Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Atsakyta: 1950-1952 Veritas Dyna
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 267
- Užsiregistravo: 29 Sau 2005, 12:25
Atsakyta: 1950-1952 Veritas Dyna
Aptakus kabrioletas, kas jis? Žinau jūs sušuksit tai...., bet gerai įsižiūrėkit.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo sv32 15 Vas 2007, 18:54, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 571
- Užsiregistravo: 06 Kov 2005, 15:17
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 571
- Užsiregistravo: 06 Kov 2005, 15:17
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 267
- Užsiregistravo: 29 Sau 2005, 12:25
Auto/moto myslės
Taip vokiška, bet jokiu būdu ne Porche.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1354
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
- Miestas: neKaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 267
- Užsiregistravo: 29 Sau 2005, 12:25
Auto/moto myslės
Ne, tai ne DKW, atkreipkite dėmesį kaip atsidaro durys, ir koks priekinis sparnas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1217
- Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
Re: Auto/moto myslės
sv32 rašė:Ne, tai ne DKW, atkreipkite dėmesį kaip atsidaro durys, ir koks priekinis sparnas.
Į viską atkreipus dėmesį, kilo graži įdėja - ar tik nebus tai toks įdomus techniškai "aparatas", vardu "Dyna - Veritas" su firmos "Baur" pagamintu kėbulu?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 267
- Užsiregistravo: 29 Sau 2005, 12:25
Auto/moto myslės
Taip Jūs visiškai teisus, paminėdami net kėbulo gamintoja (o gal jis ir padėjo atsakyti) iš Sttutgart ''Bauer'' pas kurį taip pat buvo gaminami DKW, Auto Union visiems cabrio automobiliams, kėbulai.
Firma Veritas nuo savo gyvavimo pradžios 1946 m. savo gaminamuose automobiliose pagrinde naudojo BMW technologijas, ir vaduodamasi iš finansinių sunkumų bendradarbiaudama su Panhard 1950-1952 m. išleido Dyna modelį, tai buvo paskutinis Veritas vaikutis, kuris turėjo konkuruoti su VW. Jų viso buvo pagaminta 176 vnt. išliko 8 vnt. ir užtikrintai galim pasakyti, kad tai tikrai retai sutinkamas automobilis. (Rekomenduoju įsigyti).
Veritas Dyna;
oru aušinamas dviejų cilindrų keturtaktis Panhard variklis 744 ccm. 32 Aj. prie 5000/min. keturių pavarų, pavarų dėžė varė priekinius ratus. Max greitis 116 km/h.
Sėkmės toliau spėliojant.
Firma Veritas nuo savo gyvavimo pradžios 1946 m. savo gaminamuose automobiliose pagrinde naudojo BMW technologijas, ir vaduodamasi iš finansinių sunkumų bendradarbiaudama su Panhard 1950-1952 m. išleido Dyna modelį, tai buvo paskutinis Veritas vaikutis, kuris turėjo konkuruoti su VW. Jų viso buvo pagaminta 176 vnt. išliko 8 vnt. ir užtikrintai galim pasakyti, kad tai tikrai retai sutinkamas automobilis. (Rekomenduoju įsigyti).
Veritas Dyna;
oru aušinamas dviejų cilindrų keturtaktis Panhard variklis 744 ccm. 32 Aj. prie 5000/min. keturių pavarų, pavarų dėžė varė priekinius ratus. Max greitis 116 km/h.
Sėkmės toliau spėliojant.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.