Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.
silvijus rašė:Norėjau paklausti dėl skardos. As naudojau 1 mm skarda šalto valcavimo kurią įsigijau UAB "Senukų prekybos centras" pagaminta Rusijoje. teko girdėti kad automobilių gamybos pramonėje naudojama speciali skarda. Gal ir vėlu nes didžiuma kėbulo virinimo darbų baigta, bet norėčiau žinoti ar tinkamą skardą naudojau.
Dėl skardos - geresnio ką čia rasi. Kažin ar kas pardavinėja specialios paskirties, automobilionę skardą.
Kėbulo dugno virinimui naudojau 2 mm storio šalto valcavimo skardą. Stengiausi virinti taip kad būtų kuo mažiau suvirinimo siūlių.
Besikonsultuojant su kėbulo tvarkymo meistrais jie teigė, kad labiausiai kėbulas rudija suvirinimo vietose, nuteikė pesimistiškai apsaugot neva galimybių nėra surudis vistiek tik naudojant brangiasnes priemones išvengsi kėbulo sugriuvimo:) Gal tarp Jusų yra senos technikos mėgėjų, kurie suremontavę savo automobilius jau apie 5-10 metų yra isitikine jų naudotų antikorozinių priemonių efektyvumu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
silvijus rašė: ...Beveik visos detalės susiglaudė plokštumomis pagamintos iš naujos skardos, bet vistiek jas reikėjo pašveisti nes per kelias savaites po pagaminimo jos pasidengė rūdimis gal dėl to kad gaminimo metu buvo liečiama rankomis ir suregavo su prakaitu...
Kur surudija nuo prakaituotų pirštu matosi atspaudai. Daugiausiai surūdija nuo suvirinimo metu išsiskiriančių garų, be to angliarūgštė...
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija. Stipinuotų ratų remontas Smėliavimas ir stiklavimas Tel.868239189 vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Sveiki,
Ford sieros 2,3 D variklis su greičių dėže sujungtas per metalinį perėjimą (nuotrauka).
Nusmėliuotas kėbulas, o po to nupurkštas rūdžių surišėju-gruntu Epoxy brunox.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
dedant sieros varikli nematau tikslo palikt gaziko pavaru deze, nes originalumo tai nebelieka. Manau paprasciau daryt kardano perejima negu zendint visai skirtingus agregatus. Dar zinant kad benzino deze su dyzeliu varikliu letina auto. ar nesigaus greitis kaip motoblokui
silvijus rašė:Kėbulo dugno virinimui naudojau 2 mm storio šalto valcavimo skardą. Stengiausi virinti taip kad būtų kuo mažiau suvirinimo siūlių. Besikonsultuojant su kėbulo tvarkymo meistrais jie teigė, kad labiausiai kėbulas rudija suvirinimo vietose, nuteikė pesimistiškai apsaugot neva galimybių nėra surudis vistiek tik naudojant brangiasnes priemones išvengsi kėbulo sugriuvimo:) Gal tarp Jusų yra senos technikos mėgėjų, kurie suremontavę savo automobilius jau apie 5-10 metų yra isitikine jų naudotų antikorozinių priemonių efektyvumu.
Kėbulo darbus darai gražiai ir teisingai - nėr nė ko pridurt. O kas liečia ilgaamžiškumą tai, jeigu važinėsi tik vasaros, sausuoju sezonu, laikysi automobilį sausame, ventiliuojamame garaže, po pasivažinėjimų purvynais gerai išprausi, žiūrėk ir prabėgs tas 10 ar daugiau metelių be didesnių korozijos pažeidimų. Nėra tokių priemonių, kurias panaudojus kėbulas pasidarytų amžinas . Tačiau dilema - amžina .
Vienas klausimėlis: kur pirkai juodą epogruntą? Gal būtų įmanoma pamatyti foto, kaip dėžutė atrodo?
graziai vyksta darbai,tik patarciau det scorpo2.5td ,daug smagesne auto bus,viskas atitinka kaip ir sieros.dar klausimukas ar prailgino pirmini veleneli pavaru dezei,jai ne tai gausi ilgint,o kad deze orginale palikai ,tai gerai vazinesi ,kaip su automatu