Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

GAZ 69 rekonstravimas

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

gazas69
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 479
Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 18:32
Miestas: Biržai

Standartinė gazas69 »

tadas1991 rašė:
silvijus rašė: gal dėl to kad gaminimo metu buvo liečiama rankomis ir suregavo su prakaitu.


:D Manau tiesiog plikas metalas su ore esančia drėgme


Dalis tiesos yra, bet pirma pradeda rudyti tos vietos kur buvo liečiamos pirštais.
RENKUOSI GAZ - VAŽUOJU IR TAUPAU ! { GAZ-69A 1971m , Iž - 49+ВП - 56 }

865224077
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

silvijus rašė:Norėjau paklausti dėl skardos. As naudojau 1 mm skarda šalto valcavimo kurią įsigijau UAB "Senukų prekybos centras" pagaminta Rusijoje. teko girdėti kad automobilių gamybos pramonėje naudojama speciali skarda. Gal ir vėlu nes didžiuma kėbulo virinimo darbų baigta, bet norėčiau žinoti ar tinkamą skardą naudojau.

Dėl skardos - geresnio ką čia rasi. Kažin ar kas pardavinėja specialios paskirties, automobilionę skardą.
silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

Standartinė silvijus »

Kėbulo dugno virinimui naudojau 2 mm storio šalto valcavimo skardą. Stengiausi virinti taip kad būtų kuo mažiau suvirinimo siūlių.
Besikonsultuojant su kėbulo tvarkymo meistrais jie teigė, kad labiausiai kėbulas rudija suvirinimo vietose, nuteikė pesimistiškai apsaugot neva galimybių nėra surudis vistiek tik naudojant brangiasnes priemones išvengsi kėbulo sugriuvimo:) Gal tarp Jusų yra senos technikos mėgėjų, kurie suremontavę savo automobilius jau apie 5-10 metų yra isitikine jų naudotų antikorozinių priemonių efektyvumu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

Standartinė silvijus »

...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Standartinė Vaidotas73 »

silvijus rašė: ...Beveik visos detalės susiglaudė plokštumomis pagamintos iš naujos skardos, bet vistiek jas reikėjo pašveisti nes per kelias savaites po pagaminimo jos pasidengė rūdimis gal dėl to kad gaminimo metu buvo liečiama rankomis ir suregavo su prakaitu...


Kur surudija nuo prakaituotų pirštu matosi atspaudai. Daugiausiai surūdija nuo suvirinimo metu išsiskiriančių garų, be to angliarūgštė...
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Vartotojo avataras
Justinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 65
Užsiregistravo: 12 Bal 2004, 18:09
Miestas: Kaunas

Standartinė Justinas »

Šaunu! o gal turite ir sierros variklio sujungto su gaz greičių dėže foto ? :)
silvijus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
Miestas: KAUNAS

Standartinė silvijus »

Sveiki,
Ford sieros 2,3 D variklis su greičių dėže sujungtas per metalinį perėjimą (nuotrauka).
Nusmėliuotas kėbulas, o po to nupurkštas rūdžių surišėju-gruntu Epoxy brunox.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
nerijus69
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: 29 Bir 2007, 23:39

Standartinė nerijus69 »

dedant sieros varikli nematau tikslo palikt gaziko pavaru deze, nes originalumo tai nebelieka. Manau paprasciau daryt kardano perejima negu zendint visai skirtingus agregatus. Dar zinant kad benzino deze su dyzeliu varikliu letina auto. ar nesigaus greitis kaip motoblokui :?:
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

silvijus rašė:Kėbulo dugno virinimui naudojau 2 mm storio šalto valcavimo skardą. Stengiausi virinti taip kad būtų kuo mažiau suvirinimo siūlių.
Besikonsultuojant su kėbulo tvarkymo meistrais jie teigė, kad labiausiai kėbulas rudija suvirinimo vietose, nuteikė pesimistiškai apsaugot neva galimybių nėra surudis vistiek tik naudojant brangiasnes priemones išvengsi kėbulo sugriuvimo:) Gal tarp Jusų yra senos technikos mėgėjų, kurie suremontavę savo automobilius jau apie 5-10 metų yra isitikine jų naudotų antikorozinių priemonių efektyvumu.


Kėbulo darbus darai gražiai ir teisingai - nėr nė ko pridurt. O kas liečia ilgaamžiškumą tai, jeigu važinėsi tik vasaros, sausuoju sezonu, laikysi automobilį sausame, ventiliuojamame garaže, po pasivažinėjimų purvynais gerai išprausi, žiūrėk ir prabėgs tas 10 ar daugiau metelių be didesnių korozijos pažeidimų. Nėra tokių priemonių, kurias panaudojus kėbulas pasidarytų amžinas :lol: . Tačiau dilema - amžina :D .
Vienas klausimėlis: kur pirkai juodą epogruntą? Gal būtų įmanoma pamatyti foto, kaip dėžutė atrodo?
babauzis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
Miestas: Telsiu raj. varniai

Standartinė babauzis »

graziai vyksta darbai,tik patarciau det scorpo2.5td ,daug smagesne auto bus,viskas atitinka kaip ir sieros.dar klausimukas ar prailgino pirmini veleneli pavaru dezei,jai ne tai gausi ilgint,o kad deze orginale palikai ,tai gerai vazinesi ,kaip su automatu :puiku: