Sveiki,
As esu Silvijus iš Kauno. Šiuo metu turėdamas laisvo laiko atstatinėju 1969 m. buvusioje SSRS pagamintą visureigį GAZ 69. Pagrindiniai darbai vyko vasaros metų siuo metu užbaiginėju smulkius kėbulo tvarkymo darbus.
Labai daug geros informacijos radau benaršydamas si foruma, todel nusprendziau pasidalinti su bendraminčiais savo darbo patirtimi, nes prieš kebulo dažymo, glaistymo darbus iškilo begalės klausimų. tikiuosi sulaukti rimtų patarimų.
Turiu sukaupęs keletą nuotraukų nuo restauracijos pradžios, palaipsniui pribėgdamas pamėginsiu jas patalpinti.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
GAZ 69 rekonstravimas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
GAZ 69 rekonstravimas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo silvijus 10 Gru 2008, 16:58, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
-
- Forumietis
- Pranešimai: 489
- Užsiregistravo: 30 Kov 2004, 02:05
- Miestas: klaipeda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1609
- Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
Prieš restauraciją "gazikytis" atrodė visai neblogai pirkau iš žmogaus Tauragės raj. kuris vietinių meistrų padedamas automobilį buvo sulopęs (užvirinęs skardos lopus ant išpuvusių vietų jų neišpjaunant) ir užglaistęs, nudažęs aliejiniais dažais. Bet vėliau gera prekinė išvaizda parodė savo tikrąjį veidą. Vidinės kėbulo ertmės buvo kiaurai vietomis supuvę. Tiltai nesisuko, buvo nemeistriškai įmontuotas 24 volgos variklis, galimai priekinis UAZ 469 paprastas tiltas (ratų guoliaviečių korpusas, kuris tvirtinasi ant obuolio per kurį lankstosi pusašiai masyvesnis už mano šiuo metu turimą galimai originalų GAZ 69 priekinį tiltą). Vietoje senojo negražiai, pažeidžiant rėmą, įstatyto volgos variklio įdėjau ford sieros 2.3D (nuotraukas patalpinsiu vėliau). Greičių dėžė liko originali darbus kokybiškai atliko vyrukas iš Šakių rajono. Pagamino tvirtinimo plokštę variklis-greičių dėžė, įstatė variklį pakeisdamas karterio formą, pritaikė duslintuvą. Radiatorių paliko originalų. Jeigu pavyks ateityje nebrangiai įsigyti originalų GAZ 69 variklį jį atrestauruosiu ir dėl istorinės mano automobilio vertės ateityje padėsiu šiltai į kampą garaže:) "Gazikytis" bent išvaizda bus kuo arčiau originalo išskyrus variklį, galimai atsisakysiu svirtinių amortizatorių (nors esu nebrangiai Ramučiuose Kauno raj. naujus įsigyjęs) ir gal uždėsiu UAZ 469 portalinius (kariškus) tiltus.
Aš ir mano "Gazikytis" :)
Aš ir mano "Gazikytis" :)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo silvijus 10 Gru 2008, 17:00, redaguota 1 kartą(us).
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus