Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Re: Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
Pats susivėliau, vožtuvai galvutėje, bet OHC paskirstymo velnėlis ne galvutėje o virš jos. Štai iliustracijos su velenėliu virš galvutės OHC ir galvutėje ...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
- Miestas: VILNIUS
Re: Motociklas : raida , vystymasis , įdomybės , kuriozai ..
TVR rašė:guliashas rašė:Patęsiant mintį.. Varikliai su viršutiniais vožtuvais dar skirstomi į OHC ir OHV...
SV - Vožtuvai apatiniai (bloke), paskirstymo velenas bloke. (M-72 tipo opozitai, gaz 20, 51..)
OHV - Vožtuvai viršutiniai (galvoje), paskirstymo velenas bloke (Gaz 21, 24...)
OHC - Vožtuvai viršutiniai (galvoje), paskirstymo velenas taip pat galvoje (turbūt dauguma, jei ne visi, šiuolaikiniai varikliai).
http://www.auta5p.eu/informace/motory/ctyrtakt3.gif
Pataisykite jei ką suklydau..
Klaidinga informacija. OHV vožtuvai ne galvutėje o ant galvutės, tai skirtingi dalykai, tas pats ir su OHC, vožtuvai su paskirstymo velenėliu taip pat ant galvutės. Pats trupinys iš anglų kalbos tai pasako.
Man regis šis angliškas vertinys nelabai tinka. Lietuvių kalba daug geriau skamba "galvutėje".
Radau ir man nepažystamą sistemą "WS", kažkas pakaitomis. Kas tai gali būti? Gal tas pats kumštelis kiloja paeiliui keletą vožtuvų?
Pagal šį sarašą kuo toliau, tuo progresyvesnė sistema, aišku ir brangesnė, gudresnis ir galingesnis variklis.
Fachchinesisch oder die geläufigen Abkürzungen
i.o.e = inlet over exhaust oder: Einlass- über Auslass-Steuerung
ws = wechselgesteuert
sv = seitengesteuert
ohv = overhead valves oder: von oben hängende Ventile
ohc = overhead camshaft oder: oben liegende Nockenwelle
dohc = double overhead camshaft oder: zwei obenliegende Nockenwellen
desmo = desmodromische Ventilsteuerung
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4028
- Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
- Miestas: Vilnius
Re: Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
Taip , pagrindinės vistik yra trys sistemos - SV , OHV , ir OHC , ši gi jau turi aibę atmainų/variantų .
Man tai labiausia patinka Schnüffelventil sistema
Tokio variklio darbas - garsas užvedus , pašildymas :
http://www.mo-web.de/fileadmin/FTP-uplo ... 6-2006.wma
O normalus darbas įkaitus čia :
http://www.mo-web.de/fileadmin/FTP-uplo ... 8-2006.wma
Man tai labiausia patinka Schnüffelventil sistema
Tokio variklio darbas - garsas užvedus , pašildymas :
http://www.mo-web.de/fileadmin/FTP-uplo ... 6-2006.wma
O normalus darbas įkaitus čia :
http://www.mo-web.de/fileadmin/FTP-uplo ... 8-2006.wma
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
-
- Forumietis
- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
- Miestas: Vilnius
Re: Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
Paryžiuje , parodoje teko matyti 4 cilindrų keturtaktį variklį .Tai ne motociklo , o automobilio motoras , taigi gal ir nelabai tinka temai,
tačiau jo "vožtuvų" sprendimas labai įdomus, be to galėjo buti ir motociklinių tokio tipo variklių , taigi papasakosiu.
Motoras buvo sumontuotas ant stendo su elektrine pavara, ir išpjauta dalis cilindro ir galvutės , kad matytusi , kaip jis veikia.
Ten nėra tradicinių vožtuvų.
Jų funkciją atlieka tarp stumoklio ir cilindro slankiojantys pusvamzdžiai kurie atidaro /uždaro angas, esančias cilindro viršuje (isiurbimas/išmetimas)
tuos pusvamzdžius, kaip ir tradicinius vožtuvus , stumdo paskirstymo velenėlis, esantis bloke.
Matyt tokia konstrukcija nelabai pasiteisino, nes dabar lyg ir nėra tokių variklių, tačiau įdėja labai įdomi.
tačiau jo "vožtuvų" sprendimas labai įdomus, be to galėjo buti ir motociklinių tokio tipo variklių , taigi papasakosiu.
Motoras buvo sumontuotas ant stendo su elektrine pavara, ir išpjauta dalis cilindro ir galvutės , kad matytusi , kaip jis veikia.
Ten nėra tradicinių vožtuvų.
Jų funkciją atlieka tarp stumoklio ir cilindro slankiojantys pusvamzdžiai kurie atidaro /uždaro angas, esančias cilindro viršuje (isiurbimas/išmetimas)
tuos pusvamzdžius, kaip ir tradicinius vožtuvus , stumdo paskirstymo velenėlis, esantis bloke.
Matyt tokia konstrukcija nelabai pasiteisino, nes dabar lyg ir nėra tokių variklių, tačiau įdėja labai įdomi.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Re: Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
Plėtojant temą toliau, štai vienas iš pirmųjų V-8 variklių sumontuotas motocikle Curtiss. To pačio gamintojo variklį teko matyti šiais metais Rygoje vykusiame renginyje, kur buvo pristatytas biplanas Farman.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
Tema per daug įdomi, kad eitų tiesiai. Nori nenori, tenka nukrypti šonan . Ar tas latvių biplanas skrido?
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4028
- Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
- Miestas: Vilnius
Re: Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
Vidminas rašė:Paryžiuje , parodoje teko matyti 4 cilindrų keturtaktį variklį .
Jų funkciją atlieka tarp stumoklio ir cilindro slankiojantys pusvamzdžiai kurie atidaro /uždaro angas, esančias cilindro viršuje (isiurbimas/išmetimas)
tuos pusvamzdžius, kaip ir tradicinius vožtuvus , stumdo paskirstymo velenėlis, esantis bloke.
Žinau , apie ką kalbi , ta sistema vadinas Schiebersteuerung
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
Vidminas rašė:Paryžiuje , parodoje teko matyti 4 cilindrų keturtaktį variklį .Tai ne motociklo , o automobilio motoras , taigi gal ir nelabai tinka temai,
tačiau jo "vožtuvų" sprendimas labai įdomus, be to galėjo buti ir motociklinių tokio tipo variklių , taigi papasakosiu.
Motoras buvo sumontuotas ant stendo su elektrine pavara, ir išpjauta dalis cilindro ir galvutės , kad matytusi , kaip jis veikia.
Ten nėra tradicinių vožtuvų.
Jų funkciją atlieka tarp stumoklio ir cilindro slankiojantys pusvamzdžiai kurie atidaro /uždaro angas, esančias cilindro viršuje (isiurbimas/išmetimas)
tuos pusvamzdžius, kaip ir tradicinius vožtuvus , stumdo paskirstymo velenėlis, esantis bloke.
Matyt tokia konstrukcija nelabai pasiteisino, nes dabar lyg ir nėra tokių variklių, tačiau įdėja labai įdomi.
Girdėtas ir internete regėtas dalykas. Konstrukcija leidžia dirbti varikliui labai tyliai.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Re: Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
Raimis rašė:Tema per daug įdomi, kad eitų tiesiai. Nori nenori, tenka nukrypti šonan . Ar tas latvių biplanas skrido?
Žadėjo, kad šiemet nuo žemės atsiplėš.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 106
- Užsiregistravo: 14 Bir 2011, 19:12
- Miestas: Vilnius-Nmenčinė
Re: Motociklas : raida, įdomybės, kuriozai...
TVR rašė:Pats susivėliau, vožtuvai galvutėje, bet OHC paskirstymo velnėlis ne galvutėje o virš jos. Štai iliustracijos su velenėliu virš galvutės OHC ir galvutėje ...
Hmm neesu aš specialistas, bet tiesą norėčiau išsiaiškinti. Kur tas esminis skirtumas tarp virš "gavutės" ir "galvutėje"... Pagrindinius skirtumus pateiktus nuotraukose, matau tik tuos, kad yra kompensatoriai ir vožtuvai vienoje arba dviejose eilėsi.. Manau, paskirstymo velenas galvoje dažniausiai tvirtinamas yra taip. Tai, kaip supratu nori pasakyti, kad jei paskirtymo velenėlis yra uždengiamas iš sonų vožtuvų dangteliu, tai tada: "virš galvos", o jei galvos sienelės aukštos ir vožtuvų dangtelis pokštesnis tai tada "galvoje"? Na tokiu atveju nenorėčiau sutikti, kad čia yra kažkoks skirtumas ir kad galima juos taip skirstyti į grupes... (aišku jei toks skirstymas agzistuoja, norėčiau pamatyti tikslesnį aprašymą.)
Paskutinį kartą redagavo guliashas 14 Spa 2011, 15:27, redaguota 1 kartą(us).