Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
jawa su kojelė neužsikuria o kai stumi pradžiuoje praded šaudyti pro kamina kai geriau pastumi užsikuria ir šaudo lyg kairys cilindras tai čia būtų per vėlyvas degimas?
jawistas_ rašė:jawa su kojelė neužsikuria o kai stumi pradžiuoje praded šaudyti pro kamina kai geriau pastumi užsikuria ir šaudo lyg kairys cilindras tai čia būtų per vėlyvas degimas?
Degimą reguliuot, jei per duslius šaudo - per vėlyvas, jei iš karbo į filtrą pučia - per ansktyvas. Jei kairys nedirba niekada nevažiuosi, nes truputį padirbs ir užges. Jawos išvis stumdyt negalima, ji iš rankos privalo kurtis
jawistas_ rašė:jawa su kojelė neužsikuria o kai stumi pradžiuoje praded šaudyti pro kamina kai geriau pastumi užsikuria ir šaudo lyg kairys cilindras tai čia būtų per vėlyvas degimas?
Degimą reguliuot, jei per duslius šaudo - per vėlyvas, jei iš karbo į filtrą pučia - per ansktyvas. Jei kairys nedirba niekada nevažiuosi, nes truputį padirbs ir užges. Jawos išvis stumdyt negalima, ji iš rankos privalo kurtis
jawistas_ rašė:jawa su kojelė neužsikuria o kai stumi pradžiuoje praded šaudyti pro kamina kai geriau pastumi užsikuria ir šaudo lyg kairys cilindras tai čia būtų per vėlyvas degimas?
Degimą reguliuot, jei per duslius šaudo - per vėlyvas, jei iš karbo į filtrą pučia - per ansktyvas. Jei kairys nedirba niekada nevažiuosi, nes truputį padirbs ir užges. Jawos išvis stumdyt negalima, ji iš rankos privalo kurtis
Laba diena, Kolegos. Noriu su Jumis pasikonsultuoti, kas galėtų būti jawai 350 senutei. Ilgą laiką nenorėji ji gražiai dirbti ir toks jausmas buvo, kad gaudė orą, todėl buvo pakeisti variklio salnykai, tačiau vis tiek nepradėjo gražiai dirbti. Pakeičiau bent kelis karbiuratorius, kol įsigijau naują su kuriuo ji pradėjo dirbti daug geriau, tačiau iškilo kita problema, kad šalta užsikuria gražiai ir dirba, o šilta nebenori kurtis. Kokia galėtų būti viso to priežastis? Nejaugi čia dėl karbo? Dėkoju už Jūsų pateiktas įžvalgas ir nuomones.
Sveiki. Cia pas visus ant jawu 638 taip yra? http://www.motoverzliaraktis.lt/wp-cont ... 0443-2.jpg. Pas mane, tai dantraris yra auksciau tos ribos, bet surinkus du blokus, ir pajudinus sakute ji klyba, nera uzspausta..
Dzulijusas rašė:Sveiki. Cia pas visus ant jawu 638 taip yra? http://www.motoverzliaraktis.lt/wp-cont ... 0443-2.jpg. Pas mane, tai dantraris yra auksciau tos ribos, bet surinkus du blokus, ir pajudinus sakute ji klyba, nera uzspausta..
Ar gerai įsistatę į adatinį guoliuką, kur korobkę laiko? peteliškėj kur strypelis persiveria nevaikšto į šonus? Korobkės laisvumą paprastai darau 0,4; 0,5mm ir beje kas kliba? šakutė?
Sovietinė technika-rūdžių kalnas su siela iš neržaveikos
Sveiki, ar kas esate susidūrę su VAPE problemomis. Pravažiavau su nauja sistema apie 50 km. Tiesiog važiuojant dingo kibirkštis... Visus laidus patikrinau - niekas netrumpina, niekas nenutruko... Net nežinau kaip ir ką dar glaima ten patikrinti. Gal kas turite varžų reikšmes ar dar ką nors, nuo ko būtų galima pradėti tikrinti?
serghio rašė:Sveiki, ar kas esate susidūrę su VAPE problemomis. Pravažiavau su nauja sistema apie 50 km. Tiesiog važiuojant dingo kibirkštis... Visus laidus patikrinau - niekas netrumpina, niekas nenutruko... Net nežinau kaip ir ką dar glaima ten patikrinti. Gal kas turite varžų reikšmes ar dar ką nors, nuo ko būtų galima pradėti tikrinti?
Keli klausimai: Motociklas JAWA 638? Jei JAWA 638 - Ar Vape degimas 638 tik bekontaktis, ar pilnai pakeistas generatorius? Bendrai - ar nebuvai netyčia neuždėjęs vienos pypkės ant žvakės? VAPE babina to labai nemėgsta, beje ar su testeriu tikrinai grandinės uždarumą? nuo holo iki babinos ir pan?
Sovietinė technika-rūdžių kalnas su siela iš neržaveikos