Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Lada 2101 italas.

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
ceckus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 03 Lie 2010, 16:13
Miestas: Moletai

Re: Lada 2101 italas.

Standartinė ceckus »

Tiksliau pakomentuoti nelabai galiu, nes tai ištrauka iš kažkada skaityto straipsnio :roll:
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Lada 2101 italas.

Standartinė Ledūklis »

ceckus rašė:Kiek kartų galima kartoti, kad nėra tokio dalyko kaip "Itališki Žiguliai" :evil: . Gandas apie Itališkus žigulius prilygsta mitui. Iki 1972 metų rusai į žigulius montuodavo iš Italijos atvežtas kaikurias dalis, iš to ir kilo gandas apie "Itališkus žigulius". Vienintelis Itališkas žigulys tai 1969 metų gamybos Fiat 124, jame yra Rusų modifikacijos, kurias Italai panaudojo pagal sutartį. O plastikinės grotelės yra pagal mane yra kooperatyvinis tiuningas,. Kas dėl antenos, tai girdėjau, kad antena yra retas, dalykas, bet standartinis, o daugumoje Žigulių nėra antenų, nes jos yra vidinės :roll: .


Nereikia nervuotis. Pasakymas "Itališkas Žigulys" liaudyje žinomas visą laiką, ir puikiai žinoma, ką norima tuo pasakyt. Todėl joks čia ne mitas. (Būna nebent, kad kai kas skleidžia melagystes, kad jų Žiguliai surinkti Italijoje, Cinkuotu kėbulu ar pan. Tada taip - čia tik legendos. Nes Italijoje gamino tik Fiat-124, modelis pasirodė 1966 m.).
"Itališkas Žigulys" yra 1970 -1973 metų laikotarpyje pagamintas Žigulys. Šiaip, jie keitėsi pamažu kas metai, bet nuo 1974 buvo žymiai daugiau skirtumų, o ir varžtų su FIAT užrašu jau nebepasitaikydavo.
Galiu rašyt daug, bet labai daug rašymo, todėl parašysiu tik esminius "Itališko" ir "Neitališko" Žigulių skirtumus. (Beje, visi Žiguliai buvo surinkti Rusijoje, gamyba paleista 1970 m.)
"Itališkas" (1970 -1973 m.): daug brūkšnių ant panelės, vidinis veidrodėlis su baltu apvadėliu, yra veidrodėlis ant skydelio nuo saulės. Pasitaikančios itališkos dalys, varžtai. Geresnė kokybė (tarpeliai ir pan), atsparesnis rūdijimui.
"Neitališkas" (Nuo 1974 m.): brūkšnių ant panelės dvigubai mažiau, vidinis veidrodėlis visas juodas, ant skydelio veidroduko nėra, itališkų dalių ir varžtų nebėra.
Rašau ne iš kažkokių nuogirdų, o iš patirties, Žigulį turėjęs, ardęs, tvarkęs ne vieną.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
PASHKA31
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 278
Užsiregistravo: 19 Kov 2008, 21:01
Miestas: Vilnius

Re: Lada 2101 italas.

Standartinė PASHKA31 »

Raimis rašė:
ceckus rašė:Vienintelis Itališkas žigulys tai 1969 metų gamybos Fiat 124, jame yra Rusų modifikacijos, kurias Italai panaudojo pagal sutartį.

Čia įdomiai parašėte. Pakomentuokite smulkiau.


Yra keturių dalių dokumentinis filmas "Koliosa strany sovietov", kurio viena serija skirta būtent pirmam žiguliukui. Pasak filmo septintajame dešimtmetyje sovietai nusprendė nupirkti pagal licenciją automobilį ir jį gaminti liaudžiai. Tam reikalui buvo atrinkti keli modeliai, kurie buvo įtemptai testuojami poligone. Minėtas Fiat pasirodė ganėtinai blogai: neatlaikė, skilinėjo kėbulo konstrukcija, lūžo varžtai, pakabos dalys. SSRS konstruktorių biuro inžinieriai apie visus gedimus informavo Fiatą kartu pateikė savo atrastus problemų sprendimo būdus. Vėliau pasirinkus Fiatą, jis jau buvo su visais sovietų inžinierių sukurtais patobulinimais. Na o italai, pasak dėl blogai pasirašytos sutarties, visus šiuos patobulinimus ėmė naudoti savajame Fiat 124 dykai. Kas tai per patobulinimai ir ar jie buvo nežinia... Juk žinome daug tarybinės propagandos perliukų.
2125
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 28 Kov 2013, 02:18
Miestas: Visaginas

Re: Lada 2101 italas.

Standartinė 2125 »

Dekui visiem uz informacija, labai praverte.