputacijai.
Mano atvėju, kaip rašiau - po pirmo prašlifavimo stūmoklis strigo tik apačioje ir patys patvirtino kad stūmoklis geras ir nėra deformuotas - o tarpelį tai padarėme. Išvada būtų kad cilindro apačioje skylė mažesnė nei viršus. Arba sugeba matuoti stūmoklio viršų , o ne sijoną kur yra plačiau. Ar jų staklės nėra tikslios ir daro paklaidas. Buvo čia forume straipsnis kai parsivežęs ir pamatavęs rado kitus matmenis nei buvo sutarta.
Ar parsivežę iš šlifavimo matuojate, ar atitinka užsakytus matmenis -? ...... :?:
Dainys16
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 16 Spa 2013, 20:00

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Standartinė Dainys16 »

Dėkui už nuomones.
Esmė ta, kad užsisakiau nauja rem komplektą iš vengrų fi68,5mm (galvojau geras stūmoklis, bet ten taivanio pasirodo, bet nesvarbu), padaviau viską kartu ir man vienas kolega rekomendavo, kad sušlifuoti standžiai, o koks ten tarpas tai taip ir nežinau, lyg sakė ir 0,025mm, taip šlifuoja Jawa motociklams, tai jiems būna gerai, o Pannonia pasirodo su tokiu tarpeliu neina.

Tai va, surinkus viską, ant vietos pakėlus ratą padariau 200 km o po to išvažiavau į kelią ir pavažiavau 10 km ir užvilko pirmą kartą.

po to vėl važinėjau atsargiai, tai po to karto dar gal 3-4 kartus užvilko.

Išėmiau viską tai 6 vietose viršuje ties įsiurbimu pavilkta. Tada dėjau seną naują rusišką stūmoklį vistiek vilko bet lyg ir daugiau jau nusivažiuodavo, bet vistiek dar kaista. Irgi pavilko keliose vietose.

To pasekoje vėl išėmiau viską, dėjau seną kitą cilindrą su nauju stūmokliu, tai reikėjo važiuoti, tai važiavau, nors barška, bet važiavo :DD

Bet noriu vistiek tą šlifuotą susitvarkyt, tai manau, kad reiks biški dar jį prašlifuoti, nes matosi ,ad gali būti aliuminio likę ant cilindro ir jau matosi blizgėjimas, tai manau kad nedaug trūksta iki normalau važiavimo :)))

Darė tai ne ta firma, firmos pavadinimo nežinau.

Šiaip reikia viską permatuoti ir žiūrėti kokiam tai specialistui.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Standartinė tadas1991 »

Paprastai kuo mazesnis specialistas, tuos geriau gaunasi tikslieji darbai. Chamiska drasa ramiu veidu varyt chaltura nera geras remontas. Bet jei buvo uzsakovo klaida, o darbas atliktas pagal uzsakyma, tai kaltas uzsakovas. Nebent jei atlikejas zinojo is karto, kad bus blogai, bet net nebande ispeti. Bet tai su tokiais motorais dabar jau kasdiena retas dirba. Nelabai geras remontas ir nepatyrusia drebancia ranka daryt, bet daznai gaunasi daug geriau, nes tenka susirasti tikslios informacijos, kaip nesugadint. Cia ne varztu verzimas is rankos, patirtis mazai groja. Reikia zinoti tuos skaicius mintinai arba ieskoti ju literaturoje.
Esu Citroen BX 1.8TD voztuvu velenelio laikikliu laisvuma reguliaves (svitriniu popieriumi ant lentos pritrininejau laikiklius, nes meistrai po luzusio velenelio (velenelis sulauzo ir spynas, o nuo kitos galvos dedant - netinka) remonta buvo padare pakaisiodami folijos, o pati laisvuma matavau prispaudinedamas svino/alavo gabaliukus ir matuodamas stori) pagal VAZ Niva velenelio leidziama laisvuma, bet cilindro ir stumoklio tarpelis yra visai kitas, ir labai esminis matmuo ir kiekvieno tipo variklyje jis kitoks. Indekluose juk niekas nenukrypineja 0.25mm, uzgnybtu arba prasuktu iskart. Stumoklis duoda daugiau tolerancijos, bet geriau neisradinet dviracio. Tas barskejimas irgi. Kartais zmones nori, kad 60tu metu dvitaktis variklis dirbtu kaip naujo KTMo, nors tie patys europietiski dvitakciai dar kokiais 90tais labai normaliai barskejo. Nepamirskit i benza maisyti seno tipo varikliams tinkama tepala, o ne siuolaikinius zoliapjovinius, daznai ant garso jauciasi skirtumas.
Dainys16
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 16 Spa 2013, 20:00

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Standartinė Dainys16 »

SVEIKI,
Nori pasigirti, kad variklis po perrinkimo naujos grupės, jau prisidirbo, dabar lekia kaip bitė :), reikėjo tik kantrybės ir švelnumo važinėjant. Pravažiavau 3500 km ir jaučiu, kad vis geriau ir geriau :) Ne veltui buvo atliktas toks stiprus suleidimas, tiesiog reikėjo laiko, kad prisidirbtų.

Stūmoklis ir žiedai buvo pirkti iš Vengrijos, bet gavęs juos, pastebėjau, kad tai kiniškos prekės ir kokybė jų tikrai ne kokia, greit užvilgdavo, tai teko dėti naują seną originalų stūmoklį ir naujus senus žiedus, tai su jais dabar ir važinėju :).
Prikabinti failai
20200420_185828.jpg
20200420_190936.jpg
20200507_184352.jpg
20200507_173336.jpg
Skelbti atsakymą