Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

dnepr degimas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
andrius324
JUODA ZONA
JUODA ZONA
Pranešimai: 68
Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 23:12

Standartinė andrius324 »

Ten ne paankstintojas o pavelyvintojas,kad butu geriau užkurt,kad neatšautu kojele kuriant,juk pasukus rankenele kontaktas pasisuka i paskirstimo veleno sukimosi puse,tai logiška kad paveliveja,spiruokle gražina jy i ankstiviausia padeti atleidus rankenele...Kas dar neaišku? Ka nemokat kurt variklio kaip priklauso?
Vartotojo avataras
Guolis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12

Standartinė Guolis »

Dnepras tobulesnis variklis :) , gerai skėliai, ypač jo tepimo sistema labai tobula, taipat detaliu lydiniai ant tiek yra tobuli jog istirpsta ant karsčio :)
ka dar apie tobuluma papasakosi?
kad štangos uzsilanksto, kad alkuninis luzta pusiau, kad ner riebokšliu ant tokio tobulo variklio vožtuvu, kad jis ant tiek tobulas jog norma jai surija 100 g tepalu i 100 km, babinos ant tiek tobulos kad reik veziotis atsargine nes karsta diena istirpsta kaip sokoladai ir pradeda streikuot :)
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Standartinė jakovlevas »

andrius324 rašė:Ten ne paankstintojas o pavelyvintojas,kad butu geriau užkurt,kad neatšautu kojele kuriant,juk pasukus rankenele kontaktas pasisuka i paskirstimo veleno sukimosi puse,tai logiška kad paveliveja,spiruokle gražina jy i ankstiviausia padeti atleidus rankenele...Kas dar neaišku? Ka nemokat kurt variklio kaip priklauso?


Nu čia tau tiktai požiūrio klausimas. Vadinkim ankstintojas/vėlintojas, bus aiškiau.
andrius324
JUODA ZONA
JUODA ZONA
Pranešimai: 68
Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 23:12

Standartinė andrius324 »

tai laužant viskas lužta,o emkom welenai pareina,pradega wostuwu lizdai,nes ju ten net nera, trankosi vostuvai i tapati spižiu,vostuvai nudyla vienoi pusej nes nera sukimo mehanizmo,vienodo dydžio voštuvai,neatsižvelgta kad darbo metu sudega70%deguonies ir t.t.ir neber ko išmest,pareina pask veleno galas nes ten kazkokia ivore o ne guolis,.pažiurek emkos stumokli bent,pirštas stovi per viduri stumoklio,neatsižvelgta kad stumokli skersuos kai gaus apkrovos,o dnepr pirštai išnešti truputi i šona,kaip ir ant visu normaliu varikliu.dnepr rusu darbo originalas variklis tai tikrai prastas,o perdarius,patobulinus geresnis ir galingesnis negu emka
Vartotojo avataras
Guolis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12

Standartinė Guolis »

nieko panasaus nebuvo atsitike net vaziuojant be tepalu
andrius324
JUODA ZONA
JUODA ZONA
Pranešimai: 68
Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 23:12

Standartinė andrius324 »

taisau motorus ,žinau kas sudyla ,visada paminetos detales+dar visokios dalys
andrius324
JUODA ZONA
JUODA ZONA
Pranešimai: 68
Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 23:12

Standartinė andrius324 »

šiaip tema tai-dnepr degimas
Kamo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 03 Geg 2006, 14:43
Miestas: Vilnius

Standartinė Kamo »

Labas,
Jeigu elektra 12 V, tai Andriaus 324 pasiūlytas variantas su dviem auto babinom visai geras. Papildomos varžos jungti nereikia. Aš buvau padaręs analogiškai Uralui, tik su dviem šešių voltų Jawos babinom. Taip eliminuojama tikrai nekokia etatinė babina, kuri ypač bijo drėgmės.
Kad kibirkštis mušama iškart į du cilindrus, nėra ko bijoti-pagrindinė energija eiina į cilindrą, kuriame suspaudimas. Jame žvakės tarpeliui pramušti reikia tiek kartų didesnės įtampos, kokia apytiksliai yra kompresija-apie dešimt kartų. Kitame cilindre yra išmetimas, dujos karštos ir nesuspaustos, kibirkštis prašoksta kaip bitė.
Mano manymu, kad nereiktų keisti skirstomojo velenėlio, reikia naudoti tą pertraukiklį, kuris su juo jis derinasi. O ankstinimas jau bus arba rankinis, arba automatinis. Skirstytuvas ar dvi babinos-abu variantai neblogi.
Jeigu elektra šeši voltai, tada jau vienareikšmiai geresnis senesnis variantas su skirstytuvu-šešiavolčių babinų yra, o trijų voltų-ne:). Lygiagrečiai babinas jungti teoriškai galima, bet praktiškai yra pora rimtų problemų, norint gauti solidžią kibirkštį.
Vartotojo avataras
Guolis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 440
Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12

Standartinė Guolis »

Kamo rašė:Labas,

Kad kibirkštis mušama iškart į du cilindrus, nėra ko bijoti-pagrindinė energija eiina į cilindrą, kuriame suspaudimas. Jame žvakės tarpeliui pramušti reikia tiek kartų didesnės įtampos, kokia apytiksliai yra kompresija-apie dešimt kartų. Kitame cilindre yra išmetimas, dujos karštos ir nesuspaustos, kibirkštis prašoksta kaip bitė.

:),
siap jai ka, srove teka kur mazesnis pasipriesinimas, o ne ten kur pramust sunkiau
, nu bet cia tik tarp kitko :)
Kamo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 03 Geg 2006, 14:43
Miestas: Vilnius

Standartinė Kamo »

Kol įtampa nepakyla tiek, kad šoktų kibirkštis, srovės nėra. Jeigu turim babiną su dviem išvadais, tai srovė teka vienoda (ta pati) per abu išvadus. Tik vienoje pusėje lengviau jonizuojasi dujos ir reikia palyginti nedaug voltų, o kitoj pusėj- žymiai sunkiau ir reikia apie dešimt kartų didesnės įtampos- 10 kV ir daugiau.