Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.
Gražu matyt prikeltą legendą Pats irgi turiu Ižioką, kuris turi panašią istoriją, tai irgi galvoju prikelt antram gyvenimui Beto aprašyk kokias kitas modifikacijas darei varikliui, nes "veidaknygėj" tikrai mačiau daugiau modifikacijų
Atgaivinau seną korburatorių. Radau informacijos kažkur rusiškoje literatūroje kad pratekinant pagrindine skyle 0,6 ar tai 0,8 mm (ar dar daugiau) galima išpešti daugiau jėgos (1-3AG). Žinoma smalsumas pabandyti nugalėjo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Taip pat apsišarvavus kantrybe is gerais įrankiais praportinau senuko cilindrą. Parinkom angų formas pagal ivairius 'two stroke tunning handbook' literatūrą ir specialistų rekomendacijas, kurie duoną uždirbdavo iš tokių darbų. Kandagi aš pats mėgstu važinėti žemesnėmis apsukomis tad ir langų formos parinktos taip, kad daugiau jėgos būtų and žemesnių-vidutinių apsukų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kadangi prisimenu ir sekiau viską su šiuo motociklu nuo pat pradžių, (o bajeriai su juo ir 'motozone' judėjimas padarė daug įtakos ir mūsų kaimui ) taigi labai nudžiugino, kad jis vėl atgaivintas ir tobulinamas
Sakei iki 2015 reikėjo keist tik žvakes ir diskelius? O kaip stūmoklis ir žiedai, ar visą laiką atlaikė tie patys?
Dabar jau čia matau gerų patobulinimų bus. Įdomu kaip rezultatai pasijaus. Šiuo metu variklio dalis tobulini Anglijoj ar padeda ir Lietuvoj draugai?
Iki 2015 teko tik žvakes ir diskelius ir tepalų kartas nuo karto dapilt. Buvo momentas, kai lenkiant mašiną pakeliui iš Kauno į Birštoną ties Garliava variklis tiesiog sustojo ant lenkimo ir teko and sankabos atsitraukt ir nuriedėt į kelkraštį. Galvojau jau teks daryt kapitalinį, bet truputį ataušus varikliui sugebėjau užsikurti ir toliau tęsti keliones su ta pačia grupe. Vėliau paaiškėjo buvau neaiškaus tepalo į benziną pripylęs. Manau ir toliau būčiau važinėjęs su tuo pačiu varikliu jei ne visai išsausėję, cypiantys guoliai kur net variklio garsą užgožt pradėjo.
Prie variklio prisidėjo geri kolegos is draugai tiek iš Lietuvos, tiek iš Anglijos, Didelis ačiū forumiečiui Jarukui už vargus rūpinantis detalėmis ir surenkant variklį iki grupės. Anglijoje persirinkti variklį būtų kainavę dvigubai ar net dar brangiau. Vien tik už cilindro šlifavimą teko palikti 50eur.. Stūmokliai lieti Autotechnikoj ir laiškais keliavo į Angliją (kaip ir kitos detalytės). O beto su darbais pasirodo viskas žymiai greičiau vyksta gimtinėj.
Praportinus angas, užsigeidžiau ir kitų cilindro prapūtimo kanalų kamštukų (nežinau tikslaus jų pavadinimo). Originalūs visai nesutapo su angomis, o ir pagal turimą literatūrą rekomenduotina padaryti statesnius pralaidumo kampus. Susigalvojau juos padaryti iš dviejų dalių, panaudojant senųjų aušinimo briauneles ir išdrožti naujus vidurius.
Teko pasidaryti tokį flanšiuką, kad senasias detalytes būtų galima lengvai sucentruoti ir apdirbti su tekinimo staklėmis.
Originalus liejinys tiesiog graudžiai blogos kokybes vienos oro kišenės. Gaila kad originaliosaušinimo briaunelės jau buvo nulaužytos, o darytis visas iš naujo nebebuvo kantrybės.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.