Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Kas čia patobulinta ir kodėl?

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1967
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Kas čia patobulinta ir kodėl?

Standartinė rcepa »

Sveiki, radau tokius vaizdelius.Kažkas turi rankas ir iš netobulo ( pvz.tepalo aušinimo radiatorius) bando padaryti tobulesnį.
Gal kas gali paaiškinti ko čia dar siekiama, kodėl ir kokiom priemonėmis?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Standartinė Vaidotas73 »

Čia Dnepr variklis, švaistikliai su idėklais, kaip automobiliuose. Todėl labai svarbus pakankamas tepalo slėgis. Aušinamas tik priešpriešinio oro srauto su neefyktyviu tepalo siurbliu, variklis perkaista, tepalas pernelyg suskystėja, krenta galia.
Taigi čia matom vieną iš papildomo aušinimo variantų. Spręsdamas šią problemą, savo Dnepr buvau padaręs 0,5 litro didesnį karterį. Dar naudojau kokybišką tepalą .
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
raima_9
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 53
Užsiregistravo: 11 Sau 2007, 18:47
Miestas: Stungiai

Standartinė raima_9 »

Del variklio perkaitimo tai tiesa,nekarta buvom miske su opozitais ,vaziavom per sunkiai pravaziuojamus kelius,tai kai uzkaista,neprui dingsta trauka, o K750 variklis nors ir uzkaites,bet traukia visvien gerai..
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1967
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Vaidotas73 rašė:Čia Dnepr variklis, švaistikliai su idėklais, kaip automobiliuose. Todėl labai svarbus pakankamas tepalo slėgis. Aušinamas tik priešpriešinio oro srauto su neefyktyviu tepalo siurbliu, variklis perkaista, tepalas pernelyg suskystėja, krenta galia.
Taigi čia matom vieną iš papildomo aušinimo variantų. Spręsdamas šią problemą, savo Dnepr buvau padaręs 0,5 litro didesnį karterį. Dar naudojau kokybišką tepalą .
Tą kolega aš pastebejau, bet atkreipk dėmesį yra ir daugiau patobulinimų. Pvz. vienas karbiuratorius ir dar ko nelabai suprantu.Pažiūrėk atidžiau...
raima_9
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 53
Užsiregistravo: 11 Sau 2007, 18:47
Miestas: Stungiai

Standartinė raima_9 »

Tai kad cia du korburatoriai,kiekvienam cilindrui po viena stovi. O tas dar kazkas,jei matai ta pati ka ir as,tai babina kazkoki uzdeta ar kas.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Standartinė Kalvis »

Korbiuratoriai du, tik sujungti vadinama "perepliuika",kuri palengvina korbiuratorių sinchronizavimą, nors tai labai ginčytinas sprendimas ir vieningos nuomones apie jos veiksmingumą nėra.
Panašu, kad aušinimo sistemoje yra panaudotas termostatas reguliuojantis tepalo srautą, priklausomai nuo temperatūros.Prie visų šių patobulinimų trūksta tepalo filtro, arba jo nesimato nuotraukoje.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Standartinė Kalvis »

O ta babina matyt nuo kažkokio automobilio.
raima_9
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 53
Užsiregistravo: 11 Sau 2007, 18:47
Miestas: Stungiai

Standartinė raima_9 »

O kaip su ta perepliuika sujungt tuos korbikus reikia ? koks ten principas ?
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Standartinė Kalvis »

Tarp korbo ir galvos dedami flanšai iš kurių išeina vamzdeliai.Ant vamzdelių maunamas šlangas kuris ir sujungia tarpusavyje abu korbiuratorius.Per ta šlanga korbiuratoriai truputi padeda vienas kitam, todėl nereikia labai tikslios korbiuratorių sinchronizacijos.Perepliuika veikia tik prie mažų ir vidutinių apsukų.Jeigu domina, paskaityk Oppozite.Vartotojų nuomonės apie šį prietaisą radikaliai skiriasi.
Vartotojo avataras
piccolo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 541
Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
Miestas: Stungiai

Standartinė piccolo »

teko apie tai girdet, perkant is tokio senuko dalis jis pasakojo, kad tos "perepliuikos" padarymas (jei taip galima pavadinti) buvo Za Ruliom zurnale aprasytas,ten dar sake net su breziniais ir t.t. buvo. sake senukas kad jie darydavosi "emkom" ir kuro sanaudos mazesnes tapdavo. tiesa ar ne,as tikrai nežinau