Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Minde.r rašė:Prie Jawos nei su kuvalda, nei su nervais artintis negalima! Pats matai kiek problemų tai pridaro: maža to kad žvaigždę teks keist, tai dar ir alkūninį reiks perpresuot ir sucentruot...
Kitaip neišeina
O tą ašelę tai nesunku bus patvarkyt
Aš kiek sykių variklį rinkau, tai neprisireikė sijomniko. Pastuksendavau lengvai iš visų pusių plaktuku šiek tiek įtempdamas kokiu nors įrankiu ir lengvai nusiimdavo ir nesugadindavau nei bloko, nei žvaigždutės ;)
spoileriz rašė:Aš kiek sykių variklį rinkau, tai neprisireikė sijomniko. Pastuksendavau lengvai iš visų pusių plaktuku šiek tiek įtempdamas kokiu nors įrankiu ir lengvai nusiimdavo ir nesugadindavau nei bloko, nei žvaigždutės ;)
A va as velgi su problemom susiduriau ;[ Ar gamykloj varztai taip ismalti ir uzkalti buvo ar cia kazkokio blogo zmogaus darbas?Kokie patarimai butu kaip nuimti?Is kitos puses yra dantraciai .Jie kaip suprantu "ant" pusmenuliu stovi.Gal nuo tos puses pradet?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
del varstu kad apmalti tai reiskia kad jau sankaba buvo kazkieno ardyta o atsisukt turetu kaip reikiant is virsaus uzremus su atsuktuvu ir jei neatsisuka bandyt atsuktuva sukt kartu su replem ir nera svarbu is kurios puses pradesi
Minde.r rašė:Prie Jawos nei su kuvalda, nei su nervais artintis negalima! Pats matai kiek problemų tai pridaro: maža to kad žvaigždę teks keist, tai dar ir alkūninį reiks perpresuot ir sucentruot...
Kitaip neišeina O tą ašelę tai nesunku bus patvarkyt
Nu, nu, sekmės... Mačiau aš tokius "meistrus", kurie tą "ašelę" nesunkiai patvarkė. Variklis per vargus vieną sezoną atlaikė, po to dar bandė remontuot, bet greit teko pirkt kitą Jawa...
Na tai kas nors patarsit,kaip realiai atsukti tuos varztus.Is sesiu atsisuko tik du.Ir tai teko atsuktuva sugadinti,privirinti rankena placia kad dviem rankom,visa jega is virsaus spaudziant atsukti.Kiti per daug ismalti.WD nepadeda.Gal bandyt privirinti ta atsuktuva prie to varzto ir tada issukineti?Ar isgrezti varzta ,poto keisti visa detale nauja,arba nesti kad issriegtu sena?Laukiu rimtu patarimu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.