Puslapis 618

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 29 Gru 2017, 14:25
Raimis
Kalvis rašė:...Negalima ratų guolių špricuoti. Stebulėje susikaupia kokie 200g tepalo, jis ten gauna dulkių, drėgmės ir t.t. Špricuojant, naujas tepalas tik pastumia senajį į guolį. Gaunasi, kad kaskart tepame senu, užterštu tepalu...
Atsiprašau, kad vėl kiek nutolsim nuo konkretaus projekto, tačiau norėčiau pasiaiškinti šį momentą (žr. citatą). Aš nelabai suprantu, kaip gali užsiteršti tepalas, esantis stebulės viduje. Per kur gali pakliūti nešvarumai?

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 29 Gru 2017, 17:11
augism
Nežinau šios stebulės konstrukcijos, bet savo parpalų, dviračių stebulių irgi smarkiai netepu. Dulkės patenka per stebulės šonus, o patenka, nes kelias visada dulkinas, dulkės limpa prie tepaluotu daliu, guolių, ir gana greitai dviračio galines stebules guolis išbilda iki šratukų išbirimo. Paskutinį kartą dėl per vėlo apsižiūrėjimo guolio pakeisti nepakako. Suardytas separatorius suėdė ir ašį, tikrai tvirto plieno, ir visus stebulės vidurius. O pas kolegą mačiau tokio gedimo rezultatą, iš vidaus suėsta stebulę. Praktiškai, sveikas tik ratlankis ir stipinai.

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 29 Gru 2017, 20:11
Raimis
Parpalams gal ir taip. Betgi šiuo atveju iš šonų yra guoliai ir riebokšliai. Daugiau jokiu skylių, jei neskaičiuotume paties taško. Sakykime, per riebokšlius į guolius pateko nešvarumai. Tokiu atveju tepimas iš centro kaip tik paduotų į guolius švaresnį tepalą. Ar jis irgi užterštas? Kaip, iš kur?

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 29 Gru 2017, 21:54
Kalvis
Raimi, negi neteko išardyti stebulę ir rasti ten pajuodusį, apdžiuvusį solidolą? Guolių dėvėjimosi produktai, riebokšlis iš lauko, viduje tik figurinė šaiba, o ten dar ir stabdžių kaladėlių dulkės, temperatūriniai svyravimai dėl intensyvaus stabdymo, upių brastų forsavimas negerina tepalo savybių.
Šiaip manualai rekomenduoja kas 8...10 tkm stebules išardyti, guolius išplauti ir sutepti.

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 30 Gru 2017, 08:50
Raimis
Kai kurie argumentai įtikinami. Kai (jei) prieisiu prie savo K-750 tvarkymo, tada ir spręsiu, kaip pasielgt. :)
O dabar gal jau grįžkim prie vienos iš įdomesnių temų, gal autorius jau turi ką nors naujo parodyt. :labas:

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 30 Gru 2017, 11:19
Infektus
tie veržiami guoliai yra kaip ir atgyvena. Geriau nevargti ir kad sudėti pigesnius 6204 dengtus guolius ir viskas - jokio solidolio kibirų ir pan. Tik prieš dedant reikia parinkti (pasigaminti) tinkamo ilgio distancines įvores.
p.s. jei kas sakys, kad neįmanoma, nelaikys ir taip toliau - nuvažiavau taip kokius 15-20 tūkst. km. su pigiausiais craft guoliais, kurie kainavo kelis litus. Tiesa, neseniai keičiau, tai kai kurie guoliai surudijo dėl kelio druskų/vandens ir blogų riebokšlių.

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 30 Gru 2017, 11:28
Zhynys
Vietoj įvorių gerai tinka dar 3 vnt tokių pačių guolių. Perkant ne skf, gaunasi pigiau nei įvores tekinti.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 30 Gru 2017, 12:13
Kalvis
Važinėjant su priekaba, vis tik geriau yra radialiniai-atraminiai (reguliuojami)guoliai, nes posūkiuose jie geriau laiko ašines apkrovas. Solo variantui užtenka ir paprastų radialinių.

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 30 Gru 2017, 14:04
Zhynys
Man 5000 km su rutuliniais guoliais ir priekaba jokių bėdų posūkiuose neiškilo. :)
Rutuliniai guoliai irgi laiko dideles ašines apkrovas.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 30 Gru 2017, 17:44
virgas
Infektus rašė:tie veržiami guoliai yra kaip ir atgyvena. Geriau nevargti ir kad sudėti pigesnius 6204 dengtus guolius ir viskas - jokio solidolio kibirų ir pan. Tik prieš dedant reikia parinkti (pasigaminti) tinkamo ilgio distancines įvores.
p.s. jei kas sakys, kad neįmanoma, nelaikys ir taip toliau - nuvažiavau taip kokius 15-20 tūkst. km. su pigiausiais craft guoliais, kurie kainavo kelis litus. Tiesa, neseniai keičiau, tai kai kurie guoliai surudijo dėl kelio druskų/vandens ir blogų riebokšlių.
60, 70, 80-tų motociklai važiuojantys max. 90km/h ir srebiantys min. 10l/100km, reikalaujantys nuolatinio rankų tepalavimosi irgi yra atgyvena. Nežiūrint į tai, kažkas juose kai kuriems žmonėms yra magiško, jei jie leidžia savo pinigus ir laiką jų gaivinimui. Palikim istorinei technikai autentiškus techninius sprendimus ir konstrukcijas, o pigiam/ patogiam kasdieniniam naudojimui yra daugiau ar mažiau šiuolaikinių priemonių.