Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
kestutisdt rašė:Kas per daiktas - nuleidimo lėtinimo vožtuvėliu, ir kaip jis dirba, siurblys pas tave kiek šlicų?
Nuleidimo lėtinimo vožtuvėlis įtaisytas hidraulinio cilindro štuceryje, mano įkeltam brėžinyje apvestas raudonai, pažymėtas Nr.14, vožtuvėlis Nr.15. Jo paskirtis laisvai praleisti tepalą į cilindrą keliant, o nuleidžiant darbinį aparatą neleisti jam laisvai kristi. Tas labai aktualu sakykim sodinant bulves, kai nuleidžiant su trenksmu nubyra nuo transporterių bulvės ir kiekvieną kart turi jas atgal sudėlioti... Aišku, kultivatoriui, plūgui ar ravėtuvui tas nesvarbu. Vožtuvėlis tai šaiba su 2 mm skersmens skylute. Keliant vožtuvėlis atsidaro, o nuleidžiant užsidaro ir tepalas grįžta lėtai tik per jo skylutę. Paveikslėliuose a ir б parodyta kaip jis veikia abiem atvejais.
kestutisdt rašė:Kas per daiktas - nuleidimo lėtinimo vožtuvėliu, ir kaip jis dirba, siurblys pas tave kiek šlicų?
Škvornias ir aš keičiau kol kas tik kairio šono, sudėjau plasmasines bet pagerėjimo jokio, Jau pradedu gailėtis. Kur yra varinių ? Ačių.
Tai va, atgaminau, ivores dedasi 35x45x50, as dejau Iveco priekines linges ivore, perpjoves pusiau, gavau 2vnt. tiesa gavosi truputi trumpesnes, nes bendras ilgis Ivecines 90mm, bet ipresavau ir viskas ok, viena ivore kainavo apie (nepjauta) 55'lt. pigiau neradau. guoliai irgi ne problema, jei reiks, kreipkites, ir del kitu nestandartu, antikvaru, vezam, patariam daug..
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
Sveiki Atsirado gana vaikiškas, o gal ir labai rimtas klausimas, - kokį tepalą pilate į variklį? Anksčiau niekada nesukdavau dėl to galvos - svarbu dyzelinis. Pradėjus daugiau domėtis paaiškėjo, kad visi šiuolaikiniai mano sutinkami dyzeliniai tepalai skirti forsuotiems greitaeigiams varikliams. Juk DT-20 anaiptol nėra toks. O gal nemoku ir nežinau kur ieškot? Kokia Jūsų nuomonė apie M-10G2K http://www.agrosela.lt/lt/tepalai/2975- ... l-24-.html