Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
abc rašė:Pirmąją Pannonia ,1968m.gamybos turėjau vaikystėj dar anais,tarybiniais laikais.Važiavau daug,važiavau grubiai.Žodžiu jaunas kraujas jos negailėjo.Pernai nupirkau 1960m.laidos.Pavažinėjau kiek ir išardžiau.Bet ne tam,kad sugedo,bet tam,kad savo 50-ešimtąjį gimtadienį sutiktu užsidėjusi naują rūbą,bei su naujais guoliais sanariuose.Išardęs pastebėjau tas pačias bėdas, su kuriom susidurdavau ir pirmam motociklę-tai silpnos bėgių šakutės(greit išsidėvi arba lūžta),ant ašies prasisukantis magnetas(nukerpa kaištuką),bei ant alkūninio ašies prasisukanti guolio ''aboima''.Nepaisant viso to,šie motociklai įdomūs,gan išskirtiniai, bei verti dėmesio.Nelabai suprantu ,kodėl liaudis jų nemėgo,ir nelabai mėgsta dabar. Turiu minčių ateity įsigyti dvicilindrę Pannonia.Įdomu,ar tokia bent viena yra Lietuvoj,nes sovietai nesutarė dėl kainos su vengrais ir į Sov.sąjungą jų neeksportavo,dėl ko vengrai prarado pagrindinę rinką ir buvo priversti nutraukti ''juodujų varnų'' gamybą.
Dviejų cilindrų Pannonią teko matyti prieš pora metų Latvių ar Estų sąskridyje. Nelabai domėjausi, bet viena ausim girdėjau, kad jai buvo naudojamas Yamaha variklis. Šeimininkas gyvena keli šimtai km. už Maskvos. Motociklas buvo atvykęs savo eiga. Vėliau girdėjau, kad gryždamas patyrė avariją. Lietuvoje tokio motociklo (žinomo) tikrai nėra.
Domina-ieškau-perku Motociklai ir jų dalys iki 1945 Sportinė technika-automobiliai, motociklai Ir viskas, kas su tuo siejasi 86988919vienas
Iš viso Tarybų Sąjungos motociklininkai gavo apytiksliai daugiau kaip 200 000 vnt. modelių: TLT,TLB,TLD,TLF,T5. Daugiau kaip trys ketvirtadaliai iš visų tiektų modelių sudarė T5 modelis.
Dizaino atžvilgiu manau labiausiai išsiskyrė TLB modelis gamintas 1956-1959m.:atskiros sėdynės,dažomas oranžine arba geltona spalva,dengti motociklo šonai,pastovios srovės baterinė uždegimo sistema.Kažin ar Lietuvoje yra bent vienas toks modelis
dalius-nsu rašė:Iš viso Tarybų Sąjungos motociklininkai gavo apytiksliai daugiau kaip 200 000 vnt. modelių: TLT,TLB,TLD,TLF,T5. Daugiau kaip trys ketvirtadaliai iš visų tiektų modelių sudarė T5 modelis. Dizaino atžvilgiu manau labiausiai išsiskyrė TLB modelis gamintas 1956-1959m.:atskiros sėdynės,dažomas oranžine arba geltona spalva,dengti motociklo šonai,pastovios srovės baterinė uždegimo sistema.Kažin ar Lietuvoje yra bent vienas toks modelis
Puikiai išvardinti modeliai. Deja, pasigendu to forume dažnai kartojamo "De Luxe". Kuris tai iš jų?
dalius-nsu rašė:Iš viso Tarybų Sąjungos motociklininkai gavo apytiksliai daugiau kaip 200 000 vnt. modelių: TLT,TLB,TLD,TLF,T5. Daugiau kaip trys ketvirtadaliai iš visų tiektų modelių sudarė T5 modelis. Dizaino atžvilgiu manau labiausiai išsiskyrė TLB modelis gamintas 1956-1959m.:atskiros sėdynės,dažomas oranžine arba geltona spalva,dengti motociklo šonai,pastovios srovės baterinė uždegimo sistema.Kažin ar Lietuvoje yra bent vienas toks modelis
Puikiai išvardinti modeliai. Deja, pasigendu to forume dažnai kartojamo "De Luxe". Kuris tai iš jų?
Sveiki visi, pries kelias dienas parsivariau tevo Pannonia is kaimo 1968 metu, modelio tiksliai nežinau, pradejau rekonstruot, turiu savo smeliasrove, tai dabar smeluoju senus dazus, bet truksta kaikuriu detaliu ir informacijos, gal kas padesit, is anksto aciu, mano email aivarostiklas@takas.lt
Aivarostiklas rašė:Sveiki visi, pries kelias dienas parsivariau tevo Pannonia is kaimo 1968 metu, modelio tiksliai nežinau, pradejau rekonstruot, turiu savo smeliasrove, tai dabar smeluoju senus dazus, bet truksta kaikuriu detaliu ir informacijos, gal kas padesit, is anksto aciu, mano email aivarostiklas@takas.lt
Išvardyk viską ko trūksta skyrelyje ''perku kitą''ir tada jau lauk pagalbos.Smagu girdėt,kad ir daugiau atgimstančių ''vengriukų ''randasi.Iš metų sprendžiant,tai pas tamsta greičiausiai bus T5 modelis.Užmesk akį į lentelę prie vairo ir bus aišku.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.