Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
.mendoza. rašė:Dar viena mintis - ieskoti kur galima butu cheminiu budu nuvalyti... t.y. rugstimi. Dazniausiai ten kur cinkuoja turi galimybe tai padaryti, jei tiktai turi tokio dydzio vonias i kurias tilptu dureles... po to galima ir cinkuoti, tik tiek, kad tada reikes naudoti specialu grunta cinkuotiems pavirsiams.
Jeigu pažeistose detalese yra sunkiai prieinamu ertmių tai su rugstim ėsdinti tuose vietose nepatartina,nes rūgštis po savo brudno darbo iš tų vietu turi lengvai pasišalinti. Jei liks tose vietose rugšties po ėsdinimo ,tai net ir cinkavimas neisgelbes. Rugstis griaus viska is vidaus ir visas darbas šuniui ant uodegos.
Po rugsties voniu detale mirkoma bazes vonioje, tam, kad neutralizuotu rugsti... tada jos nelieka...
Na teoriškai išsiplauna, o praktiškai tai š.... gaunasi, nes mažuose plyšiuose sudėtingesnės formos detalėse dar ir oro kamščiai pasitaiko,būna visokių taip vadinamų kišenių. Reikėtų visaip vartyti ir makaluoti kad šito nebūtų, bet tas technologiniam procese nenumatyta.
Nesakau kad ne,bet tiesiog nerekomenduojama.
Movilis rašė:Na teoriškai išsiplauna, o praktiškai tai š.... gaunasi, nes mažuose plyšiuose sudėtingesnės formos detalėse dar ir oro kamščiai pasitaiko,būna visokių taip vadinamų kišenių. Reikėtų visaip vartyti ir makaluoti kad šito nebūtų, bet tas technologiniam procese nenumatyta. Nesakau kad ne,bet tiesiog nerekomenduojama.
Bet gi kogero praktiškai kiekvienas automobilis, jeigu konvejerinės gamybos, yra visas tam numatytas. Gaminant juk reikia suvirintą kėbulą nuriebalinti, apdoroti prieš gruntavimą ir t.t. ir t.t. Manau niekas ten kitaip nedaro nei merkiant, todėl neturėtų ir čia problemų kilti su durimis, jei nebuvo užvirintos gamintojo numatytos technologinės, drenažinės skylės ar dar kažkas nepridaryta.
Tema aiškiai krypsta(pakrypo) į kosminių technologijų lygmenį . Norėčiau pamatyti, kaip atrodo iš vidaus išblizgintos durelės, o dar geriau - slenkstis...
Nemanau, kad čia toks kosmosas. Apie gamyklos sąlygas i vonias automobiliui garaže žinoma galima tik pasvajoti, bet durys ar panašaus dydžio detalė gal ir įveikiama. Mano kuklaus mastelio bandymas su aprūdijusiu kvadartinio vamzdžio gabalu nuotraukoje. Tiesa rezultatas "po" greit parudavo, nes nuploviau tiesiog po kranu, reikėjo gal neutralizuoti šarmu. Su specialiu rūdžių nuėmėju tokio efekto nebūdavo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
npn rašė:Nemanau, kad čia toks kosmosas. Apie gamyklos sąlygas i vonias automobiliui garaže žinoma galima tik pasvajoti, bet durys ar panašaus dydžio detalė gal ir įveikiama. Mano kuklaus mastelio bandymas su aprūdijusiu kvadartinio vamzdžio gabalu nuotraukoje. Tiesa rezultatas "po" greit parudavo, nes nuploviau tiesiog po kranu, reikėjo gal neutralizuoti šarmu. Su specialiu rūdžių nuėmėju tokio efekto nebūdavo.
Kokia jūsų chemija naudota bandyme?
IŽ 56 - 1958m. IŽ Jupiter 2 IŽ Planeta 4 Dniepr MT10-36 1975m. K750 1961 m. M-408 1965m. Lada 21033 1981m. Jawa 360 Jawa 638-5 IŽ Planeta 5 Iž 49
Ne druskos. Druskos per agresyvu. Fosforo, berods 56% koncentracijos (nors tą valiklį dar skiedžiau per pusę vandeniu). Ji kitaip nei kitos labiau su rūdim reaguoja nei su pačiu plienu. Ten kur pajuodavę rūdys modifikavosi kaip ir nuo surišėjo, turėtų būti patvaresnės. Tai statybinių atliekų valiklis skirtas kalkių ir betono likučiams nuvalyti. Taip pat žinoma ir rūdžių valymui tinka. Pirkau tokį nuoroda>>, bet manau visi jie panašūs. Nors įtariu ir į surišėją pamerkus būtų panašiai.
Pabandžiau dar kartą trumpam pamerkti ir tada neutralizuoti sodos tirpalu, regis žymiai geriau. Vien po nuplovimo vandeniu ir paskui merkiant į šarmą reaguoja, tad nenuostabu, kad ir rudavo.
npn rašė:Ne druskos. Druskos per agresyvu. Fosforo, berods 56% koncentracijos (nors tą valiklį dar skiedžiau per pusę vandeniu). Ji kitaip nei kitos labiau su rūdim reaguoja nei su pačiu plienu. Ten kur pajuodavę rūdys modifikavosi kaip ir nuo surišėjo, turėtų būti patvaresnės. Tai statybinių atliekų valiklis skirtas kalkių ir betono likučiams nuvalyti. Taip pat žinoma ir rūdžių valymui tinka. Pirkau tokį nuoroda>>, bet manau visi jie panašūs. Nors įtariu ir į surišėją pamerkus būtų panašiai.
Pabandžiau dar kartą trumpam pamerkti ir tada neutralizuoti sodos tirpalu, regis žymiai geriau. Vien po nuplovimo vandeniu ir paskui merkiant į šarmą reaguoja, tad nenuostabu, kad ir rudavo.
Siaip statybiniu atlieku valiklis yra gerai praskiesta druskos rugstis.
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.