Puslapis 1119

Re: K-750M 1966

Parašytas: 19 Lap 2017, 01:50
Ledūklis
Spidometras atnaujintas neįtikėtinai :shock: Dėl ciferblato - kur daro šiais laikai šilkografinę spaudą?

Re: K-750M 1966

Parašytas: 19 Lap 2017, 14:02
Stumoklis24
Spidometras :puiku:

Re: K-750M 1966

Parašytas: 19 Lap 2017, 16:55
Vima
Ledūklis rašė:... Dėl ciferblato - kur daro šiais laikai šilkografinę spaudą?
Man padarė UAB "Printela" Kaune. Pradžioj buvau pasigaminęs lipdukus ir ciferblatui, bet nepatiko atsiradęs blizgėjimas vartant ciferblatą tam tikrais kampais. Šilkografija brangesnis variantas, bet užtai atrodo kaip originalas. Jei neklystu, originaliai turėjo būti naudojama tampografija.

K-750M 1966

Parašytas: 19 Lap 2017, 20:33
Vima
Ar nuotraukoje matoma varinė šyna originali? Pagal schemą, ji turi sujungti relę su neigiamu akumuliatoriaus poliumi. Jeigu ją prisuku toje vietoje, kur matosi nuotraukoje, ilgio neužtenka. Jei prisuku relės tvirtinimo prie rėmo varžtu, tada viskas ok. Tokią šyną radau prisuktą prie senos relės.

Kitas klausimas: kurioje vietoje prisisuka neigiamas akumuliatoriaus laidas? Manyčiau turėtų kažkur prie variklio, tik nežinau kurioje vietoje?

K-750M 1966

Parašytas: 20 Lap 2017, 21:04
Vima
Vis dar laukiu atsakymų į klausimus:

1. Kokiu būdu jungiasi galinio sparno gabarito laidas į bendrą sistemą. Kas ten per mistinė kaladėlė, nurodyta kataloge?
2. Kur jungiasi neigiamas akumuliatoriaus laidas?
3. Kaip jungiasi krovimo relės korpusas su neigiamu akumuliatoriaus polium?

Gal aplamai kas galit nufotografuoti tą vietą, būtų aiškiau

Kolegos, padėkit :labas:

Re: K-750M 1966

Parašytas: 24 Lap 2017, 20:02
cloudio
Sveiki,
Gaila, foto neturiu kaip ir motociklo, bet pamėginsiu atsakyti.

1. Ta kaladėlė tai yra bronzinis strypelis, pragręžtas išilgai ir iš viršaus turi dvi vietas su sriegiais varžtukais pritvirtinti laidus (kažkas panašaus kaip jawos sankabos troso).
2. Nepamenu. Lyg ir prie rėlės tvirtinimo varžtų.
3. Rėlės kurpusas jungiasi prie rėmo masės per šiną, kaip jūsų pvz. Pridedu foto, kur maždaug matosi, kaip ta šina prisisuka tais pačiais rėlės tvirtinimo varžtais.

K-750M 1966

Parašytas: 25 Lap 2017, 09:49
Vima
Ačiū Cloudio, įnešėte aiškumo. Reiškiasi visgi panaudosiu tą turimą varinę šyną, nes jei ją jungsiu prie relės tvirtinimo varžto, o ne akumuliatoriaus klemos, kaip kad galvojau iš pradžių, ilgis bus pats tas. Dėl to bronzinio vamzdelio, tai apie jį pirmą kartą iš Jūsų girdžiu, kiek domėjausi papildomai, niekas tokio dalyko neminėjo. Na bet kataloge iš tikrųjų pavaizduota kažkas panašaus, todėl bandysiu pasigaminti.

K-750M 1966

Parašytas: 25 Lap 2017, 09:56
Vima
Kur Lietuvoje būtų galima nusipirkti rusiškas padangas "Петрошина И-40 3.75 R19" ? Gal kas turit užtaupę ?

Re: K-750M 1966

Parašytas: 26 Lap 2017, 09:53
virgas
Vima rašė:Kur Lietuvoje būtų galima nusipirkti rusiškas padangas "Петрошина И-40 3.75 R19" ? Gal kas turit užtaupę ?
Parašiau jums nr į pm. Pabendraukit su tuo žmogum. Jis turėtų pagelbėt.

K-750M 1966

Parašytas: 26 Lap 2017, 20:33
Vima
Judam toliau link finišo. Nežinau ant kiek tai originalu, tačiau visose knygose ir kataloguose parodytos akseleratoriaus trosų, o taip pat sankabos - degimo ankstinimo trosų poros, sujungtos tarpusavyje gumine žarnele. Pasirodo šiais laikais 9-10 mm vidinio diametro paprasta (ne benzinui) guminė žarnelė yra didžiulis deficitas. Po ilgos savaitės paieškų reikiamą šiaip ne taip radau Aleksoto turguje. Neturėjau iš ko pamatuoti reikiamų ilgių, tai pjoviau "iš akies" ir sustumdžiau tose vietose, kur liečiasi su rėmu ir trosų pačioje pradžioje. Akseleratoriaus trosus jungiau 3 gabaliukais, sankabos - degimo ankstinimo trosus 2, kaip kad parodyta kataloguose.