Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Pekaru reguliavimas opozitui

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
diesel
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 1145
Užsiregistravo: 03 Gru 2005, 10:38
Miestas: Kaunas

Re: Pekaru reguliavimas opozitui

Standartinė diesel »

evris rašė:Nieko cia naujo, visi nevakuminiai karbai reguliuojami vienodai.
Pirma pasitikrink ar adatos vienodai pakeltos. eksploatuojant pagal zvakiu spalva galesi susireguliuoti kuro riebuma keliant ar leidziant adata.
Kitas - pasitikrink trosu laisvuma, turi buti vienodas, nes kitu atveju vienas cilindras bus perkrautas.
Pries reguliuojant karbus - reikia isitikinti, kad voztuvai gerai sureguliuoti ir degimas gerai isstatytas.
Reguliuojasi po viena cilindra, pagauni maksimalias apsukas sukiojant misinio riebumo varzta ir sumazini iki minimaliu stabiliu apsuku su laisvu apsuku varztu. taip po viena cilindra. po to, jei laisvos apsukos per dideles - sumazini dirbant abiems cilindrams.
Nepamirsk, kad nuemus viena pypke, i ja reikia ideti zvake ir padeti ant cilindro, kad skeltu kibirksti, jei kalba eina apie dnepr/ural.
Man toks reguliavimo budas puikiai veikia.
Jei skaitai angliskai:
http://cvkustoms.com/PDF/Part_10C-_Adju ... 8_Carb.pdf
http://cvkustoms.com/PDF/Part_10-_K-68_Carburetors.pdf
Rusiskai:
https://www.youtube.com/watch?v=pmwfM8tARMU
Patarimai, kaip patobulinti K68y:
https://www.youtube.com/watch?v=OtLmEh8JHoY
Sekmes, prasom ikelti i Youtube kaip dirba po reguliavimo :)


Dar pridursiu : pakeli Urala ant cebtrines pakojos, ijungi 4-a begi ir vaziuojant (ore) 40km/val greiciu, nuimi viena pypke, tada reguliuoji misini ir karba kito cilindro, po to nuimi kita pypke (zinoma uzdejes ta, kuria pries tai buvai nuemes) ir reguliuoji kita karba. Sitaip reguliuojamas sinchroniskumas. turi islaikyti, kad vienu cilindru svariai dirbu ir laikytu greiti 40km/val.
Mob. 8 650 88 526
Kaunas