Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

GAZ 69 rekonstravimas

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

GAZ 69 atstatymas

Standartinė silvijus »

Sveiki, virindamas kėbulo detales kurios susiglausdavo viena ant kitos, plokštumas nupurkšdavau "Dinitrol" purškiamu cinku.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

Standartinė silvijus »

Vidines ertmes taippat išpurškiau cinku vėliau planuoju pripurkšti vašku, o gal kas nors turi geresnį patarimą kaip nuo korozijos apsaugoti vidines kėbulo ertmes
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo silvijus 10 Gru 2008, 17:01, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
GERASS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1241
Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
Miestas: Panevėžys

Standartinė GERASS »

o jai tuo pačiu nigrolu?
silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

Standartinė silvijus »

Kiek teko girdėti vaškas neva nenuteka sukietėjusi plėvelė nereguoja į temperatūros pokyčius netrukinėja. Jei galite plačiau papasakokite apie "Nigrolą" ir apie jo savybes.
silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

Standartinė silvijus »

Akumuliatoriaus skyriuas atnaujinimas, keleivio pusės slenkstis.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Gražus darbas, stiprus užmojis - įdomu stebėti veiksmų eigą. Nelabai žinau, kokia purškiamo cinko paskirtis ir kiek iš to naudos, kai užpurški ant rūdžių (atleisk jei neteisingai įžiūrėjau nuotraukose), bet mano manymu geriausia yra nusmėliuoti ir nugruntuoti. Po nudažymo pripurški ertmes konservantu ir baigtas kriukis :-) .
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Darbų apimtys tikrai daro įspūdį- turbūt daugiau nei pusė kėbulo gaminama iš naujo. Pagarba :labas: . Čia pats darbuojiesi, ar samdai kokį specialistą?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

Standartinė silvijus »

Prieš virindamas detales kurios susiglaudžia plokštumomis nušveičiau kampiniu šlifuokliu uždėjęs diskelį su švitriniu popieriumi šveičiau tik tas vietas kurios virinant susiglaudžia. Nušveistą vietą nuriebinau su nefrasu (gal teisingas pavadinimas) ir užpurškiau cinką.
Beveik visos detalės susiglaudė plokštumomis pagamintos iš naujos skardos, bet vistiek jas reikėjo pašveisti nes per kelias savaites po pagaminimo jos pasidengė rūdimis gal dėl to kad gaminimo metu buvo liečiama rankomis ir suregavo su prakaitu. Po virinimo darbų visą kėbulą nuvežiau nusmėliuoti (vėliau patalpinsiu nuotraukas).
Visus darbus atlieku pats vienas laisvu nuo darbo metu. Tam reikalui įsigijau suvirinimo pusautomatį lietuvišką "Alvė" gamybos. Pasigaminau stalą su stačiais kampais ir lygia plokštuma (nuotraukose matosi), kad būtų galima patogiai lankstyti detales iš skardos, virinti. Keletą dienų pasimokinęs pradėjau virinti tas kėbulo dalis, kurios nesimato.
Virinti paprastu suvirinimo aparatu buvau išmokęs ankščiau bemeistraudamas kartu su tėvu (stačių siūlių elektrodu virinti dar neišmokau pasivertęs detalę tinkamu kampu, kad nubėgtų šlakas, suvirinu gražiai), todėl su pusautomačiu buvo paprasčiau išmokti.
Dėl purškiamo cinko, naudojau jį todėl, kad apie jį sužinojau benaršydamas šį forumą, bet galių patvirtinti kad aplink suvirinimo vietą užpurkštas cinkas nenudega. Jei prieš virinant virinimo vietoje nenuvalomas nebūna gero kontakto.
silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

Standartinė silvijus »

Norėjau paklausti dėl skardos. As naudojau 1 mm skarda šalto valcavimo kurią įsigijau UAB "Senukų prekybos centras" pagaminta Rusijoje. teko girdėti kad automobilių gamybos pramonėje naudojama speciali skarda. Gal ir vėlu nes didžiuma kėbulo virinimo darbų baigta, bet norėčiau žinoti ar tinkamą skardą naudojau.
Paskutinį kartą redagavo silvijus 11 Gru 2008, 01:19, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

silvijus rašė: gal dėl to kad gaminimo metu buvo liečiama rankomis ir suregavo su prakaitu.


:D Manau tiesiog plikas metalas su ore esančia drėgme