Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Irgi pritarčiau - ką išleido gamykla, tas ir gali būti laikoma originalu. Kuo daugiau tokių variantų, tuo įdomiau.
Ypač vertingi turėtų būti egzemplioriai su akivaizdžiu gamykliniu broku - kaip ir retieji pašto ženklai su spausdinimo defektais. Čia rimtai.
A.
su 2138.
.mendoza. rašė:
408 rašė:... Norėtusi sužinoti forumiečių ir Moskvič mėgėjų nuomone ką galime laikyti 100 %-niu originalu Ar sukurtus pirmuosius M 408 modelius nuo 1964m, ar vėlesnes M408 modifikacijas
Manau, kad 100% originalu galima laikyti visas 408 modifikacijas, jai jie yra tokie, kokius tuo metu išleido fabrikas... Gi negali sakyt, kad GAZ 21 100% originalas yra tiktai pirma laida - o kitos dvi laidos jau nebe originalas.
Grįžtant prie Moskvičių 408 ir 412 panašumų ir skirtumų. Pamatytas Klaipėdos gatvėj M412 Iževsko gamybos 1972 metų laidos nustebino kai kuriais salono apdailos įpatumais. Neteko anksčiau matyti gamyklinės radijo imtuvo dėžutės su uždaru dangteliu.Keista kad tų metų automobilis turi priekinę panelę beveik be minkštos apdailos.Nėra net tvirtinimo skylučių,kurias teko matyti 1966 metų M408 modelyje [MZMA].Nei viršutinės nei apatinės dalies.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
M 408 1968 MZMA M 2140 1979 AZLK M 21406 1980 AZLK GAZ 2401 1975 IŽ P-3 1984 IŽ J-2K 1966 Elektron 1979 Ryga 5 1968 8 650 26254