daktaras rašė:gali but kad pas tave tikrai dt 14 bet numesti visi karbiuratoriai ir magnetas , pas dt 14 magnetas statosi ten kur pas dt 20 siurblys,gali but kad vietoj jo ir stovi siurblys. ar yra dekompresatinis? jai pas tave 14 tai jo nera , tik rankenele is tos puses kur starteris an galvos perjungti kurent an benzino. dar jai 14 tai zvake galvoj turi but is tos puses kur duslerke iseina. seip pirmieji dt 14 ejo be starterio , tik veliau ir i juos buvo dedami starteriai.
Na išstarterio pusės yra rankenėlė, tai dekompresijos rankenėlė, o žvakė pakaitinimo iš dėžės pusės,ant padtrupkės viršuje, prie galvos...
Šiaip susidūriau su kitomis problemomis, ten toks mrazmas pridarytas, diedukas sakė kad MAZ stūmoklis,bet jis (apžiūrėjau 125mm ne 130mm kaip mazo) tik jo apačia (sijonas)nutekinta, sutrumpintas. Pasižiūrėjau senuko duotą,originalą, tai ats dar žemesnis, žiedų be proto daug dedasi, (jokiam DT-20 kataloge tiek nemačiau)
Švaistiklis irgi ilgesnis už originalą (senuko atiduotą)
Bėda ne ta, nesukčiau galvos, bet noriu MAZ visą grupę dėti, tik va, nežinau kiek to stūmoklio viršų nutekinti,kiek jis gilzėje iki viršaus turi pakilti.
Šitą marazmą kai ardžiau, žiūrėjau, stūmoklis VMT pakilęs labai gražiai,pačiame viršuje,kaip ir mano matytų visokių kitų tvarkingų dyzelinių variklių, o čia, pasižiūrėjus originalą, matmenis, jis turėtų nedakilti iki pačio viršaus mažiausiai 5 mm.
Gal kas prisimenat maždaug, na maždaug, kiek tas stūmoklis pakilęs VMT...iš akies?????????