Minimas :mikrometras" musėt turima omeny slankmatis
Visiem kažkada būna pirmas kartas. Reikia džiaugtis, kad žmogus klausia dėl degimo, o ne kaip rasti naujų modų ir pereiit Couter Strike 3 lygį
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Degimo reguliavimas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Degimo reguliavimas
Visiškai pritariu, kad reikia vadinti daiktus tikraisiais vardais. Visokie „savaime suprantami“ posakiai ar terminai gali pridaryti daug nesusipratimų.
Dabar prie temos. Autoriui- kibirkštis tarp žvakės elektrodų šoka kontaktų atsidarymo momentu. Tam momentui nustatyti numatytas kontaktų pagrindo (plokštelės) pasukimas aplink alkūninio veleno ašį. Ir tai turi įvykti stūmokliui dar nepasiekus VMT (atstumus kolegos minėjo, nelygu, koks tr. priemonės modelis).
Mane patį domina vienas motociklų „JAWA“ degimo reguliavimo ypatumas. Taigi, klasikinė (vadinkime- rusiškai technikai skirta) degimo reguliavimo tvarka yra tokia:
1. Sureguliuojamas didžiausias tarpelis tarp kontaktų (plaktukėlių). Beveik visai technikai tai būna 0,3...0,4 mm.
2. Stūmoklis pakeliamas į VMT.
3. Stūmoklis nuleidžiamas iki uždegimo momento (sukama prieš variklio darbo kryptį).
4. Kontaktai sureguliuojami taip, kad šioje padėtyje būtų atsidarymo momentas. Sukama tik aplink veleno ašį, tarpelis nereguliuojamas, tai jau padaryta p. 1.
Dabar dėmesio Kiek teko skaityti „JAWA“ vartotojo vadovų ar remonto žinynų, degimo reguliavimo tvarka aprašoma taip:
1. Stūmoklis pakeliamas į VMT.
2. Šioje padėtyje sureguliuojamas tarpelis tarp kontaktų 0,3...0,4 mm.
3 ir 4 p.p. analogiški aukščiau aprašytajai tvarkai.
Mano patyrimu, taip sureguliavus degimą „JAWOS“ variklis dirba gerai, tačiau didžiausias tarpelis tarp kontaktų būna žymiai didesnis negu 0,4 mm. Gali būti ir 1mm ar daugiau. Ar tai normalu? Ar ką nors darau ne taip?
Dabar prie temos. Autoriui- kibirkštis tarp žvakės elektrodų šoka kontaktų atsidarymo momentu. Tam momentui nustatyti numatytas kontaktų pagrindo (plokštelės) pasukimas aplink alkūninio veleno ašį. Ir tai turi įvykti stūmokliui dar nepasiekus VMT (atstumus kolegos minėjo, nelygu, koks tr. priemonės modelis).
Mane patį domina vienas motociklų „JAWA“ degimo reguliavimo ypatumas. Taigi, klasikinė (vadinkime- rusiškai technikai skirta) degimo reguliavimo tvarka yra tokia:
1. Sureguliuojamas didžiausias tarpelis tarp kontaktų (plaktukėlių). Beveik visai technikai tai būna 0,3...0,4 mm.
2. Stūmoklis pakeliamas į VMT.
3. Stūmoklis nuleidžiamas iki uždegimo momento (sukama prieš variklio darbo kryptį).
4. Kontaktai sureguliuojami taip, kad šioje padėtyje būtų atsidarymo momentas. Sukama tik aplink veleno ašį, tarpelis nereguliuojamas, tai jau padaryta p. 1.
Dabar dėmesio Kiek teko skaityti „JAWA“ vartotojo vadovų ar remonto žinynų, degimo reguliavimo tvarka aprašoma taip:
1. Stūmoklis pakeliamas į VMT.
2. Šioje padėtyje sureguliuojamas tarpelis tarp kontaktų 0,3...0,4 mm.
3 ir 4 p.p. analogiški aukščiau aprašytajai tvarkai.
Mano patyrimu, taip sureguliavus degimą „JAWOS“ variklis dirba gerai, tačiau didžiausias tarpelis tarp kontaktų būna žymiai didesnis negu 0,4 mm. Gali būti ir 1mm ar daugiau. Ar tai normalu? Ar ką nors darau ne taip?
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 42
- Užsiregistravo: 30 Bal 2011, 23:23
- Miestas: Alytus
Re: Degimo reguliavimas
Kalvis rašė:Išsidirbinėju tam,kad čia ne supermamų, o techninis forumas ir daiktus reikia vadinti savais vardais. Kaip matai virginijus jau patikėjo, kad nuotraukoje mikrometras ir galbūt rytoj jau lėks pirkti.
Tai bukit malonus ir apsvieskit kaip jis vadinamas? Gylmatis?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
Re: Degimo reguliavimas
Neatidžiai skaitai - laikrodinis indikatorius.
Degimui reguliuoti pilnai pakaktų ir paprasto slankmačio, žinoma jeigu tilps po baku, bet jeigu variklis nuimtas - tai pats tas.
Degimui reguliuoti pilnai pakaktų ir paprasto slankmačio, žinoma jeigu tilps po baku, bet jeigu variklis nuimtas - tai pats tas.
in vino veritas
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Degimo reguliavimas
Kalvis rašė:Neatidžiai skaitai - laikrodinis indikatorius.
Degimui reguliuoti pilnai pakaktų ir paprasto slankmačio, žinoma jeigu tilps po baku, bet jeigu variklis nuimtas - tai pats tas.
Aš tokias atvejais naudoju aliumininę vielą. Joje labai patogu tuo pačiu slankmačiu įbrėžti brūkšnelius- atitinkamu atstumu vienas nuo kito. Bako nuiminėti nereikia, vielą sulenkiu sau patogiu kampu.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Degimo reguliavimas
...arba medinis pagaliukas. O ant žvakės skylės guldau geležtę nuo vienkartinių peiliukų. Pakėlęs stūmoklį į VMT peiliuku lengva pažymėti ant medinio pagaliuko brūkšnelį, kuris būna ne per storas; ir ne kreivas
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: Degimo reguliavimas
Įdomu būtų pamatyti koks yra gamyklinis prietaisas tuos milimetrus iki VMT nustatyti, kai žvakė įsisuka istrižai iš šono (Pvz.:Iž49, 56). Pats turiu pasidaręs pagal savo supratimą. Galėsiu pasidalinti išmone, vėliau nupaveiksluosiu.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: Degimo reguliavimas
Vertėtų kondensatorių nusipirkti naują ir pamėginti pakeisti. Pirkti reiktų šiuolaikinį, nes tarybiniai jau po klaustuku dėl laiko įtakos. Jei kondensatorius "pradžiuvo" tai kibirkštis pradės "kvailioti".virginijus007 rašė:Vienas dirba gerai, nekišu nagų prie jo, o kitas šaudo. Kas galėtų būti? Vėlyvas degimas?
Žinutė pravalyta.
Kadangi informacija buvo klaidinga tai ji buvo ištrinta tam, kad neklaidinti.Žiūrėti žemiau.
O čia įrankio pavyzdukas.
Kai moki reguliuoti tai apsieinama ir be tokio daikto, bet su juo kiek paprasčiau ir geriau (tiksliau). Šiais lakais nėra labai tikslinga gamintis, nes senieji motociklai naudojami vardan pramogos ir nereikia taip dažnai reguliuoti, kaip nuolat važinėjant (nėra reikalo su manim šiuo klausimu sutikti ar nesutikti; tai mano asmeninė nuomonė kuri neverta aptarimo).
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo DRV 01 Geg 2012, 12:15, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: Degimo reguliavimas
Vaidotas73 rašė:Įdomu būtų pamatyti koks yra gamyklinis prietaisas tuos milimetrus iki VMT nustatyti, kai žvakė įsisuka istrižai iš šono (Pvz.:Iž49, 56). Pats turiu pasidaręs pagal savo supratimą. Galėsiu pasidalinti išmone, vėliau nupaveiksluosiu.
Veikimo principas paprastas, kiek vienas galas pakyla tiek kitas nusileidžia ir atvirkščiai. Įsukęs surandi VMT, pasižymi. Su liniuote ar slankmačiu atmatuoji kiek reikia milimetrų ir suki veleną atgal iki tos žymos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: Degimo reguliavimas
Šaunus įrankis. Kadaise galvojau tokio principo įrankį pasidaryti, bet patingėjau ir apsiėjau su vielos gabaliuku.