Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
AGspecial rašė:Dauguma susidūrusių su opozitais manau žino, kad reduktoriaus tvirtinimas nėra stipriausia vieta, todėl gana dažnai į išmaltas skyles pritaikomos didesnės smeigės. Taip pat pragręžiamos didesnės skylės ir šakėje (milzino atveju greičiausiai taip ir yra)
taip ir blogiausia, kad žmonės nesupranta, kad bėda ne smeigių storyje (sudėsiu storesnes smeiges ir laikys), o tame, kad reduktorius ant šakės turi užsidėti be jokio laisvumo, netgi truputį presuotis.Jeigu atsiranda laisvumas - išmals smeiges, kokio storio beuždėtum.
Gal kas nors turite tikslių duomenų apie karinių M72 modelių motociklų rėmus? Kuo skiriasi konstrukcija nuo kt. ir pan. Būtų gerai vaizdinė medžiaga. Ačiū.
Ačiū už greitą ats. Šitas ko gero bus toks kokio reikia, tik nutrauktas vidurinis vamzdis. Dar domina greičių dėžių skirtumai. Civilinio nuo karinio. Kiek žinau karinio jungimo svirtis kitokia.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
vat kalbant apie uzvedimo kojeles, tai pas man buvo ant dnepro dezes uzdeta gudriai islankstytair gaudavosi labai didele eiga, taciau beuzvedinejant viena diena ismusiau karteryje skyle, nes uzvedimo pusmenulis stipriai dauzydavo greiciu dezes bloko siena, o ne kojele remdavosi i rema
bijau sumeluot, bet kiek pamenu buvo pas mane is kaires antra kojele