Sveiki, radau tokius vaizdelius.Kažkas turi rankas ir iš netobulo ( pvz.tepalo aušinimo radiatorius) bando padaryti tobulesnį.
Gal kas gali paaiškinti ko čia dar siekiama, kodėl ir kokiom priemonėmis?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Kas čia patobulinta ir kodėl?
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1967
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
Kas čia patobulinta ir kodėl?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Čia Dnepr variklis, švaistikliai su idėklais, kaip automobiliuose. Todėl labai svarbus pakankamas tepalo slėgis. Aušinamas tik priešpriešinio oro srauto su neefyktyviu tepalo siurbliu, variklis perkaista, tepalas pernelyg suskystėja, krenta galia.
Taigi čia matom vieną iš papildomo aušinimo variantų. Spręsdamas šią problemą, savo Dnepr buvau padaręs 0,5 litro didesnį karterį. Dar naudojau kokybišką tepalą .
Taigi čia matom vieną iš papildomo aušinimo variantų. Spręsdamas šią problemą, savo Dnepr buvau padaręs 0,5 litro didesnį karterį. Dar naudojau kokybišką tepalą .
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
-
- Forumietis
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 11 Sau 2007, 18:47
- Miestas: Stungiai
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1967
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
Tą kolega aš pastebejau, bet atkreipk dėmesį yra ir daugiau patobulinimų. Pvz. vienas karbiuratorius ir dar ko nelabai suprantu.Pažiūrėk atidžiau...Vaidotas73 rašė:Čia Dnepr variklis, švaistikliai su idėklais, kaip automobiliuose. Todėl labai svarbus pakankamas tepalo slėgis. Aušinamas tik priešpriešinio oro srauto su neefyktyviu tepalo siurbliu, variklis perkaista, tepalas pernelyg suskystėja, krenta galia.
Taigi čia matom vieną iš papildomo aušinimo variantų. Spręsdamas šią problemą, savo Dnepr buvau padaręs 0,5 litro didesnį karterį. Dar naudojau kokybišką tepalą .
-
- Forumietis
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 11 Sau 2007, 18:47
- Miestas: Stungiai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
Korbiuratoriai du, tik sujungti vadinama "perepliuika",kuri palengvina korbiuratorių sinchronizavimą, nors tai labai ginčytinas sprendimas ir vieningos nuomones apie jos veiksmingumą nėra.
Panašu, kad aušinimo sistemoje yra panaudotas termostatas reguliuojantis tepalo srautą, priklausomai nuo temperatūros.Prie visų šių patobulinimų trūksta tepalo filtro, arba jo nesimato nuotraukoje.
Panašu, kad aušinimo sistemoje yra panaudotas termostatas reguliuojantis tepalo srautą, priklausomai nuo temperatūros.Prie visų šių patobulinimų trūksta tepalo filtro, arba jo nesimato nuotraukoje.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 11 Sau 2007, 18:47
- Miestas: Stungiai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
Tarp korbo ir galvos dedami flanšai iš kurių išeina vamzdeliai.Ant vamzdelių maunamas šlangas kuris ir sujungia tarpusavyje abu korbiuratorius.Per ta šlanga korbiuratoriai truputi padeda vienas kitam, todėl nereikia labai tikslios korbiuratorių sinchronizacijos.Perepliuika veikia tik prie mažų ir vidutinių apsukų.Jeigu domina, paskaityk Oppozite.Vartotojų nuomonės apie šį prietaisą radikaliai skiriasi.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 541
- Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
- Miestas: Stungiai
teko apie tai girdet, perkant is tokio senuko dalis jis pasakojo, kad tos "perepliuikos" padarymas (jei taip galima pavadinti) buvo Za Ruliom zurnale aprasytas,ten dar sake net su breziniais ir t.t. buvo. sake senukas kad jie darydavosi "emkom" ir kuro sanaudos mazesnes tapdavo. tiesa ar ne,as tikrai nežinau