Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Nesu niekuo prisidėjęs prie šio judėjimo, bet visiškai sutinku, kad bet koks veiksmas yra žingsnis į priekį. Galimas dalykas, kad ne iš karto pavyks rasti kompromisą - tokie dalykai nesisprendžia taip sau, bet gi ir Maskva ne iškart buvo pastatyta... Lenkiu galvą prieš visus, kurie stojo ginti senos tecnikos ir jos globotojų teisių.
genukas rašė:As uz toki istatyma, gal nors kiek sumazes auto avariju ir maziau vazines netvarkingu masinu gatvese. O restauruotos masinos yra tvarkingos ir nera ko cia nervuotis nuvaziuosi ir praeisi apziura is pirmo karto.
Iš esmės dėl avarijų kaltos ne mašinos, o žmonės, jas vairuojantys. Aksioma...
Bet, gerbiamieji, su senais automobiliais (aš kalbu ne apie saugomus autoveteranus) yra kita problema - avarijos atveju naujas automobilis apsaugo savo ekipažą, gi senas automobilis susimaigo kaip konservų dėžutė po padu su visais jame sėdinčiais. Siūlau vertinti problemą visų pirma būtent tokiu - žmonių gyvybės ir sveikatos išsaugojimo aspektu. Todėl aš už senų automobilių palaipsnį eliminavimą iš eismo. O dėl senovinių automobilių jau ne kartą siūliau - klubams reikia vienytis, siekti specialaus senovinės automototechnikos statuso, kitų reikalavimų techniniam stoviui ir pan. Bet manęs, panašu, niekas negirdi, o jei ir girdi - nesupranta.
genukas rašė:As uz toki istatyma, gal nors kiek sumazes auto avariju ir maziau vazines netvarkingu masinu gatvese. O restauruotos masinos yra tvarkingos ir nera ko cia nervuotis nuvaziuosi ir praeisi apziura is pirmo karto.
Iš esmės dėl avarijų kaltos ne mašinos, o žmonės, jas vairuojantys. Aksioma... Bet, gerbiamieji, su senais automobiliais (aš kalbu ne apie saugomus autoveteranus) yra kita problema - avarijos atveju naujas automobilis apsaugo savo ekipažą, gi senas automobilis susimaigo kaip konservų dėžutė po padu su visais jame sėdinčiais. Siūlau vertinti problemą visų pirma būtent tokiu - žmonių gyvybės ir sveikatos išsaugojimo aspektu. Todėl aš už senų automobilių palaipsnį eliminavimą iš eismo. O dėl senovinių automobilių jau ne kartą siūliau - klubams reikia vienytis, siekti specialaus senovinės automototechnikos statuso, kitų reikalavimų techniniam stoviui ir pan. Bet manęs, panašu, niekas negirdi, o jei ir girdi - nesupranta.
O kas toliau? Ar dabar, kai renginių sezonas baigiasi, atsiras atkaklus organizatorius, kuris bandys kažkaip suburti bent jau daugumą senosios technikos mėgėjų bendrai pozicijai parengti? Ar vėl kiekvienas iš principo laikysis savo nuomonės arba iš principo nebendraus su su kitu bendraminčiu, kadangi tas kažkada kažką ne taip pasakė arba jo veidas nepatinka?
Su renginių sezonu ryšys nebūtinas. Iniciatyva parodyta, tie, kas neabejingi- prisijungė. Kiek sugebėjo šiam momentui- padarė. O laukti, kol visi teiksis atsiliepti (puikiausiai galėjo tai padaryti, nes forume buvo viešai diskutuojama ir kviečiama), tai reiškia vėl nieko neveikti arba tempti Krylovo vežimą į visas keturias puses.
Raimis rašė:Su renginių sezonu ryšys nebūtinas. Iniciatyva parodyta, tie, kas neabejingi- prisijungė. Kiek sugebėjo šiam momentui- padarė. O laukti, kol visi teiksis atsiliepti (puikiausiai galėjo tai padaryti, nes forume buvo viešai diskutuojama ir kviečiama), tai reiškia vėl nieko neveikti arba tempti Krylovo vežimą į visas keturias puses.
O kaip dabar nelaukti??Reikia laukti atsakymo.Ramzio skaitliukas jau tiksi...